Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به آمادگی کامل یگان‌های ویژه ناجا برای اجرای ماموریت‌ها گفت: تجهیزات به روز و موثری در اختیار نیرو‌های این یگان وجود دارد و تقویت تجهیزاتی این یگان‌ها همواره از اولویت هاست.
به گزارش خبرگزاری آریا، سردار "حسین اشتری" در حاشیه حضور در فرماندهی یگان‌های ویژه ناجا، گفت: این یگان از آمادگی کاملی برای اجرای ماموریت‌ها توام با روحیه جهادی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به عملکرد یگان‌های ویژه ناجا بر مبنای ماموریت‌های ذاتی و قانونی خاطرنشان کرد: یگان‌های ویژه ناجا علاوه بر انجام ماموریت‌های ذاتی توانسته اند خدماتی در قالب اجرای طرح " مردم یاری"، " همدلی مومنانه"، " تهیه بسته‌های معیشتی با تکیه بر کمک‌های نیرو‌های این یگان به منظور توزیع میان نیازمندان " و ... ارائه کنند.
سردار اشتری با اشاره به ایفای نقش یگان‌های ویژه ناجا در فرآیند مقابله با شیوع ویروس منحوس کرونا خاطر نشان کرد: یگان‌های ویژه ناجا در ماموریت مقابله با ویروس کرونا نیز خوش درخشید و از ظرفیت‌های خود در این عرصه بهر ه مندی حداکثری داشت.
این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: امروز یگان‌های ویژه ناجا با قدرت، اقتدار، هوشمندی، درایت و البته رویکرد مردمی در هر ماموریتی، به موقع حاضر است.
وی افزود: عملکرد نیرو‌های یگان‌های ویژه ناجا باعث ارتقاء آرامش، آسایش و امنیت مردم است و امید که روز به روز شاهد ارتقاء این یگان باشیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: یگان ناجا یگان های ویژه ناجا ماموریت ها یگان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۷۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی داریم برای رفع مشکلات اصفهان کنار مدیریت استان بایستیم

شهردار اصفهان گفت: مدیریت شهری اصفهان آمادگی دارد تا برای رفع مشکلات استان در کنار مدیریت استان به‌ویژه استاندار بایستد و ایفای نقش کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا علی قاسم‌زاده امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در صدوسی‌امین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت فرارسیدن روز شوراها اظهار کرد: مدیریت شهر و شورا، استانداری و فرمانداری همیشه در کنار هم بوده‌اند و از برکت این همدلی بسیاری از مشکلات استان و شهر رفع شده است.

وی افزود: امیدوارم در فرصت باقی‌مانده نیز کماکان کنار هم مشکلات باقی مانده که احصا شده است را رفع کنیم.

شهردار اصفهان با بیان اینکه موضوعاتی همچون آب که مشکل اول است و دیگر موضوعات همچون قطار سریع السیر که جز رویاهای شهر ما است، تصریح کرد: قطار شهری، رینگ چهارم، حمل‌ونقل بین شهری به‌ویژه خط هوایی که مقدمه‌ای برای توسعه گردشگری است، مورد توجه است.

قاسم‌زاده گفت: مدیریت شهری اصفهان آمادگی دارد تا برای رفع مشکلات استان در کنار مدیریت استان به‌ویژه استاندار بایستد و ایفای نقش کند.

کد خبر 748828

دیگر خبرها

  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق روی دکل برق دستگیر شد
  • آمادگی داریم برای رفع مشکلات اصفهان کنار مدیریت استان بایستیم
  • آمادگی کامل مازندران برای برگزاری دور دوم انتخابات نمایندگی مجلس در قائمشهر
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد
  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران
  • آمادگی کامل خراسان جنوبی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • بارندگی در زارچ با ثبت کمترین خسارت