Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - استاندار اردبیل گفت: طبق آمار از افرادی که بالای ۷۰ سال سن دارند، کم‌تر به مراکز مراجعه کرده‌اند و در کل معدل استان از معدل کشوری پایین‌تر است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، جلسه قرارگاه شهید سلیمانی در اردبیل برگزار و سپاه و مسئولان استانی در این جلسه گزارشی از اقدامات انجام یافته در هفته اخیر را ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبر بهنامجو، استاندار اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: در هفته گذشته گزارشی در قرارگاه توسط فرمانده سپاه استان ارائه و رزمایش خوبی در تمامی شهرستان‌های استان برگزار شد که هدف از این رزمایش کمک‌های معیشتی، کنترل قرنطینه، بررسی مناطق و مدیریت آن برای بردن جامعه به سمت درمان نهایی است.

وی بیان کرد: توسط مدیریت شبکه بهداشت و درمان گزارشی از آخرین وضعیت درمان و واکسیناسیون ارائه شد و در حال حاضر به پیک قله رسیدیم که امیدواریم با رعایت مردم و زدن ماسک و کاهش دروهمی‌ها شاهد سیر نزولی باشیم و افرادی که بستری هستند کاهش یابند تا مردم بتوانند به زندگی روزمره خود ادامه دهند.

استاندار اردبیل ادامه داد: با تلاش‌های انجام یافته قرنطینه بیماران کرونایی از 14 هزار به 12 هزار نفر رسیده و نکته حائز اهمیت قرنطینه این است که این افراد به هیچ عنوان با کسی ارتباط نداشته باشند و سبب انتشار کرونا در سطح جامعه نشوند.

پذیرش 41591 فوتی کرونا تا شب گذشته در شهر تهرانمشارکت همکاران در تسریع واکسیناسیون ، ایمنی در برابر کرونا را افزایش می دهدجدیدترین اخبار کرونا در ایران | صدای پای پیک ششم شنیده شد/ تعطیلی موقت برخی مراکز تجمیعی به دلیل کمبود واکسن + نقشه و نمودار

بهنامجو تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی برای بالا بردن ایمنی مادران باردار برنامه‌های خوبی دارد و طبق آمار از افرادی که بالای 70 سال سن دارند، کم‌تر به مراکز مراجعه کرده‌اند و در کل معدل استان از معدل کشوری پایین‌تر است.

وی بیان کرد: از افراد پرخطر و بستگان این افراد خواهشمندیم که در اجرای این طرح مشارکت کنند تا بتوانیم با تأمین سلامتی این افراد نسبت به پرخطر بودنشان آسیبی به آنان وارد نشود.

استاندار اردبیل ادامه داد: تمام تلاش ما زیرپوشش قرار دادن تمامی این افراد است و اگر کسی نیازمند واقعی برای بستری باشد، امکان ندارد که آن را بستری نکنیم و به همین منظور به دنبال افزایش تجهیزات و امکانات و اکسیژن‌سازی برای بیماران هستیم.

بهنامجو تصریح کرد: سپاه استان در تمامی شرایط کمک حال بوده و 33 نفر اکیپ پزشکی، پرستاری و متخصص و اکسیژن‌سازی را با دانشگاه علوم پزشکی به همراه نیروی انتظامی و مسئولان و دستگاه‌های اجرایی بسیج کرده‌اند تا شرایط وضعیت مطلوبی به خود بگیرد.

وی اظهار کرد: در جاده‌ها هم‌اکنون تردد کم است و محدودیت‌ها کنترل شده که انتظار داریم مسافرت‌ها توسط مردم کنترل شود تا بستری‌ها هر چه سریع‌تر کاهش پیدا کرده و به شرایط مقبول برسیم و کادر درمان نیز به آسودگی خاطر برسند.

انتهای پیام/132/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۹۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم هاکی روی یخ جوانان ایران پنجم شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، تیم ملی هاکی روی یخ کشورمان امروز در آخرین بازی خود در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا و اقیانوسیه برابر تیم ملی هند به میدان رفت و با نتیجه ۱۴ بر ۲ به سومین پیروزی خود دست یافت.

جوانان هاکی باز کشورمان که دوم اردیبهشت ماه به منظور شرکت در این مسابقات به ازبکستان سفر کرده بود در پنج بازی خود، دو باخت و سه برد ثبت کردند.

هاکی بازان جوان ایران که در گروه A با تیم‌های ازبکستان، تایلند، مالزی و کویت همگروه بودند بعد از باخت مقابل ازبکستان و تایلند توانستند تیم‌های کویت و مالزی را مقتدرانه و با اختلاف مغلوب کنند و به عنوان تیم سوم گروه خود برای دیدار رده بندی به مصاف هند تیم سوم گروه B بروند.

تیم ملی کشورمان با پیروزی برابر هند به مقام پنجم این رقابت‌ها دست یافت و نسبت به سال گذشته یک پله صعود کرد.

ملی پوشان جوان هاکی روی یخ ایران در این رقابت‌ها دومین حضور خود در بازی‌های آسیایی را تجربه می‌کردند. ایران در دوره قبل در بین شش تیم ششم شد و امسال در بین 10 تیم شرکت کننده از کشورهای ازبکستان، تایلند، مالزی، کویت، امارات، مغولستان، هند، اندونزی و ماکائو با کسب سه برد و دو باخت مقام پنجمی این رقابت‌ها را از آن خود کرد تا به پشتوانه این جوانان شایسته آینده خوب هاکی روی یخ زودتر از حد تصور فرا برسد.

ازبکستان و تایلند هم گروه ایران که جلوی صعود تیم ایران به جمع چهار تیم را گرفتند امروز در فینال برای مدال طلا و نقره مسابقات در مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • آمادگی تمامی دستگاه ها برای کمک به  کشاورزان  در بارندگی پیش رو
  • پنجمی جوانان هاکی روی یخ ایران در قهرمانی آسیا
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • تیم هاکی روی یخ جوانان ایران پنجم شد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی برای توسعه لرستان