Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر سابق فدراسیون دوچرخه‌سواری با ارسال نامه‌ای به وزیر ورزش و جوانان از عدم همکاری فدراسیون با وی برای حضور در انتخابات فدراسیون جهانی انتقاد کرد.

خبرگزاری میزان - فروردین ماه امسال بود که محسن سلگی، دبیر سابق فدراسیون دوچرخه‌سواری در کنگره فدراسیون دوچرخه‌سواری آسیا در امارات با کسب ۲۶ رای به عنوان کاندیدای هیئت رییسه فدراسیون جهانی (UCI) معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همین رو وی اواخر تیر ماه با ارسال نامه‌ای به وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و فدراسیون دوچرخه‌سواری خواستار همکاری بابت گرفتن بلیت، اخذ ویزا و همچنین اسکانش شد، اما به ادعای خود سلگی با وجود گذشت بیش از یک ماه از این تاریخ هنوز مساعدتی از سوی فدراسیون دوچرخه‌سواری صورت نگرفته است.

به هیمن خاطر سلگی برای پیگیری جدی‌تر این موضوع با ارسالن نامه‌ای به سید حمید سجادی، وزیر جدید ورزش و جوانان ضمن اظهار نارضایتی از عدم همکاری فدراسیون با وی برای کسب یک کرسی مهم بین‌المللی، اعلام کرد که به دلیل زمان کم باقی مانده از حضور در کشور بلژیک برای شرکت در انتخابات هیئت رییه فدراسیون جهانی کناره‌گیری می‌کند.

سلگی همچنین در انتهای این نامه آورده که پس از گذشت سه ماه هنوز انتخابات فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران به تایید فدراسیون جهانی درنیامده و امکان تعلیق وجود دارد.

 

بیشتر بخوانید: فدراسیون دوچرخه‌سواری در انتظار پاسخ فدراسیون جهانی؛ انتخابات تکرار می‌شود؟

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون دوچرخه‌سواری محسن سلگی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دوچرخه سواری فدراسیون دوچرخه سواری محسن سلگی فدراسیون دوچرخه سواری فدراسیون جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۹۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی زلفی‌گل ظهر شنبه در حاشیه کلنگ زنی یک طرح آموزشی دانشگاه یاسوج در جمع خبرنگاران افزود: استادان سرمایه‌های جامعه و افتخار جامعه دانشگاهی هستند.

وی با بیان اینکه قوانین و مقرراتی وجود دارد که هر کسی آن را رعایت کند، هیچ مشکلی برای وی ایجاد نمی‌شود، گفت: همواره از توان علمی و تخصصی این نخبگان برای پیشرفت کشور بهره خواهیم برد.

زلفی گل اظهار داشت: به طور یقین هیچ اخراجی بدون دلیل و با نگاه سیاسی و یا بدون توجه به توانمندی‌های و ظرفیت‌های استادان دانشگاه نبوده است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه یک عضو هیئت علمی باید نظم کلاس، و اخلاق حرفه‌ای را به طور کامل رعایت کند، گفت: چنانچه یک عضو هیئت علمی نتواند ترفیع سالانه‌اش را بگیرد شامل رکود علمی می‌شود و به‌هرحال باید تبدیل وضعیت اعضای هیئت‌علمی توسط مرجع ذی‌صلاح بررسی و تأیید شود.

زلفی گل اظهار داشت: تعداد کمی از اساتیدی که در سطح دانشگاه‌ها اخراج شدند، بدون تردید مشکلاتی در زمینه آموزش، پژوهش و موارد دیگری داشتند و خیلی از این افراد بازنشسته بودند که جزو افراد اخراجی قلمداد شدند.

کد خبر 6089998

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیئت علمی لغو شد
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد