Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین از برگزاری نشست سه جانبه فلسطین، مصر و اردن در قاهره طی روزهای آتی خبر داد.

 به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، محمد اشتیه، نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین در ابتدای جلسه هفتگی دولت خاطرنشان کرد: به زودی نشست سه جانبه فلسطین- مصر- اردن با هدف ترغیب دولت آمریکا برای عمل به وعده‌هایش درخصوص حفظ راهکار دو "کشوری" از طریق گام‌های عملی و ممانعت از سیاست شهرک سازی در سرتاسر اراضی فلسطین و به ویژه شهر قدس برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این نشست در راستای تلاش برای آغاز روندی سیاسی است که منجر به پایان اشغالگری و تشکیل کشور مستقل فلسطین و حق بازگشت پناهجویان شود.

اشتیه در ادامه افزود، فلسطینیان به این نشست چشم امید دوخته‌اند.

این نشست چند روز پس از نشست بین نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا برگزار می‌شود./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۸۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسپانیا: به‌زودی موشک‌های پاتریوت را به اوکراین ارسال می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، «مارگاریتا روبلز» وزیر دفاع اسپانیا اعلام کرد که اسپانیا به‌زودی موشک‌های سامانه «پاتریوت» را در اختیار اوکراین قرار می‌دهد.

وزیر دفاع اسپانیا این اظهارات را در نشست مجازی گروه موسوم به «گروه رامشتاین» بیان کرد که متشکل از حامیان غربی اوکراین است.

در بیانیه وزارت دفاع اسپانیا ادعا شده که در چهار روز آینده تعداد نامشخصی مهمات برای سامانه «پاتریوت»، سامانه پدافندی ساخت آمریکا به اوکراین ارسال خواهد کرد. وزیر دفاع اسپانیا چیزی درباره تحویل سامانه‌های پدافندی پاتریوت به اوکراین اشاره نکرد.

پیش از این روزنامه اسپانیایی El Pais گزارش داده بود که مادرید به دلیل فشارهای زیاد اتحادیه اروپا و ناتو، موشک های پاتریوت را به اوکراین عرضه خواهد کرد. به گفته این رسانه، اسپانیا تنها با سه باتری پاتریوت کار می کند و حدود 50 موشک "ذخیره جنگی" برای آنها نگه می دارد.

کد خبر 6090069

دیگر خبرها

  • موضع‌گیری وزیر خارجه اردن درباره ایران
  • اسپانیا: به‌زودی موشک‌های پاتریوت را به اوکراین ارسال می‌کنیم
  • موضع‌گیری جدید وزیر خارجه اردن درباره ایران
  • وزیر خارجه اردن: جنگ غزه انتقام از مردم فلسطین است
  • سفر نخست‌وزیر پاکستان به عربستان
  • وزیر دارایی اسرائیل: باید تمامی غزه را نابود کنیم
  • اسموتریچ خواستار ترور رهبران حماس، نابودی کامل غزه و تحریم دولت رام‌الله شد
  • تاکید اعضای بریکس بر توقف نسل‌کشی در غزه
  • تشدید اختلافات داخلی در اسرائیل؛ وزیر صهیونیستی خواهان برکناری فرمانده ارتش شد
  • تشدید اختلافات داخلی در اسرائیل؛ وزیر دارایی خواهان برکناری فرمانده ارتش شد