Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتسال از انگیزه بالای بازیکنان تیم خبر داد و معتقد است بازیهای دوستانه کمک بسزایی برای کسب تجربه، محک خوردن بازیکنان و پی بردن کادر فنی به نقاط ضعف و قوت تیم می کند.

به گزارش ایلنا، محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال پس از پیروزی تیمش در اولین دیدار دوستانه برابر بلاروس گفت:  تیم بلاروس قابل احترام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فارق از نتیجه‌ای که به دست آمد باید بگویم بچه ها بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. آنها با انگیزه هستند و خیلی خوب بازی کردند.

وی ادامه داد: از آنها تشکر می کنم که برنامه های کادر فنی را در زمین بازی به خوبی به نمایش گذاشتند. در بازیهای دوستانه فارغ از کسب نتیجه، بیشتر دنبال این هستیم که هماهنگ شویم، بازیکنان تجربه کسب کنند و کادر فنی به نقاط ضعف و قوت تیم پی ببرد. دیگر زمان نداریم و تا بازیهای لیتوانی فرصت کمی باقی مانده است.  سرمربی تیم ملی فوتسال ادامه داد: سعی کردیم از تمام بازیکنان در این دیدار دوستانه استفاده کنیم ضمن اینکه باید مراقب هم باشیم که مصدوم نشویم. در واقع دیدار دوستانه برابر بلاروس آخرین لحظه و مهلت محک خوردن بازیکنان است و باید بهترین بهره را از این شرایط ببریم.

ناظم الشریعه در پایان گفت: این پیروزی تقدیم به  مردم عزیز کشورم باشد. امیدوارم بردها همچنان ادامه دار بوده و بهترین نتایج را در مسابقات مهم پیش رو کسب کنیم. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال محمد ناظم الشریعه تیم ملی فوتسال محمد ناظم الشریعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۹۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوید دخیا علی رغم نداشتن تیم همچنان به تمرینات انفرادی خود ادامه می دهد / فیلم

داوید دخیا که در آغاز فصل از منچستریونایتد جدا شد، همچنان بدون باشگاه به تمرینات انفرادی خود ادامه می دهد.

دانلود (7.6MB)

دیگر خبرها

  • مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • داوید دخیا علی رغم نداشتن تیم همچنان به تمرینات انفرادی خود ادامه می دهد / فیلم
  • عکس/ کودک کشی در غزه همچنان ادامه دارد (۱۶+)
  • از این بردها زیاد داشتم | سرمربی پرسپولیس را نباید تحقیر کنیم
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • فیلم| تلاش‌ها برای یافتن کودک پنج ساله غرق شده همچنان ادامه دارد
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست