Web Analytics Made Easy - Statcounter

نائب رییس شورای شهر تهران گفت:بازدید هوایی از پایتخت برای شهر هزینه چندانی ندارد.

خبرگزاری میزان- پرویز سروری نائب رییس شورای شهر تهران در حاشیه هشتمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در واکنش به سوالی مبنی بر بازدید هوایی عضو شورا از حریم شهر تهران و ضرورت این بازدید و هزینه‌هایی که این بازدید در پی داشت به رغم وجود رصدخانه در شهر تهران اظهار کرد: به نظرم این اصلا هزینه نیست چرا که نظارت جزو هزینه‌ها محسوب نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: این فرآیندی است که به صورت طبیعی در کشور وجود دارد و این موضوعات مختلف در سیستم نظارتی نیازمند به اعمال دارد.

بیشتر بخوانید:  لزوم توجه مدیریت شهری ششم به افراد کم توان جسمی

نائب رییس شورای شهر تهران افزود: از اینکه از ابزار بد استفاده شود، مخالفیم، اما معتقدیم اگر قرار است در بحث حریم برخورد جدی صورت بگیرد و جلوی ضرر و زیان به شهر گرفته شود نمایندگان حتما باید اعمال نظارت کنند و به نظرم این مورد یکی از اقسام آن بوده و برداشتم این نیست که هزینه تلقی شود.

سروری در واکنش به سوال دیگری مبنی بر اینکه یکی از اعضای شورای شهر، شهردار سابق تهران آقای حناچی را از پارکینگ اوین-درکه بیرون کرده است، گفت: خبر ندارم و چنین چیزی نباید صحت داشته باشد چرا که معتقد هستیم به ویژه با کسانی که زحمت کشیدند و مسئولیت داشتند باید برخورد اخلاقی صورت گیرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: شورای شهر تهران شهرداری تهران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شورای شهر تهران شهرداری تهران شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۷۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجاره خفت گیر و شرخر چقدر هزینه دارد؟!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 سایت تبیان متعلق به سازمان تبلیغات ویدیویی از تماس‌شان برای اجاره شرخر و خفت گیر منتشر کرده است. این مکالمه جالب را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • رییس جمهور برتکمیل پروژه نیمه کاره مونوریل و فرودگاه قم تاکیددارد
  • ساخت فرودگاه هایی که تبدیل به لانه پرندگان شد
  • خلجی: استان تهران یکی از استان‌های محروم است
  • افزایش حدود ۱۴۰۰ تایی اتوبوس های پایتخت در ۳۲ ماه اخیر
  •  افزایش حدود ۱۴۰۰ تایی اتوبوس‌های پایتخت در ۳۲ ماه اخیر/ ۲۵ میلیون یورو به نفع ایران عمل کردیم
  • افزایش ۱۴۰۰ اتوبوس به پایتخت در ۳۲ ماه اخیر
  • بازدید رایگان معلمان و استادان دانشگاه از موزه هنر‌های معاصر تهران در روز معلم
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود
  • اجاره خفت گیر و شرخر چقدر هزینه دارد؟!