Web Analytics Made Easy - Statcounter

ادامه روند نزولی در بازار سرمایه باعث شد شاخص کل بورس که بعد از مدت‌ها توانسته بود از مرز یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد گذر کند، دوباره به کانال یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد عقب‌گرد داشته باشد.

به گزارش ایسنا، شاخص کل بورس امروز با ۲۷ هزار و ۸۱۰ واحد نزول تا رقم یک میلیون و ۴۹۶ هزار واحد کاهش یافت. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۷۴۶۶ واحد کاهش یافت و به رقم ۴۴۶ هزار و ۸۹۳ واحد را ثبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معامله‌گران این بازار یک میلیون معامله به ارزش ۱۲۰ هزار و ۷۶۵ میلیارد ریال انجام دادند.

از بین نمادهای بورسی ۱۱۰ نماد مثبت و ۲۷۶ نماد منفی بوده‌اند و صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، گسترش نفت و گاز پارسیان، فولاد مبارکه اصفهان و ملی صنایع مس ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس هم که توانسته بود کانال ۲۲ هزار واحد را فتح کند با ۱۵۱ واحد کاهش به کانال ۲۱ هزار واحد عقب‌گرد کرد و در رقم ۲۱ هزار و ۹۶۰ واحد ایستاد.

در این بازار ۵۹۷ هزار معامله به ارزش ۷۰ هزار و ۵۱۵ میلیارد ریال انجام شد.

در بازار فرابورس ۹۹ نماد مثبت و ۱۵۰ نماد منفی بودند که از میان این نمادها فولاد هرمزگان جنوب و صنعتی مینو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات، پتروشیمی تندگویان، سرمایه گذاری صبا تامین، پلیمر آریاساسول و پتروشیمی مارون نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بورس یک میلیون هزار واحد شاخص کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۰۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس

آفتاب‌‌نیوز :

شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با ۶۷۱ واحد افت به ۷۵۶ هزار و ۸۳۷ واحد و شاخص قیمت با ۳۷۶ واحد کاهش به ۴۲۳ هزار و ۶۳۲ واحد رسید.

معامله گران در بورس تهران حدود ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون سهم و اوراق مالی را با انجام ۳۳۹ هزار معامله دادوستد کردند که ارزش آن به نزدیک ۴۰ هزار میلیارد ریال رسید.

نماد‌های فملی، فولاد، کچاد و کگل بیشترین نقش را در افت شاخص بورس داشتند.

شاخص کل فرابورس ایران هم امروز بدون تغییر، در ارتفاع ۲۵ هزار و ۲۸۹ واحد ایستاد.

معامله گران در فرابورس بیش از ۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون سهم و اوراق مالی با انجام ۱۸۳ هزار معامله دادوستد کردند.

نماد‌های تجلی، سپیدار، توریل و مارون بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس گذاشتند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سهامداران منتظر تحول یکباره بازار نباشند!
  • کدام خودروی سایپا 700 میلیون تومان شد؟
  • خروج نقدینگی حقیقی‌ها در روز منفی شاخص‌های بازار سرمایه
  • شاخص کل بورس تهران با کاهش روبرو شد
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس
  • مشکلات اقتصاد ایران راه‌حل سیاسی دارد؟
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس
  • شاخص بورس ۲۰ هزار واحد کاهش یافت
  • کاهش ۲۰ هزار و ۱۴۴ واحدی شاخص کل بورس
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳