Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند صبح سه‌شنبه در نشست با مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر اظهار داشت: عملکرد هیئت‌های مذهبی استان در محرم دو سال گذشته قابل تقدیر است.

استاندار بوشهر با تقدیر از هیئت‌های مذهبی در ایام کرونا افزود: در دو محرم گذشته هیئت‌های مذهبی استان بوشهر با درک صحیح شرایط شیوع کرونا بسیاری از برنامه‌های خود را برگزار نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گراوند با بیان اینکه بخش عمده مراسم برگزار شده در محرم بوشهر آئین‌های سنتی و ویژه استان است که سابقه بسیاری دارند افزود: در دو سال گذشته آئین‌های عزاداری بوشهر بخاطر شیوع کرونا برگزار نشد.

وی تصریح کرد: همراهی هیئت‌های مذهبی با مدیریت استان و کادر درمان در کنترل شیوع کرونا کمک بسیار زیادی به کنترل پیک پنجم در استان بوشهر داشت.

استاندار بوشهر با تشکر از دانشگاه علوم پزشکی، دفتر امور اجتماعی استانداری، سازمان تبلیغات و اوقاف استان به خاطر برنامه ریزی لازم در این زمینه، خواستار همکاری بیش از پیش آحاد جامعه برای کنترل کرونا در استان شد.

کد خبر 5293513

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر دانشگاه علوم پزشکی عبدالکریم گراوند ویروس کرونا استاندار بوشهر محرم 1400 ویروس کرونا هفته دولت بوشهر واکسن کرونا آمار کرونا شیوع کرونا گرگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه سفر رئیس جمهور به خوزستان افتتاح طرح عمرانی اردبیل دولت سیزدهم عکس استانها هیئت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۸۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوگ مردم استان یزد در محرم شهادت امام جعفر صادق (ع)+ فیلم

مردم مومن و ولایتمدار استان یزد یزد در سالروز شهادت امام جعفر صادق به سوگواری پرداختند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) مردم استان یزد با حضور در مساجد، حسینیه‌ها، تکایا و امامزاده‌ها ضمن برگزاری مراسم عزا، دسته‌جات عزا به راه انداختند.

مردم مؤمن یزد در سوگواری خود به مناسبت شهادت رئیس مذهب جعفری در شهر شاهدیه یزد در سوگ امام ششم شیعیان امام صادق (ع) اشک ماتم ریختند.

کد خبر 750556

دیگر خبرها

  • تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد با شرکت و همراهی ۵ کشور برگزار شد
  • نظم‌بخشی به تردد موتورسیکلت‌ها نخستین اقدام موثر هیئت امنای بازار اصفهان است
  • نخلداران استان بوشهر مراقب آفت کنه گردآلود خرما باشند
  • صعود تیم مهدی طارمی به لیگ دسته اول جوانان ایران
  • سوگ مردم استان یزد در محرم شهادت امام جعفر صادق (ع)+ فیلم
  • ۷۵ مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد
  • ۷۵ مراسم شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد
  • آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم
  • برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در گیلان
  • برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در گیلان