Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کانون بازنشستگان جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان گفت: بیش از ۶۰۰ میلیون ریال خدمات توانبخشی به مردم استان سیستان و بلوچستان در قالب کاروان سلامت و معیشت انجام شده است همچنین معاینه ۶۰۰ کودک در منطقه دشتیاری شامل معاینه صافی کف پا و انحراف انگشت پا از دیگر اقدامات تیم توانبخشی اصفهان است.

علی اصغر دادخواه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص خدمات توانبخشی کانون بازنشستگان جمعیت هلال‌احمر اصفهان، اظهار کرد: تیم کارشناسان توانبخشی متشکل از اعضای کانون بازنشستگان جمعیت هلال احمر استان اصفهان در قالب کاروان سلامت به سیستان و بلوچستان اعزام شدند و با حضور در منطقه محروم دشتیاری به مردم محروم منطقه ارائه خدمات داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شروع انجام این کار از سه ماه قبل بود، افزود: در واقع از سه ماه قبل مقدمات این کار خداپسندانه فراهم شده است و ۴۲۰ جفت کفش اعم از طبی و معمولی به همت اعضای این تیم تهیه و بین کودکان منطقه محروم دشتیاری استان اسیستان و بلوچستان توزیع شده است.

معاینه ۶۰۰ کودک در منطقه دشتیاری سیستان و بلوچستان

وی تاکید کرد: علاوه بر این خدمات، معاینه ۶۰۰ کودک در منطقه دشتیاری شامل معاینه صافی کف پا و انحراف انگشت پا از دیگر اقدامات تیم کارشناسان توانبخشی کانون بازنشستگان بوده است که این امر در جلوگیری و به حداقل رساندن ضایعات کمری و مشکلات پا در جمعیت هدف اهمیت زیادی دارد.

دبیر کانون بازنشستگان جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان، گفت: حضور داوطلبان جمعیت هلال‌احمر در مناطق کپرنشین و روستاهای محروم سیستان و بلوچستان نشانگر این است که انسانیت است و چنین اقداماتی باعث افزایش اعتماد به هلال احمر می‌شود و این اتفاق خوشایند بی‌تردید امیدوار کننده است، در حقیقت اعتماد مردمی به هلال احمر سرمایه عظیمی برای این نهاد به شمار می‌رود.

دادخواه افزود: کاروان سلامت داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان متشکل از پزشکان عمومی و متخصص، عفونی، دندانپزشک، زنان، کودکان، مغز و اعصاب، روان پزشکی، توانبخشی، بهداشت خانواده است و به منظور ارائه خدمات پزشکی، درمانی و معیشتی در قالب نذر آب چهار در نخستین روزهای شهریور ماه به منطقه دشتیاری استان سیستان و بلوچستان اعزام و به ارائه خدمت به مردم مشغول هستند.

کد خبر 518434

منبع: ایمنا

کلیدواژه: هلال احمر اصفهان کار داوطلبانه امداد رسانی استان سیستان و بلوچستان مشارکت مردمی تجهیزات توانبخشی خدمات درماني بازنشستگان مراکز نیکوکاری جمعيت هلال احمر تلاش امدادگران هلال احمر فعاليت داوطلبانه کمک مردمی کاروان سلامت هلال احمر اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق جمعیت هلال احمر استان اصفهان سیستان و بلوچستان منطقه دشتیاری کاروان سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۸۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: اسکان موقت حادثه‌دیدگان، توزیع اقلام زیستی با حضور ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال انجام است و با تمام امکانات در خدمت مردم عزیز جنوب سیستان و بلوچستان خواهیم بود.

یعقوب سلیمانی امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در بازدید از مناطق درگیر سیلاب سیستان و بلوچستان افزود: در پی سیلاب و آبگرفتگی در ۱۳ شهر و ۲۸۹ روستا در جنوب استان، هلال‌احمر بصورت امداد زمینی و هوایی در حال خدمات رسانی هستند.

وی تاکید کرد: امدادرسانی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان از طریق امداد زمینی و هوایی از ۲۸ فروردین ماه شروع شده و ادامه دارد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: هم اکنون ۲ بالگرد در سیستان و بلوچستان در حال فعالیت هستند و با ۲۰۰ سورتی پرواز برای بیش از ۱۱ هزار خانوار اقلام زیستی توزیع کرده است.

وی تصریح کرد: تا زمانی که مردم جنوب سیستان و بلوچستان به کمک نیاز داشته باشند امداد و نجات انجام خواهد شد.

سلیمانی بیان کرد: امدادرسانی از طریق قایق و خودروهای سنگین هم در حال انجام است و تلاش خواهیم کرد بهترین روند امدادرسانی را ارائه دهیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کودک ۲ ساله سردشتی غرق شد اما نجات یافت!
  • حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند
  • ️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر
  • مرگ ۲ کودک در رودخانه سیستان وبلوچستان
  • پیکر ۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان
  • پیکر۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • ۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد