Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-03@02:58:46 GMT

انتشار اولین تصاویر از در «کوزوو»

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۶۸۱۴۵

انتشار اولین تصاویر از در «کوزوو»

گوهر خیراندیش، بهناز جعفری، حمید ابراهیمی و امید روحانی از بازیگرانی هستند که در فیلم سینمایی «کوزوو» به کارگردانی میثم هاشمی طبا ایفای نقش کرده‌اند.

خبرگزرای میزان - طبق اعلام مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلم سینمایی «کوزوو» به کارگردانی میثم هاشمی طبا و تهیه‌کنندگی حسن کلامی بر اساس فیلمنامه‌ای از میثم هاشمی‌طبا چندی پیش در ژانر کمدی ساخته شد و این روز‌ها مراحل پس از تولید را سپری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از سینمای ایران اینجا کلیک کنید

گوهر خیراندیش، بهناز جعفری، حمید ابراهیمی و امید روحانی از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم سینمایی «کوزوو» به کارگردانی میثم هاشمی طبا ایفای نقش کرده‌اند.

فرهاد آییش، بهاره کیان‌افشار، کورش تهامی، روشنک گرامی، سیاوش چراغی‌پور، هومن شاهی، مریم سعادت، بیوک میرزایی، بهرام ابراهیمی و فرزین محدث نیز بازیگران فیلم سینمایی «کوزوو» هستند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: معدنچیا میگن: هرچی بیشتر دنبال الماس بگردی، کمتر پیداش می‌کنی. به عقیده اونا، الماسه که آدمشو پیدا می‌کنه. اونه که تصمیم میگیره دست کی بیوفته و رو انگشت کی بشینه...

دیگر عوامل «کوزوو» عبارتند از: جانشین تهیه‌کننده: مهدیا عابدی، دستیار یک کارگردان و برنامه‌ریز: جواد گنجی، مدیر فیلمبرداری: بهرام بدخشانی، صدابردار: امید عاشوری، طراح صحنه و لباس: اصغر نژادایمانی، طراح گریم: محسن دارسنج، جانشین تولید: حسین فرضی‌زاد، منشی صحنه: مارال فتحی، جلوه‌های ویژه: سعادت بسطام مدیر تدارکات: مهدی عباسی‌پور، عکاس: کوروش جوان، گرافیست و مدیر تبلیغات: محمدرضا بهشتی‌نژاد و مشاور رسانه‌ای: مریم قربانی‌نیا.

هادی زمردیان مجری طرح و سرمایه‌گذار این پروژه است.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: اخبار سینما سینمای ایران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار سینما سینمای ایران میثم هاشمی طبا فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۸۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۴۰ درصد متکدیان، معتاد هستند/ برخی برای تکدی‌گری خود را به شکل «زنان» درمی‌آورند

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، مهدی ابراهیمی در گفتگویی با بیان اینکه تکدی‌گری به عنوان یک آسیب اجتماعی شناخته می‌شود، اظهارکرد: برهمین اساس، طبق قانون، شناسایی و جمع‌آوری متکدیان در معابر شهری، با همکاری نیروی انتظامی را در دستورکار خود داریم. وی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از ۴۷۰۰ نفر متکدی در سطح شهر شناسایی و به مرکز رسیدگی به آسیب‌دیدگان اجتماعی منتقل شده‌اند، گفت: ۷۵ درصد این افراد «آقا»، ۱۹ درصد «بانوان» و ۶ درصد هم کودکان زیر ۱۸ سال هستند. معاون اجتماعی و مشارکت‌های شهرداری مشهد افزود: متاسفانه تست اعتیاد بیش از ۱۸۹۰ نفر از متکدیان، مثبت بوده که با هماهنگی مقام قضایی و همکاری بهزیستی به کمپ‌های درمان اعتیاد رایگان و دولتی تحویل شده‌اند. ابراهیمی تصریح کرد: علاوه بر این، ساماندهی متکدیان اطراف حرم مطهر رضوی نیز با همکاری مسئولین مربوطه صورت گرفته در همین قالب، بیش از ۷۹۰ نفر به مرکز رسیدگی به آسیب‌دیدگان اجتماعی منتقل شدند. ابراهیمی اظهارکرد: متاسفانه شایع‌ترین موضوع در پدیده تکدی‌گری، سواستفاده از احساسات زائرین و مجاوران است که متکدیان حرفه‌ای با شیوه‌های متنوع و مختلفی همچون استفاده از عروسک به‌جای نوزاد و تغییر ظاهر از مرد به زن، به تکدی‌گری می‌پردازند. وی گفت: سالمندان و زنان، بیش از سایر گروه‌های سنی در معابر و چهارراه‌ها حضور دارند و دلیل آن هم، کمک بیشتر مردم به این گروه‌های سنی است. 46 برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901231

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه میثم مطیعی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)
  • انتشار نخستین تصویر از فیلم جدید «کاپولا»
  • انسان چه زمانی برای اولین بار سرما خورد؟
  • واکنش سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • سید محمد خاتمی: کشور در شرایط حساسی به سر می‌برد/ چشم امید ما برای عبور از بحران‌ها و گشودن افق‌ها به دانشگاه است/ اولین کار مجلس هفتم تثبیت قیمت‌ها بود و دیدیم که تورم روز به روز افزایش پیدا کرد
  • بیش از ۴۰ درصد متکدیان، معتاد هستند/ برخی برای تکدی‌گری خود را به شکل «زنان» درمی‌آورند
  • سید محمد خاتمی: کشور در شرایط حساسی به سر می‌برد/ چشم امید ما برای عبور از بحران‌ها و گشودن افق‌ها به نهاد دانشگاه و دانشگاهیان است/ اولین کار مجلس هفتم تثبیت قیمت‌ها بود و دیدیم که تورم روز به روز افزایش پیدا کرد
  • عکس| میثم مطیعی هشدار داد: کربلا رخ می‌دهد، نه ظهور
  • بیش از ۴۰ درصد متکدیان مشهدی معتاد هستند
  • ۴۰ درصد متکدیان معتادند