Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتسال کشورمان از ۲ هفته دیگر باید کارش را در مسابقات جام جهانی لیتوانی آغاز کند. از همین رو کادر فنی تیم ملی قبل از شرکت در این رقابت‌ها بازیکنان مورد نظر خود را به بلاروس برده تا در آنجا ۲ بازی دوستانه برابر این تیم برگزار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار با بلاروس آخرین بازی تیم ملی فوتسال کشورمان قبل از آغاز مسابقات جام جهانی است و به همین دلیل کادر فنی تیم ملی خیلی امیدوار است که بتواند بعد از این دیدار ترکیب اصلی بازیکنان مد نظر خود را برای بازی‌های قهرمانی جهان انتخاب کند.

در لیست اولیه‌ای که کادر فنی تیم ملی فوتسال برای بازی دوستانه با بلاروس اعلام کرد نام مهدی کریمی و سپهر محمدی ۲ بازیکن تیم ملی کشورمان قرار داشت، اما در لحظات پایانی ناظم الشریعه تصمیم گرفت به جای سپهر محمدی (دروازه بان تیم ملی فوتسال)، سینا پرکاس را با خود به بلاروس ببرد. بعد از این موضوع عده‌ای گفتند محمدی به خاطر اختلافی که با میشائیل پطروس مربی دروازه بانان تیم ملی پیدا کرده به بلاروس نرفته است، اما این خبر به سرعت از سوی سرمربی تیم ملی تکذیب شد و اعلام کرد که سپهر محمدی به خاطر مسمومیت غذایی از لیست تیم ملی کنار گذاشته شده و قرار است بعد از رفع مسمومیت او در جام جهانی ما را همراهی کند.

 سپهر محمدی، علیرضا صمیمی، مسعود محمدی و سینا پرکاس ۴ دورازه بان ملی پوش کشورمان هستند که هر کدام شانس زیادی برای حضور در جام جهانی دارند. سپهر محمدی و علیرضا صمیمی به خاطر تجربه زیادی که دارند و موفق شدند بار‌ها از دروازه تیم ملی در مسابقات بین المللی به خوبی محافظت کنند، قطعا در جام جهانی حضور دارند. از بین سینا پرکاس و مسعود محمدی نام یک نفر خط خواهد خورد.

بیشتر بخوانید

ناظم الشریعه: امیدوارم پیروزی‌های تیم ملی فوتسال همچنان ادامه دار باشد

سینا پرکاس دروازه بان جوان کشورمان در چند دیدار اخیر تیم ملی فوتسال عملکرد فوق العاده‌ای داشته و حتی در دیدار شب گذشته هم برابر بلاروس موفق شد برای تیم ملی گلزنی کند، به همین خاطر گفته می‌شود شانس او بیش از مسعود محمدی است. حال باید منتظر ماند و دید ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال بالاخره کدام دروازه بان را با خود به جام جهانی می‌برد. لیست اصلی بازیکنان تیم ملی برای شرکت در جام جهانی اواسط شهریور ماه اعلام خواهد شد.

نهمین دوره مسابقات جام جهانی فوتسال از ۲۱ شهریور تا ۱۱ مهر ماه به میزبانی لیتوانی برگزار می‌شود و ملی پوشان کشورمان در این رقابت‌ها در گروه ششم با تیم‌های آرژانتین، صربستان و آمریکا همگروه است.

شاگردان محمد ناظم الشریعه در اولین بازی خود در جام جهانی روز سه شنبه ۲۳ شهریور باید به مصاف صربستان بروند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتسال جام جهانی فوتسال تیم ملی فوتسال ناظم الشریعه جام جهانی سپهر محمدی دروازه بان سینا پرکاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۰۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی فوتسال را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در متن پیام تبریک کمیته ملی المپیک آمده است:

پیروزی های مقتدرانه تیم ملی فوتسال کشورمان آنهم با مسابقاتی دیدنی برابر حریفان آسیایی نشان از توانمندی بازیکنان و کادرفنی و فاصله تکنیکی و تاکتیکی فوتسال کشورمان با حریفان قاره ای دارد.

ضمن تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابتهای جام ملت های آسیا و صعود مقتدرانه به جام جهانی و خسته نباشید به مسئولان زحمتکش فدراسیون، کادر فنی و بازیکنان عزیز، امید است فوتسالیست های کشورمان در رقابتهای جهانی نیز با درخشش خود دل مردم کشور عزیزمان را در اقصی نقاط جهان شاد کنند.

کد خبر 6091271

دیگر خبرها

  • عنوان بهترین دروازه بان آسیا کف آرزوهای من بود
  • سیدصالحی: سرمربی استقلال کار بزرگی کرد
  • عکس‌| ماجرای گردن‌بند خاص شمسایی در جام ملت‌ها
  • پیام تبریک قالیباف برای قهرمانی ایران در فوتسال آسیا
  • فوتسالیست های ایران جوایز را درو کردند؛ احمد عباسی آقای گل، محمدی بهترین دروازه بان
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروازه بان
  • کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی فوتسال را تبریک گفت
  • گل باقر محمدی، دروازه‌بان ایران به تایلند در جام ملت های فوتسال آسیا (تایلند 1-4 ایران)
  • افغانستان راهی جام‌جهانی شد/ شاگردان مرتضایی شگفتی‌ساز شدند
  • ضربات پنالتی، بدن دروازه‌بان تیم‌ملی را سرخ کرد