Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، فاطمه کریمی مدیر شبکه بهداشت و درمان هلیلان گفت: واکسیناسیون سیاری عشایر کوچرو زردلان گرمسیر و سردسیر (نمیر، درآبگه، وزن، کوله سر، گویژه، گله زرد، بزان، پیرانکل، سییل، دم رنان) توسط تیم واکسیناسیون مرکز خدمات جامع سلامت پیازآباد هلیلان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: طی این برنامه جلسه هماهنگی با بزرگان عشایر برای آگاه سازی و ترغیب سایر عشایر برگزار و به علت دسترسی محدود این قشر جامعه به مراکز بهداشتی و درمانی، علاوه بر تحویل مکمل‌های روتین، داروی رایگان در اختیار آن‌ها قرار گرفت.

کریمی افزود: طی این برنامه تعداد ۵۰ دوز واکسن کرونا تزریق شد که در حین انجام این برنامه آموزش‌های لازم در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اهمیت تزریق دوز دوم واکسن ارائه شد.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهداشت و درمان تزریق واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۷۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مرحله اول واکسیناسیون اتباع خارجی در کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،مدیر مبارزه با بیماری‌های معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: عملیات ایمن‌سازی تکمیلی سال ۲۰۲۴ میلادی به اتمام رسید و مرحله دوم آن نیز از ۳۰ اردیبهشت تا یکم خردادماه به اجرا در می‌آید.
جهان‌بخش یوسفی یادآور شد: این طرح، از روز یکشنبه ۲ اردیبهشت با هدف ریشه‌کن‌کردن کامل این بیماری در کودکان زیر پنج سال مهاجران خارجی اجرا و بیش از ۷۵ درصد اتباع واکسیناسیون شدند.

دیگر خبرها

  • پایان مرحله اول واکسیناسیون اتباع خارجی در کردستان
  • واکسیناسیون ۱۲۰۰ نفر از متقاضیان حج تمتع خراسان شمالی انجام شد
  • واکسیناسیون دامی به میزان ۸۰۰ هزار دز در میامی انجام شد
  • واکسیناسیون دام‌ها علیه بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک
  • تکمیل مرحله اول واکسیناسیون اتباع خارجی در کردستان
  • انجام مرحله نخست واکسیناسیون فلج اطفال اتباع خارجی در کردستان
  • اتمام واکسیناسیون مرحله اول فلچ اطفال اتباع خارجی در کردستان
  • پیشگیری از دومیلیون مرگ کودکان با استفاده واکسن‌های موجود
  • عملیات اجرایی مخزن آب شرب شهر گوجان آغاز شد
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت