Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@18:23:38 GMT

دو کره ای با لباس سربازی در تمرین تیم ملی! (عکس)

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۶۸۳۴۷

دو کره ای با لباس سربازی در تمرین تیم ملی! (عکس)

دو بازیکن تیم ملی کره جنوبی که در حال گذراندن دوران خدمت سربازی هستند، با لباس های فرم و مخصوص خود راهی اردوی تیم ملی کشورشان شدند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال کره جنوبی یکی از حریفان اصلی تیم ملی ایران در راه رسیدن به جام جهانی است. آنها باید روز پنج شنبه در نخستین دیدار خود در مرحله مقدماتی این رقابت ها، به مصاف تیم ملی عراق بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل، کره ای ها اردوی شبانه روزی خود را برای دیدار با حریف خود آغاز کرده اند.


چئو گیو سئونگ و جئونگ سئونگ هیون دو بازیکن تیم دسته دومی گیمچئون صدرنشین کی لیگ 2 هستند که به همراه 2 هم تیمی دیگر خود توسط پائولو بنتو به اردوی کره ای ها دعوت شده اند. این دو بازیکن که در حال گذراندن دوران خدمت سربازی هستند، روز گذشته با لباس های ویژه و یونیفرم سربازی، راهی هتل محل اقامت تیم ملی کره جنوبی شدند تا به سایر هم تیمی های خود بپیوندند.


جئونگ سئونگ هیون درخصوص حضور در اردوی تیم ملی کره جنوبی گفت: از اینکه توانستم به تیم ملی بیایم خوشحالم. من هیچ چیز دیگری برای گفتن ندارم جز این که وظایفم را مانند یک سرباز به بهترین شکل انجام دهم. من از تیم ملی حمایت خواهم کرد تا بتوانیم راهی رقابت های جام جهانی شویم.


چئو گیو سئونگ مهاجم تیم گیمچئون که برای اولین بار به اردوی تیم ملی کره جنوبی دعوت شده، در این خصوص گفت: این اولین حضور من در اردوی تیم ملی است، بنابراین می خواهم توانایی هایم را به خوبی نشان دهم. تمام تلاشم را می کنم تا بتوانم به خوبی در ترکیب تیم باشم. 


تیم ملی کره جنوبی روز پنج شنبه در نخستین دیدار خود در سئول به مصاف عراق می رود. آنها سپس در تاریخ 16 شهریور باز هم در سئول میزبان تیم ملی لبنان خواهند بود. تیم های ملی ایران و کره جنوبی در چهارمین دیدار خود در این رقابت ها، 20 مهر به مصاف هم می روند.

 

 

 

 

 

کره جنوبی تیم ملی کره جنوبی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کره جنوبی تیم ملی کره جنوبی تیم ملی کره جنوبی اردوی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۸۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوکراین سربازان فراری را از خدمات کنسولی محروم می‌کند

وزارت خارجه اوکراین اعلام کرد به مردانی که در سن جنگیدن قرار دارند اما در خارج از اوکراین زندگی می‌کنند خدمات کنسولی ارائه نخواهد کرد.

به گزارش ایسنا، دولت اوکراین اعلام کرد به مردان اوکراینی خارج از کشور که در سن سربازی قرار دارند، خدمات کنسولی ارائه نخواهد کرد.

مقامات اوکراینی تا کنون گام‌های زیادی برای افزایش تعداد سربازان ارتش این کشور برداشته‌اند و اخیراً گشت‌های مرزی را شدیدتر کردند تا سربازان فراری را که قصد گریز از کشور دارند، بازداشت کنند.

حال کی‌یف طرحی اعلام کرده که هدف آن مردان اوکراینی خارج از این کشور است. دولت اوکراین اعلام کرد سفارتخانه‌های این کشور از صدور پاسپورت جدید و ارائه دیگر خدمات کنسولی به افرادی که در سن سربازی قرار دارند، خودداری خواهد کرد.

با آغاز جنگ اوکراین، کی‌یف مردان ۱۸ تا ۶۰ ساله را از خروج از کشور منع کرد؛ اما در آن زمان برخی افراد در خارج از مرزهای اوکراین بودند و بسیاری هم تا کنون به روش‌های غیرقانونی از اوکراین گریخته‌اند.

«دمیترو کولبا» وزیر خارجه اوکراین در این باره گفت: «امروز کسانی هستند که در سن سربازی قرار دارند و با خروج از کشور، نشان داده‌اند که برای آن ارزشی قائل نیستند. بعد این‌ها می‌آیند و می‌خواهند از همین کشور خدمات بگیرند. این طور که نمی‌شود. کشور ما در جنگ است.»

در حال حاضر حدود ۸۶۰ هزار مرد اوکراینی در خارج از مرزهای این کشور در اتحادیه اروپا زندگی می‌کنند. هدف کی‌یف از محروم‌کردن آن‌ها از خدمات کنسولی این است که بخشی از کمبود نیروی نظامی خود را جبران کرده و آن‌ها را وادار به بازگشت به اوکراین کند. با این حال، منتقدان این طرح باور دارند چنین اقداماتی نتیجه محسوسی در تعداد سربازان ارتش نخواهد داشت و تنها دستاورد آن ایجاد تفرقه میان اوکراینی‌ها است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایده‌های کسب و کار در دوران سربازی + با سرمایه زیر 10 میلیون
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها در اردوی آماده‌سازی
  • گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد
  • اوکراین سربازان فراری را از خدمات کنسولی محروم می‌کند
  • اعلام جزئیات مشوق های سربازی
  • جزئیات مشوق‌های سربازی اعلام شد
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • یادی از شهید دفاع و حماسه مجتبی آگلی
  • چگونه سربازی را به سوابق بیمه تبدیل کنیم ؟