Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@15:51:26 GMT

مهلت چهارمین جشنواره رسانه‌ای معلولان تمدید شد

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۶۷۸۰۸

مهلت چهارمین جشنواره رسانه‌ای معلولان تمدید شد

رئیس خانه مطبوعات اصفهان گفت: فراخوان جشنواره «اثر موثر» از اول تیرماه منتشر و تا پایان مردادماه برای آن زمان در نظر گرفته شد که این زمان تا ۱۵ شهریور ماه تمدید شده است. پس از دریافت آثار، از اواخر شهریور داوری آغاز می‌شود.

منصور گلناری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امسال چهارمین سال است که جشنواره رسانه‌ای معلولان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جشنواره به صورت کشوری برگزار می‌شود و همه افراد اعم از معلول و غیر معلول می‌توانند در آن شرکت کنند، اما موضوعات جشنواره مربوط به معلولان است.

وی افزود: این جشنواره در سال اول صرفاً برای معلولان بود، سال دوم بخش معلولان و غیر معلولان ایجاد شد، اما داوران آنها متفاوت بودند. در سال سوم داوری نیز به صورت مشترک انجام شد و امسال تأثیر مطلب را نیز از افراد می‌خواهیم.

رئیس خانه مطبوعات اصفهان تصریح کرد: به همین دلیل است که نام جشنواره را «اثر مؤثر» گذاشته ایم. هدف این است که رسانه‌ها را به سمت مطالبه گری درست ببریم. درواقع رسانه باید به دنبال مطالبه از مسئولان امر باشد، چراکه بهترین و منطقی‌ترین نوع مطالبه از طریق رسانه‌ها است.

گلناری با اشاره به اینکه دست‌اندرکاران این جشنواره معلولان هستند، گفت: متولی این جشنواره پایگاه خبری توان نگار است که توسط معلولان مدیریت می‌شود. یکی از هدف‌های اصلی جشنواره این است که به همه اثبات شود معلولان در توانمندی هیچ تفاوتی با دیگران ندارند.

وی ادامه داد: شاید جسم آنها نقصی داشته باشد، اما از نظر فکری هیچ تفاوتی با سایرین ندارند و از جهاتی ممکن است برتری نیز داشته باشند. معلولان بسیاری هستند که در سطح کشوری با رسانه‌های رسمی همکاری می‌کنند. ما دنبال این بودیم که مردم و مسئولان معلولان را به چشم ترحم نبینند و خوشبختانه جشنواره در چند سال گذشته به این مهم دست پیدا کرده است.

رئیس خانه مطبوعات اصفهان درباره زمانبندی جشنواره، گفت: فراخوان جشنواره «اثر مؤثر» از اول تیرماه منتشر و تا پایان مردادماه برای آن زمان در نظر گرفته شد که این زمان تا ۱۵ شهریور ماه تمدید شده است. پس از دریافت آثار، از اواخر شهریور داوری آغاز می‌شود و تا اواخر مهر یا اوایل آبان نیز مراسم اختتامیه با توجه به شرایط، به صورت حضوری یا غیر حضوری برگزار می‌شود.

کد خبر 518445

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رسانه اصحاب رسانه معلولان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۷۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد

سخنگوی شورای نگهبان از تایید لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران خبر داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی  از تایید لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

تایید اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان

 

طحان نظیف نوشت: "لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران" در جلسه شورای نگهبان مطرح و مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهلت انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ برای بار سوم تمدید شد
  • تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس
  • لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد
  • تمدید مهلت ثبت‌ نام در آزمون استخدامی معلمان ویژه بشاگرد و جزایر هرمزگان
  • تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • مهلت تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی تا 25 اردیبهشت ماه تمدید شد
  • تمدید کارت ویژه مهاجرین افغانستانی
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد