Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس اعلام کرد: تقویت و توجه بیش از پیش به هنر عروسک‌سازی، احیا و باز تولید عروسک‌های بومی، محلی و معرفی فرهنگ غنی استان، شناسایی و تشویق فعالان هنر نمایش عروسکی استان فارس وجمع‌آوری و نگهداری عروسک‌های نمایشی و بومی محلی برگزیده، در موزه عروسک‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس از جمله اهداف این جشنواره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساخت عروسک‌های بومی و محلی و آیینی وساخت عروسک‌های نمایشی موضوع جشنواره بیان شده است.

بر اساس این گزارش، اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس (نونگاه و نوجوان، از ۱۲ تا ۱۸ سال)، مربیان و کارشناسان کانون استان فارس و عموم علاقه‌مندان به عروسک‌سازی در استان فارس می‌توانند در جشنواره شرکت کنند.

هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر ۲ اثر ارائه دهد. هنرمندان در انتخاب تکنیک و ابعاد عروسک خود آزاد هستند. برای هر عروسک، بایدیک عنوان مشخص و در فرم مشخصات درج شود. عروسک باید توسط خود شرکت‌کننده تولید و خلق شده باشد. عروسک‌هایی که به مرحله نهایی راه پیدا نمی‌کنند از طریق پست برای صاحب اثر برگشت داده می‌شود.

آخرین مهلت ارسال عروسک‌ها پنج شنبه ۴ شهریور ۱۴۰۰، اطلاع رسانی به صاحبان عروسک‌های پذیرفته شده ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ وافتتاح موزه عروسک‌ها و مراسم اهدای جوایز در هفته ملی کودک صورت می‌پذیرد.

واحد آفرینش‌های هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس به شماره ۳۸۳۰۲۴۸۰ آماده پاسخ‌گویی به پرسش‌های علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ساخت عروسک های بومی کانون پرورش فکری کودکان استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۸۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره توانمندی‌های بومی، محلی و ورزشیِ روستاییان در اسلام آباد مغان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ هدف از برگزاری این جشنواره، معرفی توانمندی‌های موجود در این مناطق بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • رقابت عشایر در رشته های بومی و محلی جشنواره بین المللی کوچ عشایر
  • جشنواره توانمندی‌های بومی، محلی و ورزشیِ روستاییان در اسلام آباد مغان
  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • جشنواره بازی‌های بومی محلی در میناب
  • جشنواره بازی های بومی محلی در میناب
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود