Web Analytics Made Easy - Statcounter

بالاخره انتقالی که بایرنی ها هفته ها منتظرش بودند، انجام شد

مارسل زابیتسر، هافبک شوت‌زن تیم ملی اتریش دیشب (دوشنبه) در جریان انتقالی 15 میلیون پوندی از لایپزیش راهی بایرن مونیخ شد. این انتقال که طی هفته‌های گذشته احتمال انجامش به گوش می رسید، واکنش های متفاوتی را رقم زد. طرفداران بایرن از خرید این بازیکن چند پسته و منعطف خوشحال بودند و طرفداران سایر باشگاه های بزرگ اروپایی بایرن را مثل گذشته متهم به خرید از رقیب مستقیم و ضعیف کردن لیگ می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از واکنش های توئیتری نسبت به این انتقال را باهم می خوانیم:

 

پرمیرلیگ پنل (Premier League Panel)

زابیتسر یک خرید ایده آل است، چون انعطاف قابل توجهی در سیستم 1-3-2-4 ناگلزمان نشان می دهد. او می تواند به عنوان دابل پیوت (Double Pivot) به جای گورتسکا یا کیمیش بازی کند. همچنین اگر مولر بیرون باشد یا استراحت داده شود، زابیتسر می تواند در پست شماره 10 به کار گرفته شود. اگر لواندوفسکی نباشد یا استراحت داده شود، می تواند در پست 10 به کار گرفته شود و مولر در پست شماره 9 بازی کند. یک خرید فوق العاده کارا است. 

سوپرو (Supro):

بازیکنی رو خریدیم که به نظر می رسه تاثیر تهاجمی اش در 8 موقعیت تهاجمی از لحاظ گل و پاس گل، تغییر چندانی نداره. احتمال داره مارسل زابیتسر به یکی از وزنه های بزرگ بایرن تبدیل بشه

آمار بازی‌ها، گل‌ها و پاس گل‌های زابیتسر در پست‌های مختلف؛ به ترتیب وینگر راست، وینگر چپ، مهاجم دوم، هافک وسط، مهاجم وسط، هافبک تهاجمی، هافبک راست، هافبک دفاعی

 

حسن (Hassan):

آمار زابیتسر دیوانه وار است. این تعریف تطبیق پذیری و انعطافه

پست های بازی و آمار عملکرد زابیتسر در تیم‌های قبلی‌اش

 

 

با این حال، طرفداران خیلی از باشگاه های بزرگ اروپا، نسبت به خرید جدید بایرن، واکنش های منفی نشان دادند:

نوئل (Noel):

بایرن در یک پنجره نقل و انتقالاتی، سرمربی، ستاره خط دفاعی و کاپیتان رقیب مستقیمش رو در یک پنجره نقل و انتقالاتی خریداری کرد و شما انتظار داری من بوندس لیگا رو جدی بگیرم؟

ریموند تیلور (Raymond Taylor):

حالا که بایرن بعد ناگلزمان و اوپا، زابیتسر رو هم از لایپزیش به تیمش اضافه کرده، حتما بازی هفته آینده شون جلوی لایپزیش جالب می شه

برایان بنون (Kazibwe Brian Benon):

دنیل جیمز با مبلغ بالاتری نسبت به زابیتسر، به لیدز رفت. خنده داره :))

همچنین برخی از طرفداران بایرن نسبت به واکنش منفی هواداران سایر باشگاه های بزرگ در اقدام بایرن برای خرید زابیتسر از لایپزیش هم این طور نوشتند:

بایرنالوجی (Bayernology):

سوالی برای طرفداران لیگ برتر. زابیتسر ماه ها بود می خواست لایپزیش را ترک کنه و آن موقع بایرن حتی علاقمند به جذب اون هم نبود. چرا هیچ باشگاه لیگ برتری قدم پیش نگذاشت و معامله رو نهایی نکرد؟ مشکل ما نیست که باشگاه های شما در حالی که می تونن برای کسانی مثل زابیتسر چونه بزنن، مبالغ هنگفتی صرف خرید بازیکنانی مثل بن وایت می کنن!

مو (mö):

جالبه با وجود انتقالاتی مثل مسی، رونالدو، گریلیش و لوکاکو، اونی که همه در موردش صداشون دراومده، رفتن زابیتسر به بایرن هستش!

کینگ بوا (King Boa):

لایپزیش قربانی نیست. اونا در یک معامله رکوردشکن، ناگلزمان رو به بایرن دادن و با مبالغی که برای اوپا و زابیتسر گرفتن، بودجه نقل و انتقالاتی شون رو تامین کردن. همچنین باید یادآوری کنیم، هر سال بهترین بازیکنان سالزبورگ رو هم وارد تیمشون می کنن

هیرو (Hiro):

آدما یه طوری حرف می زنن انگار اگه بایرن زابیتسر رو جذب نمی کرد، قرار بود در بوندس لیگا بمونه. لایپزیش به هر حال او رو از دست می داد!

اخبار داغ 

شورت بدن نما و کوتاه این زن پارالمپیک را به هم ریخت + عکس برترین های قرن با محمد مومنی: ابراهیم قاسمپور بلایی سر من آورد که دیگر جرات نکردم سمتش بروم! فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان و ارسلان مطهری در هوادار؟ محبوب دراگان اسکوچیچ در تیم استقلال کریستیانو رونالدو خودش را به بارسلونا پیشنهاد داده بود / رادیو کاتالونیا در روز ددلاین نقل و انتقالات فوتبال اروپا، همراه طرفداری باشید

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۸۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمال موسیالا یا مانوئل نویر؟ واکنش زیبای ستاره جوان آلمانی در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم

صفحه رسمی بایرن مونیخ ویدیو جالبی از واکنش زیبای جمال موسیالا، ستاره جوان آلمانی درون دروازه این تیم در جریان تمرینات باشگاه را منتشر کرده است.

دانلود (0.9MB)

دیگر خبرها

  • پرطرفدارترین بازیکن حال حاضر جهان به بایرن مونیخ می‌رود؟
  • هوینس خبر داد: انتقال صد میلیونی بایرن کیست
  • پرسپولیسی‌ها سکو را با اراکی‌ها شریک شدند
  • افشاگری ستاره چلسی: 6 ماه با درد بازی کردم
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • واکنش بایرلورکوزن به علاقه بایرن مونیخ به جذب یوناتان تا
  • فیلم| واکنش متفاوت مردم نسبت به تست شکلات اسرائیلی!
  • واکنش جالب آنچلوتی به ماندنی شدن ژاوی در بارسا
  • جمال موسیالا یا مانوئل نویر؟ واکنش زیبای ستاره جوان آلمانی در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم
  • رقیب مستقیم ردمی توربو ۳ با پردازنده پرقدرت و نمایشگر ۱۴۴ هرتز رونمایی شد