Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ سرپرست پلیس راه مازندران گفت: جاده کندوان صبح امروز برای سومین روز پیاپی به علت تعمیرات بسته شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از پایگاه خبری پلیس، ‌سرهنگ عبادی با بیان اینکه جاده کندوان از ساعت 8 صبح تا 17 امروز برای تعمیرات بسته شد، اظهار داشت:‌ این انسداد برای روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته تا 20 شهریور اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست پلیس راه مازندران با بیان اینکه رانندگان در این مدت برای تردد از جاده‌های جایگزین هراز و سوادکوه استفاده کنند، افزود: هم‌اکنون آمد وشد خودرو‌ها در جاده‌های هراز، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

ورودی شهرهای مازندران هم مسدود شد‌شمال بی شمال/ ورود خودروهای غیربومی به استان مازندران یک هفته دیگر هم ممنوع استبرگشت 2600 خودرو از ورودی جاده‌های مازندران به مبداورود به مازندران اکیدا ممنوع / 4 هزار خودرو از ورودی‌های شمال به مبدا برگشت داده شد

‌عبادی با بیان اینکه طرح محدودیت ورود خودرو‌های غیربومی به استان همچنان ادامه دارد‌، تصریح کرد: ماموران مستقر در مبادی ورودی استان، فقط به خودرو‌های دارای مجوز از استانداری‌ها، فرمانداری‌ها و راهور ناجا را اجازه ورود به مازندران می‌دهند.

سرپرست پلیس راه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با بیا‌ن اینکه در 24 ساعت گذشته 369 دستگاه خودرو اعمال قانون و 591 دستگاه خودرو از مبادی ورودی استان بازگشت داده شدند، ادامه داد:‌ ماموران پلیس راه و دوربین‌ها از ابتدای امسال تاکنون 101 هزار و 822 دستگاه خودرو را در جاده‌های مازندران، جریمه کرونایی کردند و بیش از 74 هزار و 578 دستگاه خودرو را از مبادی ورودی استان برگشت دادند.

به گزارش تسنیم، مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره 21824434 و 21824420 با پیش شماره 011 به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران 10 هزار و 700 کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه محور چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس راه مازندران دستگاه خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۸۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال ریزش سنگ در محور‌های هراز و چالوس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ سیاوش محبی گفت: از صبح امروز شاهد ترافیک پرحجم در اکثر محور‌های خروجی استان تهران و سایر کلانشهر‌ها به سمت استان‌های زیارتی و سیاحتی و همچنین استان‌های شمالی کشور هستیم.

­این مقام انتظامی افزود: با توجه به پرتردد بودن و نبود گنجایش حجم زیاد ترافیک در محور‌های شمالی، محدودیت یکطرفه شدن را از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز در مسیر جنوب به شمال محور چالوس اجرا کردیم و این محدودیت تا تخلیه کامل بار ترافیکی ادامه خواهد داشت.

­

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

جانشین رئیس پلیس راه گفت: در محور هراز هم به علت حجم زیاد ترافیک به صورت مقطعی محدودیت تردد در مسیر جنوب به شمال اجرا می‌کنیم.
­سرهنگ محبی افزود: در سایر محور‌های مواصلاتی‌های سراسر کشور ازجمله آزادراه قزوین - رشت، محور‌های خراسان رضوی، قم و اصفهان، ترافیک پرحجم و روان گزارش شده است.
­این مقام انتظامی گفت: به علت بارش باران، سطح محور‌های برخی از استان‌ها لغزنده است و به رانندگان توصیه می‌کنیم با سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب و با صبر و حوصله رانندگی کنند تا سالم به مقصد برسند.

دیگر خبرها

  • تداوم محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • محور کندوان دوطرفه شد/ ترافیک سنگین در هراز
  • ترافیک در محور‌های ارتباطی مازندران سنگین شد
  • احتمال ریزش سنگ در محور‌های هراز و چالوس
  • ترافیک پر حجم در مازندران
  • تردد در محور کندوان یکطرفه شد
  • جزییات محدودیت‌های جدید ترافیکی در جاده‌های شمال
  • آغاز محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی از امروز در جاده‌های مازندران