Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@02:06:34 GMT

بسیج برای شکست کرونا به میدان آمده است

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۶۹۱۶۳

بسیج برای شکست کرونا به میدان آمده است

سردار علیرضا حیدرنیا روز سه شنبه در آیین آغاز به کار پایگاه واکسیناسیون تجمیعی ناحیه مقاومت امام حسین (ع) کرج در سالن ورزشی دلاوران این شهرستان، افزود: امروز در نقطه کانونی مقابله با پدیده منحوس کرونا قرار داریم و در پیک پنجم کرونایی قرار داریم که متاسفانه روزانه بین ۵۰۰ تا ۷۰۰ نفر از هموطنان را از دست می دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: زمانیکه که رهبر معظم انقلاب اسلامی دستور کمک تمام دستگاه ها به خصوص نیروهای مسلح را برای مردم و مجموعه درمان برای مهار کرونا ویروس را صادر کردند باز هم بسیجیان بودند که لبیک به فرمان ولی امر مسلمین گفتند.

حیدرنیا با اشاره به اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی و پای کار آمدن بسیجیان و مسوولان برای کنترل و مهار ویروس کرونا، افزود: در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی همچون فازهای قبلی این طرح ضمن اینکه به دنبال قطع زنجیره انتقال ویروس در سطح جامعه با تمرکز بر محلات هستیم، در فاز سوم آن در کمک به شبکه بهداشت درمان به دنبال واکسیناسیون انبوه جامعه هدف مردم هستیم.

وی تصریح کرد: بیش از ۴۲ سال از عمر انقلاب اسلامی می گذرد و بحران های زیادی را در هر زمینه تجربه کرده ایم و ایمان داشته باشید این بحران را هم با سرافرازی طی خواهیم کرد زیرا بسیجی از جنس مردم و مخلص برای مردم و خدمتگزاری بی ادعا برای مردم داریم.

مهار بحران ماسک و مواد ضدعفونی با ورود بسیج

فرمانده سپاه استان البرز ادامه داد: ردپای بسیج و منشاء ‌خدمات بسیج در کنترل و مهار بحران در هر نقطه ای و موضوعی دیده می شود به طوریکه در ابتدای فراگیری این ویروس منحوس در پایان سال ۹۸ تمام دنیا برای تهیه یک عدد ماسک و مواد ضدعفونی مستاصل بود ولی زمانیکه بسیجیان وارد عرصه شدند و تمام ظرفیت ها پای کار آمد این مشکل در کشور ما برطرف شد.

وی اضافه کرد: زمانی که مشکل ماسک و مواد ضدعفونی در کشور ما حل شد ابرقدرت های دنیا ماسک را از دیگر کشورها می دزدید.

وی گفت: زمانیکه در طرح غربالگری بسیج وارد میدان شد در کمتر از ۱۰ روز کل جامعه را غربالگری کرد و سامانه سیب وزارت بهداشت را تکمیل و تحویل آن ها داد.

حیدرنیا افزود: همچنین زمانیکه بسیج وارد عرصه طرح حاح قاسم سلیمانی شد و طرح مواسات آغاز شد ،بسیاری از مردم که به واسطه فراگیری این ویروس منحوس زندگیشان دچار سختی شد این بسجیان بودند که بی منت خدمات و بسته های حمایتی را در اختیار این افراد شریف و آبرودار گذاشتند.

وی با بیان اینکه که هنوز بسیجیان و مسوولان بسیجی استان پای کار مردم استان هستند، خاطرنشان کرد: هر کجا مشکلی پیش می آید بسیج وارد میدان می شود و مهار این ویروس هر چقدر هم سخت باشد و هر چقدر قدرتمند باشد، قدرت تمام ما وقتی تجمیع شود به مراتب بیشتر از خود ویروس هست.

وی تصیح کرد: امروز همه پای کار مدیریت این بحران آمده ایم تا دست در دست هم این ویروس را به زودی کنترل کنیم.

راه اندازی ۱۴ مرکز واکسیناسیون تجمیعی طی ۱۰ روز

فرمانده سپاه استان البرز یادآور شد که حدود ۱۰ روز از ابلاغ فاز سوم طرح شهید حاج قاسم سلیمانی می گذرد و در این مدت حدود ۱۴ مرکز واکسیناسیون تجمیعی در سراسر استان راه اندازی و به ظرفیت مراکز واکسیناسیون شبکه درمانی استان اضافه کردیم.

وی گفت: ضمن اینکه در دهه اول محرم بیش از ۱۳ هزار بسته حمایتی و معیشتی در اختیار نیازمندان قرار گرفت و این روند همچنان ادامه دارد.

وی تاکید کرد: در پروسه واکسیناسیون هر آنچه سپاه و بسیج اعم از نیروی انسانی،‌امکانات،‌تجهیزات و اماکن در اختیار دارد برای مهار ویروس به میدان آورده است و مسوولان و شبکه بهداشت و درمان استان آسوده باشند و فقط به فکر موضوع تخصصی خود در واکسیناسیون باشند  زیراپشتیبانی از آنها بر عهده ماست.

حیدرنیا اطمینان خاطر داد که تا پایان ریشه کنی این ویروس منحوس سپاه و بسیج و مسوولان انقلابی شهر پای کار مردم قرار خواهند داشت و خیالشان بابت حمایت از ریشه کنی ویروس باشد.

فرمانده سپاه استان البرز امروز از اجرای طرح کمک های مومنانه و ارسال بسته های معیشتی بسیج سازندگی ناحیه امام حسین (ع)‌ کرج بازدید و ضمن افتتاح پایگاه واکسیناسیون سالن ورزشی دلاوران از  واکسیناسیون محله بیلقان جاده چالوس و واکسیناسیون سیار خانواده شهدا نیز بازدید کرد.

برچسب‌ها ویروس کرونا ماسک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کرج واکسیناسیون بسته معیشتی سازمان بسیج مستضعفان استان البرز پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ماسک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ویروس کرونا ماسک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کرج واکسیناسیون بسته معیشتی سازمان بسیج مستضعفان استان البرز قاسم سلیمانی استان البرز پای کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۹۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج تمامی امکانات برای رفع آبگرفتگی‌ها در دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علیرضا خردمند گفت: در دو روز اخیر ۱۷۵.۱ میلیمتر بارندگی در سطح شهر دزفول ثبت شد که این میزان بارندگی کم سابقه بود.

وی افزود: برخی از معابر شهری و منازل درگیر آبگرفتگی شدند که با تلاش تمامی دستگاه‌های امدادرسان، نیرو‌های مسلح، سپاه و ارتش آبگرفتگی خیابان‌ها برطرف شد.

فرماندار ویژه دزفول بیان کرد: بخشی از راه‌های روستایی به علت بارندگی و آسیب وارد شده به زیرساخت‌ها، مسدود شدند که تجهیزات کمکی برای رفع انسداد راه‌ها به مناطق درگیر اعزام شدند و خوشبختانه برخی از مسیر‌ها بازگشایی شدند و تلاش برای رفع مشکل انسداد راه‌ها در دیگر روستا‌ها ادامه دارد.

خردمند اظهار کرد: باتوجه به هشدار‌های صادر شده تخلیه بوستان‌های ساحلی به منظور افزایش دبی رودخانه در حال انجام است و از مردم درخواست داریم با حفظ آرامش به هشدار‌ها توجه و همکاری لازم را به عمل آوردند.

وی با بیان اینکه شبکه توزیع برق دزفول در طول بارندگی‌ها پایدار ماند، ادامه داد: خدا را شاکریم با توجه به شدت بارش‌ها شاهد مشکل و خسارتی در سطح شهرستان نبودیم و جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد، اما همچنان از مردم تقاضا داریم تا پایداری شرایط جوی از حضور در مناطقی همچون شهیون و سردشت جدا خودداری کنند.

فرماندار ویژه دزفول ضمن قدردانی از حضور مردم در صحنه و امدادرسانی به شهروندان اضافه کرد: باحضور دستگاه‌های امدادرسان، گروه‌های جهادی و مردم تاکنون مشکل خاصی از آبگرفتگی معابر گزارش نشده است و تا ساعاتی دیگر آبگرفتگی به طور کامل برطرف خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شهید گمنام در رفسنجان آرام گرفت
  • آغاز مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان/ هیئتی به وسعت خیابان‌های شهر به راه افتاد
  • مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان آغاز شد
  • بسیج تمامی امکانات برای رفع آبگرفتگی‌ها در دزفول
  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • تکریم معلمان در جامعه نهادینه شود
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • عرضه دو تک نگاری خبرنگار ایرانی از افغانستان در نمایشگاه کتاب
  • بسیج سازندگی پای کار مسکن محرومین
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد