Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار منطقه هفت تبریز از کاشت بیش از ۳۳۱ هزار انواع گل در جنوب غرب تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمد علی سلیمی در تشریح اقدامات صورت گرفته طی شش ماه گذشته گفت: از اسفند ماه سال گذشته تا مرداد ماه سال جاری پر کارترین ماه های سال برای شهرداری منطقه در راستای زیباسازی، توسعه و نگهداری فضای سبز بوده که طی این مدت همکاران فضای سبز و زیبا سازی به صورت مستمر در سطح حوزه اقدامات لازم را انجام داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ۳۳۱ هزار و ۷۰۰ انوع گل در سطح حوزه و پارک ها طی شش ماه گذشته کاشته شده است، اظهار داشت: طی این مدت ۲۴ هزار و ۷۰۰ بوته شب بو، ۲۲ هزار جعبه گل بنفشه، ۲۱۰ هزار گل های صلی در قالب کاشت بهاره و تابستانه، ۴۰ هزار گل کم و داوودی در فصل بهار و ۳۵ هزار گل کلم و داوودی برای فصل پاییز در سطح حوزه طی مدت جاری کاشته شده است.

سلیمی همچنین کاشت چمن در رفیوژ وسط دیزل آباد به متراژ ۱۵ هزار ۸۲۳ متر را از دیگر اقدامات صورت گرفته در حوزه فضای سبز در سطح منطقه عنوان کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کاشت گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۶۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| پیام احساسی کاپیتان استقلال به جانشینش در تبریز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دروازه‌بان فصل گذشته تیم هوادار که فصل گذشته بازی‌های زیادی را در ترکیب این تیم انجام داده بود، به واسطه محرومیت حسین حسینی اولین بازی اش را در برابر تراکتور تجربه خواهد کرد. بازی‌ای که اگر با درخشش این دروازه‌بان و تیم استقلال همراه باشد، می‌تواند آبی‌ها را یک گام دیگر به قهرمانی دراین فصل از بازی‌های لیگ برتر رهنمون کند. سید حسین کاپیتان استقلال در صفحه شخصی‌اش با انتشار عکسی مشترک با همراه محمد رضا خالد آبادی نوشت: مطمئنم می‌درخشی و همه ما را خوشحال می‌کنی.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900354

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان
  • عکس| پیام احساسی کاپیتان استقلال به جانشینش در تبریز
  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی
  • ارمنستان : اقدامات مقدماتی برای تاسیس سرکنسولگری در تبریز در حال انجام است
  • کشف بیش از ۴ هزار قبضه سلاح گرم در استان کرمان طی سال گذشته
  • هیچ مورد فوتی ناشی از مالاریا به ثبت نرسید
  • معدوم سازی سه تن انواع موادغذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان
  • شناسنامه مهمترین سند کشور است
  • سال گذشته ترانزیت جاده‌ای کشور ۵۸ درصد افزایش یافت
  • افزایش ۵۸ درصد ترانزیت جاده ای کشور در سال گذشته