Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد آقازاده در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان اظهار کرد: وضعیت شیوع کرونا در استان بسیار وخیم شده به طوری که هر ۱۹۰ ثانیه یک نفر بر اثر ابتلاء به کووید ۱۹ بستری می‌شود که این، رکورد جدیدی به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته هزار و ۶۶۳ نفر در آذربایجان غربی کرونا مثبت شده اند که رقم بسیار بالایی است، اضافه کرد: از این تعداد، ۴۵۷ نفر در مراکز درمانی آذربایجان غربی بستری شده اند که در این خصوص نیز همچنان در اوج قرار داریم و تاکنون به این میزان بستری نرسیده بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقازاده با بیان اینکه با اضافه شدن این تعداد، کل بستری‌شدگان سندرم حاد تنفسی در استان به ۲ هزار و ۸۱ نفر رسیده است، از بستری بودن ۲۸۶ نفر از بیماران کرونایی در بخش‌های مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی آذربایجان غربی خبر داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی با بیان اینکه از این تعداد ۷۷ نفر با استفاده از ونتیلاتور تنفس می‌کنند، گفت: ۳۰ نفر در آذربایجان غربی از جمله ۱۳ نفر در ارومیه طی ۲۴ ساعت گذشته بر اثر ابتلاء به بیماری کرنا فوت کرده اند که با اضافه شدن این تعداد، کل فوتی‌ها به پنج هزار و ۵۱۴ نفر رسیده است.

آقازاده خاطرنشان کرد: تاکنون ۲۳۵ هزار و ۹۴ نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد نیز ۲.۳ درصد جان خود را از دست داده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در زمینه واکسیناسیون کرونا در استان نیز گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۰ هزار و ۷۸ دُز واکسن کرونا در استان تزریق شد که روند رو به رشد واکسیناسیون را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه با انجام این تعداد تزریق، کل واکسن‌های تزریق شده در آذربایجان غربی به ۸۵۶ هزار و ۳۸۱ دُز رسید که این رقم نیز در حال افزایش است، اضافه کرد: طی مرداد امسال، رکورد واکسیناسیون روزانه انجام شده در آذربایجان غربی به حدود ۲۸ هزار دز نیز رسیده بود.

طبق اعلام وزارت بهداشت، افراد بالای ۵۰ سال برای دریافت واکسن باید در سامانه سلامت ثبت نام کنند.

تاکنون علاوه بر گروه‌های سنی، برخی گروه‌های شغلی نظیر معلمان، فرهنگیان، رانندگان تاکسی و اتوبوس درون شهری، خبرنگاران، رانندگان حمل و نقل عمومی برون شهری واکسن کرونا دریافت کرده اند.

کد خبر 5293684

منبع: مهر

کلیدواژه: جواد آقازاده دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی ویروس کرونا ویروس کرونا هفته دولت بوشهر واکسن کرونا شیوع کرونا آمار کرونا گرگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه افتتاح طرح عمرانی اردبیل سفر رئیس جمهور به خوزستان دولت سیزدهم محرم 1400 آذربایجان غربی کرونا در استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۰۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور سند تک برگ برای ۵۵۰ هزار هکتار از اراضی زراعی آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی در چهارمین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال با محوریت کمیسیون رفع تداخلات و قرارگاه شهید سلیمانی ثبت اسناد زراعی با اشاره به صدور سند تک برگ برای ۵۵۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان گفت: در حال حاضر اراضی واقع در سه هزار و 200 پلاک استان

دارای سند تک برگ هستند.

ناصر عتباتی افزود: موضوع سندار شدن اراضی کشاورزی به صورت ریشه‌ای و اساسی مورد پیگیری قوه قضائیه است و جلوگیری از خرد شدن اراضی زراعی و صدور اسناد تک برگی کاداستر برای آنها بسیار حائز اهمیت بوده و در دستور کار ویژه دستگاه قضایی قرار دارد.

عتباتی اظهار کرد: اعضای قرارگاه شهید سلیمانی به صورت جدی در خصوص کاداستر اراضی کشاورزی پای کار هستند و پیگیریها تا صدور سند تک برگی برای تمام اراضی کشاورزی در استان ادامه خواهد داشت.

وی گفت: اقدامات انجام شده درخصوص صدور اسناد کشاورزی برای مالکان باید سازنده و حمایتی باشد تا مردم داوطلبانه حاضر به سند دار کردن املاک زراعی خود شوند.

عتباتی ، با بیان اینکه اختلافات و مشکلات در حوزه ثبت اراضی کشاورزی یکی از اولویتهای دستگاه قضایی است که با جدیت باید پیگیری شود، گفت: باید با رویکرد واقع بینانه به موضوع سند دار کردن اراضی کشاورزی نگاه و اقدام کرد.

مدیرکل دفتر مهندسی و حدنگاری و امور اراضی و مجری رفع تداخلات کشور هم در این جلسه با قدردانی از مدیریت دستگاه قضایی آذربایجان‌غربی گفت: در بررسی‌های انجام شده آذربایجان‌غربی از لحاظ وضعیت ثبت اسناد کشاورزی وضعیت خوبی دارد که نشان دهنده هماهنگی و تلاشهای متولیان امر است.

احمدی افزود: آذربایجان‌غربی جزء استانهای هدف است و برای سازمان بسیار اهمیت دارد و از نظر امنیت غذایی جزء قطب‌های کشور محسوب می شود که ضروری است هم صیانت و هم مساعدت شود تا رشد و ارتقای عملکرد‌ها در این استان تداوم پیدا کند.

وی ، با بیان اینکه خواسته سازمان، برنامه ریزی منظم برای تقویت و پیشبرد بهتر امور است،

افزود: خرد شدن اراضی زراعی امنیت غذایی را به مخاطره می‌اندازد، لذا باید از خرد شدن و تفکیک اراضی زراعی جلوگیری شود.

مجری رفع تداخلات کشور، با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت مردم برای سند دار کردن اراضی کشاورزی لازم است و باید همکاری مردم در این خصوص جلب شود،گفت: تعداد کمیسیونهای رفع تداخلات هم در برخی از شهر‌های استان باید افزایش یابد چون این امر می‌تواند سرعت کار را بالا ببرد و در زمان کوتاهتری به نتایج هدفگذاری شده می‌رسد.

احمدی، در پایان برای اجرای کاداستر اراضی کشاورزی آذربایجان‌غربی قول مساعد داد.

دیگر خبرها

  • ۲۷۳۲ مورد بازرسی کالا، فنی و نشت‌یابی از سوی واحد بازرسی شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • صدور سند تک برگ برای ۵۵۰ هزار هکتار از اراضی زراعی آذربایجان‌غربی
  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به تاسیسات نفتی روسیه
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان
  • سیرسکی: اوضاع اوکراین وخیم است
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • کشف ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی