Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-07@03:45:39 GMT

گرانفروشی در صدر تخلفات اقتصادی خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۷۰۱۴۰

گرانفروشی در صدر تخلفات اقتصادی خراسان رضوی

کارشناس مسئول بازرسی سازمان صمت خراسان رضوی گفت: طی مرداد ۱۴۰۰ در مجموع تعداد دو هزار و ۱۵۸ گزارش ستاد خبری و شکایت مردمی دریافت شد که به ترتیب گرانفروشی با ۵۷ درصد، عدم درج قیمت با ۱۲ درصد و کم فروشی با ۱۰ درصد بیشترین تخلفات را شامل بوده است.

به گزارش قدس آنلاین، بخشعلی بیاتی قله زو  با بیان اینکه در شرایط اقتصادی حاضر و به منظور ارتقای سطح رضایتمندی عمومی، دریافت و رسیدگی به موقع گزارش‌ها و شکایت‌های مردمی از اولویت‌های کاری معاونت نظارت وبازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی است، اظهار کرد: طی مرداد ۱۴۰۰ در مجموع تعداد دو هزار و ۱۵۸ گزارش ستاد خبری و شکایت مردمی و ناظرین افتخاری  به صورت حضوری و تلفنی دریافت شد که از نظر نوع تخلف کشف شده در پیگیری ستاد خبری‌ها به ترتیب گرانفروشی با ۵۷ درصد، عدم درج قیمت با ۱۲ درصد و کم فروشی با ۱۰ درصد بیشترین تخلفات را شامل بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
کارشناس مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی افزود: اهم گزارشات در بخش کالایی به ترتیب شامل نان، مرغ و میوه و سبزی و در بخش خدمات رستوران، خدمات مشاورین املاک و تعمیر خودرو بوده است و در مجموع از کل گزارشات رسیده تعداد ۴۹۴ واحد متخلف شناسایی و در مجموع به ارزش بیش از ۱۲ میلیارد ریال پرونده تخلف برای آنان تنظیم وجهت رسیدگی به شعب تعزیرات حکومتی در استان ارسال شده است و در مجموع تعداد ۳۴ شکایت جلب رضایت شده و بالغ بر مبلغ هفت میلیارد ریال به آنان مسترد شده است. انتهای پیام/ منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: گرانفروشی خراسان رضوی عدم درج قیمت خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۰۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم ۴۹ درصدی شهر کرمان در تصادفات فوتی درون شهری

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ اسماعیل خوشوقت، صبح شنبه در جمع خبرنگاران گفت: سال گذشته ۲۵۲ تصادف فوتی و ۸۵۰۰ فقره تصادف جرحی رخ داد که در این سوانح رانندگی ۲۸۱ نفر جان باخته و بیش از ۱۰ هزار نفر نیز مجروح شدند.

وی افزود: از مجموع این جان باختگان، ۱۹۵ نفر مرد و مابقی زن بودند که افراد ۳۱ تا ۵۰ سال بیشترین سهم را در بین رده‌های سنی جان باختگان داشتند.

رئیس پلیس راهور استان کرمان گفت: نکته مهم و قابل تأمل در آمار جان باختگان این است که ۴۷ درصد آنها عابر پیاده، ۳۰ درصد موتورسوار و تنها ۲۳ درصد از مجموع جان باختگان راننده وسایل نقلیه بودند که میزان آسیب پذیری عابران در تصادفات شهری کاملاً مشخص است.

سرهنگ خوشوقت، افزود: بر اساس داده‌ها و تحلیل سوانح رانندگی، لزوم برنامه ریزی دستگاه‌های متولی امر ترافیک برای بهبود زیرساخت‌های مخصوص عابران پیاده در شهر کرمان یک ضرورت است.

کد خبر 6097047

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری خارجی ۱۰.۷ میلیون دلاری در خراسان شمالی
  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • الحاق ۴۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت به ناوگان فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی
  • چشم‌انداز صندوق بین‌المللی پول از اقتصاد ایران و جهان
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • سهم ۴۹ درصدی شهر کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • اجرای قانون جهش تولید دانش بنیان حرکت بزرگ اقتصادی را رقم می زند
  • بی خانمانی ایرانی‌ها را تهدید می‌کند/ هر سال تعداد بیشتری از مردم توان اجاره مسکن را از دست می‌دهند (فیلم)
  • ۴ شهرستان خراسان رضوی دچار سیلاب و آبگرفتگی شد
  • بارش‌های بهاری جاده‌های خراسان رضوی را فرا گرفت