Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@07:18:27 GMT

شکایت از «روحانی» به قوه قضائیه ارجاع شد

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۶۸۱۵۸

شکایت از «روحانی» به قوه قضائیه ارجاع شد

به گزارش «تابناک»، نصرالله پژمان‌فر نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در گفت‌وگو با تسنیم، درباره ورود این کمیسیون به بحث ترک فعل مسئولان، گفت: در کمیسیون پرونده‌های متعددی در این زمینه تشکیل شده که برخی از آنها به دستگاه قضا برای رسیدگی بیشتر ارجاع شده و برخی نیز در حال تکمیل شدن است.

وی با بیان اینکه تاکنون دو پرونده درباره این موضوع از سوی کمیسیون به قوه قضائیه ارسال شده است، ادامه داد:اولین پرونده درباره موضوع بورس و دومین پرونده درباره مداخلات ارزی از سوی برخی افراد در دولت گذشته و به ویژه آقای روحانی رئیس‌جمهور سابق بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مشهد در مجلس تصریح کرد: پرونده دیگری در کمیسیون درخصوص بحث مسکن و ترک‌ فعل‌های که از سوی مسئولان دولت گذشته رخ داده تشکیل شده که در روزهای آینده با اتمام کارهای کارشناسی بر روی این پرونده آن را به قوه قضائیه ارجاع خواهیم داد.

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با بیان اینکه در این پرونده‌ها کمیسیون از رئیس جمهور سابق شکایت کرده و پرونده‌ها به دادستان کل ارسال شده است، اظهار داشت:در پرونده مسکن کل سیاست‌های که در این حوزه قرار به اجرا بوده را بررسی کرده‌ایم و از رئیس‌جمهور سابق(روحانی) به دلیل ترک فعل‌های که داشته شکایت کرده‌ایم.

پژمان‌فر عنوان کرد: قطعاً پرداختن به ترک فعل مسئولین می‌تواند تبعات مثبتی در جامعه داشته باشد لذا ورود قوه قضائیه به مبحث ترک فعل مسئولین امری بسیار مطلوب است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم طالبان محسن رضایی محمد اسلامی وزرای دولت سیزدهم پارالمپیک اربعین 1400 مجلس کمیسیون اصل نود حسن روحانی پرونده شکایت محرم طالبان محسن رضایی محمد اسلامی وزرای دولت سیزدهم پارالمپیک اربعین 1400 قوه قضائیه ترک فعل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۸۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس قوه قضائیه به هرمزگان سفر می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در جریان سی‌اُمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا، چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) در سفری رسمی و در رأس هیئت عالی قضایی به استان هرمزگان سفر می‌کند.

رئیس دستگاه قضا و سایر مسئولان عالی قضایی در جریان این سفر، برنامه‌هایی را در راستای رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی مردم استان هرمزگان، ترتیب خواهند داد.

در جریان این سفر، نسبت به رفع مشکلِ مُزمن اهالی یکی از مناطق استان هرمزگان که بیش از نیم قرن استمرار داشته است، اقداماتی با حضور رئیس قوه قضاییه صورت خواهد گرفت.

برگزاری نشست هم‌اندیشی با فعالان اقتصادی و کارآفرینان و دست‌اندرکاران مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور از دیگر برنامه‌های سفر رئیس دستگاه قضا به استان هرمزگان است.

کد خبر 6093769

دیگر خبرها

  • رئیس قوه قضائیه به هرمزگان سفر می‌کند
  • دام سیاه مرد رمال برای ۵ زن | می‌خواستم شوهر خوبی نصیبم شود اما این مرد...
  • تعرض مرد رمال به زنان به بهانه بخت گشایی
  • شکایت نیکاراگوئه از آلمان برای ارسال سلاح به اسرائیل در لاهه رد شد
  • بابک زنجانی امکان استفاده از آزادی مشروط را دارد
  • فیلم| سخنگوی قوه قضائیه: پرونده «باغ ازگل» در حال تکمیل تحقیقات مقدماتی است
  • بررسی ۱۰ هزار پرونده شکایت کارگران در کردستان
  • کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های شکایت کارگران در گلستان
  • مقدمات برگزاری «دادگاه‌های صلح» در لرستان فراهم شود
  • ارجاع جدول مربوط به تملک دارایی‌های مالی به کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳