Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-05@08:03:25 GMT

لایوین کورزاوا در پاریس ماندنی شد

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۶۹۴۲۵

مدافع چپ فرانسوی قصد جنگیدن برای حضور در ترکیب اصلی دارد.

چندی پیش بود که خبر رسید  لیون با وجود وضعیت مالی نه چندان جالبش می خواهد لایوین کورزاوا، مدافع چپ پاری سن ژرمن را به خدمت بگیرد و این بازیکن به جدایی از پاریس نزدیک است.

امروز اما در روز آخر نقل و انتقالات اروپا، اعلام شده است این بازیکن از تصمیمش مبنی بر جدایی منصرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته اکیپ، لایوین کورزاوا، مدافع چپ 29 ساله فرانسوی تصمیم گرفت که تابستان امسال پی اس جی را ترک نکند و علی رغم نزدیک شدن او به جدایی از پاریس در اوایل پنجره و دریافت پیشنهاد از تعدادی از باشگاه های لیگ برتر. او معتقد است که می تواند در این فصل با خوان برنات برای حضور در پست دفاع چپ رقابت کند و به همین منظور در تیم پاریسی خواهد ماند.

 

اخبار داغ 

شورت بدن نما و کوتاه این زن پارالمپیک را به هم ریخت + عکس برترین های قرن با محمد مومنی: ابراهیم قاسمپور بلایی سر من آورد که دیگر جرات نکردم سمتش بروم! فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان و ارسلان مطهری در هوادار؟ محبوب دراگان اسکوچیچ در تیم استقلال کریستیانو رونالدو خودش را به بارسلونا پیشنهاد داده بود / رادیو کاتالونیا در روز ددلاین نقل و انتقالات فوتبال اروپا، همراه طرفداری باشید

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۹۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال ماندن توخل در بایرن قوت گرفت

یک خبرنگار آلمانی از احتمال زیاد ماندن توماس توخل در بایرن برای فصل بعد خبر داد.

به گزارش ایسنا، فلوریان پلتنبرگ، روزنامه آلمانی عقیده دارد توماس توخل در بایرن خواهد ماند. پیش از این گزارش شده بود که این مربی ۵۰ ساله حتی در صورت قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، در تابستان پست خود را ترک خواهد کرد. 

به گفته این منبع، مدیران ورزشی مونیخ از توخل حمایت می‌کنند و هم‌چنین آماده ادامه کار او هستند.

برخی از بازیکنان کلیدی از جمله مانوئل نویر، دروازه‌بان این تیم نیز به نفع توخل صحبت کردند و خواستار ماندن او در این تیم شدند.  

 بایرن در اولین بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه برابر رئال مادرید به تساوی ۲ بر ۲ دست یافت. بازی برگشت چهارشنبه این هفته در مادرید برگزار خواهد شد.

بایرن‌ مونیخ ابتدا به دنبال به خدمت گرفتن ژابی آلونسو بود ولی این مربی جوان در لورکوزن ماندنی شد. در ادامه یولیان ناگلزمان که دیگر گزینه مونیخی‌ها بود اعلام کرد تا پایان جام جهانی ۲۰۲۶ در تیم ملی آلمان ماندنی شده است. به‌تازگی رسانه‌های آلمانی گزارش دادند که رانگنیک بهترین گزینه برای جانشینی توخل است که حضور این مربی نیز در بایرن منتفی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • طارمی زنگ خطر را برای مارتینز و تورام به صدا در آورد
  • لواندوفسکی در بارسلونا ماندنی شد
  • هشدار به سیتی: دی‌بروینه پیشنهاد عربستان را رد نکرده
  • احتمال ماندن توخل در بایرن قوت گرفت
  • نه به مسی، بازی در اروپا برای یک فصل دیگر
  • پس از ۱۲ سال؛ مارکو رویس اسطوره دورتموندی‌ها دیگر در وستفالن نخواهد بود
  • انتقال به یوونتوس، تنها خواسته ریکاردو کالافیوری
  • نیمکت‌های داغ فوتبال اروپا؛ کدام تیم‌ها سرمربی‌شان را عوض می‌کنند؟ / آن تایم
  • بسته یک میلیارد یورویی اتحادیه اروپا برای حمایت از لبنان
  • وراتی خود را به بارسلونا پیشنهاد داد