Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@19:28:33 GMT

علوی: شیمبا در فولاد احساس آرامش می‌کند

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۶۹۹۷۱

علوی: شیمبا در فولاد احساس آرامش می‌کند

سرپرست تیم فولاد خوزستان گفت: با پیگیری‌هایی که انجام دادیم احتمال دارد طی یکی دو روز آتی پنجره باشگاه فولاد خوزستان باز شود.

به گزارش مشرق، سیدمحمد علوی در خصوص برنامه‌های فولاد برای لیگ بیست و یکم اظهار داشت: طبق برنامه کادرفنی و عبدالله ویسی، قرار است طی روزهای آینده برای برپایی اردو راهی تهران شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اولین برنامه کادرفنی برای فصل جدید است.

وی افزود: اگر خدا بخواهد با پیگیری‌هایی که انجام دادیم احتمال دارد طی یکی دو روز آتی پنجره باشگاه فولاد خوزستان باز شود. ما نماینده ایران هستیم و بازی‌های ما در آسیا بازی ملی محسوب می‌شود و امیدواریم که با ما همکاری صورت بگیرد. 

سرپرست فولاد خوزستان تصریح کرد: متأسفانه پیش از این مسائلی اتفاق افتاده ولی فولاد نباید بابت آن مسائل ضرر کند. باشگاه می‌ خواهد بازیکنان جدیدی به خدمت بگیرد و خیلی از بازیکنان از تیم جدا شدند و به همین دلیل نیاز به جان تازه داریم و امیدواریم فدراسیون فوتبال در خصوص باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی با ما همکاری کند. 

بیشتر بخوانید:

یک مهاجم «فوق‌ حرفه‌ای» در راه استقلال

علوی در خصوص جدایی بازیکنانی چون فروزان، نیک‌نفس، آقاسی و احمدزاده عنوان کرد: همگی این نفرات در لیست عبدالله ویسی بودند و آنها بازیکنان باکیفیتی محسوب می‌شدند. همین نفرات بعد از ۳۲ سال موفق به جام حذفی شدند، اگرچه آنها حق داشتند که تیم‌های آینده خود را انتخاب کنند. ما دوست نداشتیم این نفرات از فولاد جدا شوند ولی فوتبال حرفه‌ای شده و بازیکنان حق دارند آینده خود را درنظر بگیرند.

وی در خصوص آخرین وضعیت مذاکرات باشگاه فولاد با شیمبا به فارس گفت: ما تمام سعی خود را برای حفظ این بازیکن انجام می‌دهیم. به نظر من شیمبا در فولاد احساس آرامش و راحتی می‌کند و شرایط تیم ما را می‌پسندد. اگرچه او سن بالایی دارد، ولی در این چند سال فوق‌العاده کار کرده و یک بازیکن کاملاً حرفه‌ای است. او ساعت ۱۰ شب می‌خوابد و به درد تیم ما می‌خورد. چه به عنوان کاپیتان و چه به عنوان یک بازیکن مهاجم در نوک خط حمله. 

وی در پاسخ به این سؤال که آیا ویسی روی حفظ شیمبا تأکید دارد یا خیر، گفت: شیمبا در لیست عبدالله ویسی حضور دارد و ما امیدوار هستیم او در فصل آینده در فولاد بازی کند. با این بازیکن مذاکرات را انجام دادیم، اگر چه او با توجه به شرایط سنی‌اش حق دارد که برای درآمدش در سال‌های آینده با تیم‌های دیگر مذاکره کند، اما تمام سعی باشگاه فولاد در این است که شیمبا را حفظ کند. 

سرپرست تیم فولاد خوزستان با بیان این مطلب که با برخی از بازیکنان جدید برای فصل آینده صحبت شده، گفت: مذاکرات صورت گرفته و فقط منتظر هستیم پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه حفظ شد. در این چند روز همه تلاش‌ها بر این بوده که بازیکنان فعلی حفظ شوند و فرد دیگری از باشگاه  جدا نشود. امیدوارم به خاطر مردم خوزستان و به دلیل اینکه این باشگاه نماینده ایران در آسیا است، مشکل نقل و انتقالاتی باشگاه حل شود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان فولاد خوزستان عبدالله ویسی سید محمد علوی لوسیانو پریرا شیمبا فولاد خوزستان باشگاه فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۹۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفت با فراز امیدوار شد، فولاد هر روز بدتر از دیروز!

سه تیم از استان خوزستان در آستانه سقوط به دسته پایین تر است

طرفداری | با رسیدن به 4 هفته پایانی لیگ برتر، جنگ بقا داغ تر از همیشه است. در این جنگ بقا اما، نام سه تیم از استان خوزستان دیده می شود!

نفت آبادان با آمدن فراز کمالوند حالا امیدوار است. آنها بازی خانگی مقابل مس رفسنجانی که این روزها با محرم نویدکیا نتایج خوبی می گیرد را با حساب یک بر صفر پیروز شدند. نفت آبادان با این نتیجه 19 امتیازی شد و حالا کورسوی امیدی دارد.

استقلال خوزستان نیز یک بازی سخت خارج از خانه را با امتیاز به پایان رساند. در حالی که سپاهان از استقلال خوزستان پیش افتاده بود، آنها توانستند با به ثمر رساندن یک گل بازی را به تساوی بکشانند و 22 امتیازی شوند.

فولاد اما دو بر صفر از تراکتور شکست خورد تا با سرعت به سمت لبه پرتگاه پیش برود. با توجه به بازی هفته آینده فولاد مقابل استقلال صدرنشین، شرایط برای این تیم بسیار نگران کننده است. برای هواداران این تیم، سقوط پرافتخارترین تیم استان خوزستان به لیگ آزادگان یک کابوس است و فولادی که چندی پیش در آسیا حضور داشت، حالا باید دغدغه بقا داشته باشد.

جدول لیگ برتر را در ادامه مشاهده می کنید.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • نفت با فراز امیدوار شد، فولاد هر روز بدتر از دیروز!
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • بختیاری‌زاده: اتفاقات ‌ناگوار فولاد ماحصل تفکرات مدیریت‌های سال‌های قبل است
  • تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود
  • سرمربی تیم فولاد: مگر چه گفتم که اینگونه جریمه کردند
  • ویسی: چه گفتم که جریمه‌ام کردند؟
  • جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است
  • فریبا: استقلال دو بازی خطرناک تا قهرمانی دارد
  • فریبا: استقلال تا پایان لیگ ۲ بازی خطرناک دیگر دارد