Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر سلمانی مدافع ملی پوش فوتبال کشورمان که از لیگ پرتغال به استقلال منتقل شد، در حال حاضر آخرین خرید این تیم است و او در حالی پای قرارداد با آبی‌ها را امضا کرد که به دلیل حضور در اردوی تیم ملی هنوز حتی یک جلسه با این تیم تمرین نداشته است.

سلمانی اساساً بازیکنی در پست دفاع کنار است و معمولاً او در یکی از دو پست دفاع چپ و راست به بازی گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اینکه ابتدا به ساکن چنین تصور می‌شود که سلمانی در استقلال هم باید جای محمد نادری در سمت چپ خط دفاعی را پر کند، اما ممکن است چنین نشود و مجیدی برای وی یک تغییر پست در نظر بگیرد.

به دلیل سرعت بالا و تکنیک خوب جعفر سلمانی، این امکان وجود دارد که فرهاد مجیدی از او در نقش وینگر چپ و تهاجمی که نزدیک به خط حمله بازی می‌کند استفاده کند. یعنی درست شرح وظایفی نزدیک به شرح وظایف مهدی قایدی در استقلال. باید دید که آیا این اتفاق رخ خواهد داد یا خیر و اینکه آیا جعفر سلمانی انتظارات را در این تیم برآورده می‌کند یا نه. پاسخ این سئوالات را گذشت زمان و خود سلمانی مشخص می‌کنند.

آبی پوشان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز ۲۲ شهریور به مصاف الهلال می‌روند که این می‌تواند نخستین حضور جعفر سلمانی با پیراهن استقلال باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جعفر سلمانی فوتبال فرهاد مجیدی تیم فوتبال استقلال تهران جعفر سلمانی فرهاد مجیدی فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا جعفر سلمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۹۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟

آفتاب‌‌نیوز :

تیم تراکتور بعد از جدایی خمس برای انتخاب سرمربی این بار به سراغ گزینه‌های داخلی رفت و در نهایت با گل‌محمدی به توافق رسید که البته هنوز حضور یحیی در تیم تراکتور قطعی نشده است.

این مربی در تلاش برای رفع مشکلات شخصی خود است تا با حضور در تبریز بار دیگر سرمربیگری در لیگ برتر را از سر بگیرد. در حال حاضر هدایت تراکتور به صورت موقت به حمید مطهری سپرده شده است.

باشگاه تراکتور در تلاش برای انتخاب سرمربی مذاکراتی هم با فرهاد مجیدی داشت، اما با پاسخ منفی این مربی مواجه شد.

چرا فرهاد مجیدی به پاسخ باشگاه تراکتور برای سرمربیگری نه گفت؟

پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که فرهاد علاقه‌مند است مربیگری‌اش را در فوتبال امارات دنبال کند. او به دنبال حضور در یک تیم لیگ برتری دیگر از فوتبال امارات است و گفته می‌شود همه چیز اگر خوب پیش رود او در آینده‌ای نزدیک سرمربی شارجه خواهد شد.

زمزمه‌هایی نیز مبنی بر حضور فرهاد مجیدی در تیم ملی امید امارات وجود داشت که این امر هنوز محقق نشده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند
  • استقلال به ستاره پرسپولیس: با مدرک حرفت را ثابت کن!
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • باشگاه استقلال جواب یاسین سلمانی را داد؛ ویس یا سند داری، منتشر کن!
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست؛ پیامی داری، منتشر کن
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش(عکس)
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم