Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@19:57:53 GMT

اولین تصویر از «کوزوو» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۶۸۶۳۶

اولین تصویر از «کوزوو» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلم سینمایی «کوزوو» به کارگردانی میثم هاشمی طبا و تهیه‌کنندگی حسن کلامی بر اساس فیلمنامه‌ای از میثم هاشمی‌طبا چندی پیش در ژانر کمدی ساخته شد و این روزها مراحل پس از تولید را سپری می‌کند.

گوهر خیراندیش، بهناز جعفری، حمید ابراهیمی و امید روحانی از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم سینمایی «کوزوو» به کارگردانی میثم هاشمی طبا ایفای نقش کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهاد آییش، بهاره کیان‌افشار، کورش تهامی، روشنک گرامی، سیاوش چراغی‌پور، هومن شاهی، مریم سعادت، بیوک میرزایی، بهرام ابراهیمی و فرزین محدث نیز دیگر بازیگران فیلم سینمایی «کوزوو» هستند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: معدنچیا میگن: هرچی بیشتر دنبال الماس بگردی، کمتر پیداش می کنی. به عقیده اونا، الماسه که آدمشو پیدا می کنه. اونه که تصمیم میگیره دست کی بیوفته و رو انگشت کی بشینه.

دیگر عوامل «کوزوو» عبارتند از جانشین تهیه‌کننده: مهدیا عابدی، دستیار یک کارگردان و برنامه‌ریز: جواد گنجی، مدیر فیلمبرداری: بهرام بدخشانی، صدابردار: امید عاشوری، طراح صحنه و لباس: اصغر نژادایمانی، طراح گریم: محسن دارسنج، جانشین تولید: حسین فرضی‌زاد، منشی صحنه: مارال فتحی، جلوه‌های ویژه: سعادت بسطام، مدیر تدارکات: مهدی عباسی‌پور، عکاس: کوروش جوان، گرافیست و مدیر تبلیغات: محمدرضا بهشتی‌نژاد و مشاور رسانه‌ای: مریم قربانی‌نیا.

هادی زمردیان مجری طرح و سرمایه‌گذار این پروژه است.

کد خبر 5293546 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: میثم هاشمی طبا کوزوو فیلم سینمایی تئاتر ایران فیلم کوتاه درگذشت چهره ها فیلم سینمایی برنامه تلویزیونی موسیقی ایرانی موسیقی پاپ موسیقی نواحی شبکه مستند سیما رادیو صبا فیلم مستند محرم 1400 سینمای مستند سریال ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۸۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای متوهمانه و عجیب مشاور اوباما درباره خیزش دانشجویی در این کشور

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین، یک تحلیلگر آمریکایی گفت: دانشجویان معترض نیروهای نیابتی ایران هستند.

گرینبلات، سیاستمدار و مشاور اوباما مدعی شده است: ‏همانگونه که ایران نیروهای نیابتی نظامی مانند حزب‌الله دارد، گروه‌های دانشجویی یهودی و فلسطینی نیز نیروهای نیابتی ایران در دانشگاه‌ها هستند.

کد خبر 847496 منبع: فارس برچسب‌ها دانشگاه - دانشجو خبر ویژه باراک اوباما ایالات متحده آمریکا لبنان - حزب الله

دیگر خبرها

  • عکس| استوری غم انگیز حامد بهداد برای یک دختر
  • ۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق
  • میثم تیموری: محرم نویدکیا جنتلمن است
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • زندگی سالم و دیندارانه با مشاوره اسلامی
  • یک فعال هلال احمری در هوراند، رکورد تکنیک‌های رزمی کیسه بوکس را شکست
  • پیام تبریک روز مشاوره ۱۴۰۳ + متن، عکس و استوری روز روانشناس
  • ادعای متوهمانه و عجیب مشاور اوباما درباره خیزش دانشجویی در این کشور
  • آمار فروش فیلم‌های سینمایی در اولین هفته اردیبهشت/ «مست عشق» از «تمساح خونی» سبقت گرفت