Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهرا امینی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: پیرو نشست مشترک فی ما بین بهزیستی با ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان باهدف تعامل با سازمان هایی که در راستای فعالیتهای اجتماعی و فرهنگی گام برمیدارند و در راستای ارتقای همکاری های مشترک، تفاهم نامه فی مابین این اداره و دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک منعقد گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص موضوع ومحوریت این تفاهم نامه افزود: با توجه به مأموریت مهم دانشگاه در تربیت نیروی انسانی متخصص مورد نیاز بخش های مختلف جامعه و نیز نقش حساس زمان در تربیت و تأمین نیروی متخصص و دارای مهارت فنی و حرفه ای متناسب با تغییرات واستفاده از توان و ظرفیت های علمی موجود و در اختیار اداره کل و دانشگاه وهمکاری در برگزاری همایش ها و کارگاه های آموزشی مشترک از مفاد این تفاهم نامه میباشد.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی بیان داشت: تعهدات دانشگاه در مقابل بهزیستی معرفی اعضای هیات علمی رشته های علوم تربیتی، علوم اجتماعی، روانشناسی دانشگاه های استان مرکزی شامل واحدهای (ساوه، خمین، محلات، آشتیان و ...)، به اداره کل بهزیستی استان مرکزی جهت برگزاری کارگاه های آموزشی تخصصی به عنوان مدرس میباشد

امینی در ادامه نیز تعهدات اداره کل در این تفاهم نامه را برگزاری کارگاههای آموزشی به صورت رایگان برای دانشجویان، حضوروشرکت کانون های دانشجویی معاونت فرهنگی درفعالیت های سازمان بهزیستی بامعرفی دانشگاه واخذمجوزبهزیستی کارورزی دانشجویان دربازه زمانی مشخص باهمکاری بهزیستی و... برشمرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه آزاد استان مرکزی اراک بهزیستی استان مرکزی تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۸۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار
شد.

در این جلسه دکتر داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی به تشریح شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی ویژه کارکنان و اعضای هیأت علمی داخل کشور و واحدهای برون مرکزی پرداخت که پس از بحث و تبادل نظر اعضا به تصویب رسید.

همچنین دستورالعمل بازنشستگی کارکنان و اعضای هیأت علمی و نظام نامه تحول اداری و رتبه بندی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی مورد بررسی اعضا کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی قرار گرفت و در نهایت به تصویب رسید.

در این جلسه علی سروری مجد قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر مهدی نویدادهم دبیرکل هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین محمد شریفانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، عنایت اله ملکی تبار رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی، دکتر حسین جوادی خزانه دار دانشگاه آزاد اسلامی و سایر اعضا حضور داشتند.

کد خبر 6097508

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد
  • دانشگاه بین‌المللی چابهار و موسسه جغرافیای دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی
  • امضای تفاهم‌نامه و رونمایی از پوستر برگزاری آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی
  • ساز کوک دانشگاه و صنعت برای تأمین امنیت غذایی/ هزار دانشجوی طرح پویشی به هلدینگ زر می‌روند
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب
  • امضای تفاهم‌نامه آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز
  • ساترا اهمیت تنظیم گری‌اش را نمایش دهد/ امضای تفاهم نامه دانشگاهی
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی