Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - رییس ستاد مقابله و پیشگیری بیماری کرونا و مدیر اجرایی پروژه واکسیناسیون شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: بیش از چهار هزار نفر از کارکنان شرکت بهره
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه؛ عباس نظری با اشاره به اینکه بعد از پنج روز در مرحله دوم واکسیناسیون کارکنان شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه چهار هزار نفر واکسینه شدند گفت: طبق برنامه ریزی از روز چهارشنبه دهم شهریور ماه واکسیناسیون کارکنان امور پایانه ها و بخشی از کارکنان معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز در کنار پرسنل شهر زیرزمینی آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: با توجه به تجربه برگزاری مرحله اول واکسیناسیون در سالن ولایت ساختمان مرکزی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در این مرحله کار با سرعت و نظم بیشتری در حال انجام می‌ باشد.
رییس ستاد مقابله و پیشگیری بیماری کرونا افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده تا سه شنبه 17شهریور ماه سالجاری واکسیناسیون در این مرکز ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۰۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران اعلام کرد: ضمن عذر خواهی از شهروندان و مسافران به اطلاع می‌رساند؛ با توجه به اختلال پیش آمده در خط ۵، سرویس دهی در این مسیر به کندی انجام می‌شود.

به منظور رفاه حال شهروندان با شرکت واحد اتوبوسرانی برای جابه‌جایی شهروندان هماهنگی‌های لازم انجام شده است. از شکیبایی و همراهی مسافران سپاسگزاریم.

کد خبر 6091893

دیگر خبرها

  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران
  • تقدیر از کارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • تابستان ۱۴۰۴ حفاری خط ۲ متروی شیراز به اتمام می‌رسد
  • زیرگذر طرح بزرگراه شهید تندگویان به بهره برداری می رسد
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • ۱۳ هزار سگ صاحب‌دار در کهگیلویه و بویر احمد واکسینه شدند
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس