Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، ایسنا به نقل از ورلداُمتر نوشت: شمار مبتلایان به بیماری کوویدـ۱۹ ناشی از کروناویروس جدید در جهان تاکنون به ۲۱۷ میلیون و ۹۲۳ هزار و ۷۴۷ نفر رسیده و مرگ ۴ میلیون و ۵۲۴ هزار و ۳۱ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری نیز تأیید شده است. همچنین ۱۹۴ میلیون و ۷۹۶ هزار و ۹۳۰ نفر از مبتلایان به کوویدـ ۱۹ تاکنون بهبود یافته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس آمارهای جهانی، آمریکا با بیش از ۳۹.۹ میلیون مبتلا و بیش از ۶۵۶ هزار قربانی همچنان در صدر فهرست کشورهای درگیر با بیماری کووید-۱۹ قرار دارد.

هند نیز با آمار بیش از ۳۲.۷ میلیون مبتلا پس از آمریکا در رتبه دوم جهانی به لحاظ میزان ابتلا قرار دارد و آمار مبتلایان به کووید-۱۹ در برزیل هم از ۲۰.۷ میلیون نفر فراتر رفته و در حال حاضر سومین کشور جهان به لحاظ بالاترین شمار مبتلایان است همچنین پس از ایالات متحده، کشورهای برزیل با بیش از ۵۷۹ هزار و هند با بیش از ۴۳۸ هزار جان‌باخته، بالاترین آمار قربانیان کوویدـ۱۹ را در این فهرست جهانی گزارش داده‌اند.

ایران تا پیش از این رتبه سیزدهم را در جدول جهانی داشت اما اکنون به دلیل روند افزایشی آمار مبتلایان و قربانیان کرونا روی پله نهم ایستاده است.

بنا بر جدول به‌روزشده، شمار مبتلایان و قربانیان این بیماری در ۱۰ کشوری که طبق گزارش‌های رسمی بالاترین آمارها را تاکنون داشته‌اند تا صبح امروز (سه‌شنبه) به ترتیب به شرح زیر است:

نام کشور مجموع مبتلایان مجموع قربانیان ۱ ایالات متحده ۳۹,۹۴۶,۷۰۸ ۶۵۶,۳۹۳ ۲ هند ۳۲,۷۶۸,۸۸۰ ۴۳۸,۵۹۲ ۳ برزیل ۲۰,۷۵۲,۲۸۱ ۵۷۹,۶۴۳ ۴ روسیه ۶,۹۰۱,۱۵۲ ۱۸۲,۴۲۹ ۵ انگلیس ۶,۷۵۷,۶۵۰ ۱۳۲,۴۸۵ ۶ فرانسه ۶,۷۴۶,۲۸۳ ۱۱۴,۳۰۸ ۷ ترکیه ۶,۳۶۶,۴۳۸ ۵۶,۴۵۸ ۸ آرژانتین ۵,۱۷۸,۸۸۹ ۱۱۱,۶۰۷ ۹ ایران ۴,۹۶۰,۷۴۴ ۱۰۷,۱۵۱ ۱۰ کلمبیا ۴,۹۰۷,۲۶۴ ۱۲۴,۸۸۳


بر اساس این فهرست، روسیه نیز با گذشتن از آمار ۱۸۲ هزار جان‌باخته تاکنون بیشترین تلفات کرونا را بین کشورهای اروپایی داشته است.

براساس آمار فوق در حال حاضر در ۱۵ کشور، شمار مبتلایان از رقم ۳ میلیون نفر عبور کرده‌ است و پس از ایالات متحده، هند و برزیل که همچنان سه کشور رکورددار شمار مبتلایان در دنیا هستند، کشورهای روسیه، انگلیس، فرانسه، ترکیه، آرژانتین، ایران، کلمبیا، اسپانیا، ایتالیا، اندونزی، آلمان و مکزیک نیز بیش از ۳ میلیون مبتلا را ثبت کرده‌اند.
 

کد خبر 623781 برچسب‌ها كروناويروس آمار

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كروناويروس آمار شمار مبتلایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۸۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(اینفوگرافیک) کدام کشور‌ها در سال ۲۰۲۴ بیشترین تعداد میلیاردر‌های جهان را دارند؟

از امپراتوران روم گرفته تا جان دی. راکفلر که به اولین میلیاردر جهان تبدیل شد، دنیا شاهد زندگی ثروتمندان بسیاری بوده است. اما ثروتمندترین افراد حال حاضر جهان کجا زندگی می‌کنند؟

به گزارش روزیاتو، اینفوگرافیک زیر، کشور‌هایی را که بیشترین تعداد میلیاردر‌ها را در سال ۲۰۲۴ در خود جای داده اند را نشان می‌دهد.

کشور‌های دارای بیشترین میلیاردر‌ها در سال ۲۰۲۴

طبق فهرست ثروتمندان جهان Hurun در سال ۲۰۲۴، چین ۸۱۴ میلیاردر دارد که بیشترین تعداد میلیاردر‌ها در جهان است. چین علیرغم حفظ رتبه اول، طی یک سال ۱۵۵ میلیاردر را از دست داد، در حالی که ایالات متحده ۱۰۹ میلیاردر به دست آورد. شکاف بین دو کشور اکنون به ۱۴ میلیاردر کاهش یافته است.

ایالات متحده و چین با هم نزدیک به نیمی از ۳،۲۷۹ میلیاردر جهان را در خود جای داده اند. پس از آن‌ها هند با ۲۷۱ میلیاردر و بریتانیا با ۱۴۶ میلیاردر قرار دارند.

با این حال، در مجموع، کشور‌های اروپایی شش کشور از ۱۰ کشور برتر و هشت کشور از ۲۰ کشور برتر با بیشترین تعداد میلیاردر‌ها هستند.

به طور طبیعی، بزرگترین اقتصاد‌های جهان در تعداد میلیاردر‌ها بیش از حد حضور دارند، زیرا فرصت‌های بیشتری برای تولید ثروت فراهم می‌کنند.

سوئیس، سنگاپور و سوئد از این نظر با دیگر کشور‌ها فرق می‌کنند و تنها یکی از آن‌ها در بین ۲۰ اقتصاد برتر از نظر تولید ناخالص داخلی قرار دارند. تصور می‌شود که هر سه کشور دارای نرخ‌های مالیاتی بالایی هستند که معمولاً برای ثروت اندوزی مفید نیستند. اما برداشت‌ها می‌تواند گمراه کننده باشد. به عنوان مثال، سوئد مالیات بر ارث، نرخ ثابت بر عایدی سرمایه و نرخ مالیات شرکتی ۲۱ درصدی ندارد.

دیگر خبرها

  • جامعه‌ای برهنه نبوده‌ایم بلکه متنوع به لحاظ حجاب بوده‌ایم | طرفداران جمهوری اسلامی کلاه بر سرش گذاشتند | تمام جهان را در مقابل‌مان قرار داده‌ایم
  • آخرین جزئیات تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو اعلام شد
  • سپاهان به‌دنبال نهمین برد مقابل استقلال خوزستان
  • شمار قربانیان سیل در کنیا از مرز ۲۲۵ نفر گذشت
  • شمار قربانیان سیل مهیب در کنیا از مرز ۲۲۵ نفر گذشت
  • شمار قربانیان سیل بزریل به ۵۷ نفر افزایش یافت + تصاویر
  • آخرین آمار از تعداد دامنه‌های فارسی ثبت در کشور
  • جنگ غزه/ شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت
  • اعلام آمار جدید قربانیان جنگ غزه
  • (اینفوگرافیک) کدام کشور‌ها در سال ۲۰۲۴ بیشترین تعداد میلیاردر‌های جهان را دارند؟