Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الأمر(عج) استان قزوین گفت: مرکز دوم واکسیناسیون سپاه در دبیرستان شاهد بهشتیان راه‌اندازی شد که در این مرکز روزانه ۲۰۰ دوز واکسن کرونا به گروه‌های هدف تزریق می‌شود. - اخبار استانها -

سرهنگ پاسدار ابوالفضل طاهرخانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین با اشاره به مشارکت جدی معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه حضرت صاحب‌الأمر(عج) در حوزه واکسیناسیون ضد کرونا اظهار داشت: مرکز دوم واکسیناسیون سپاه در دبیرستان شاهد بهشتیان راه‌اندازی شد که در این مرکز روزانه 200 دوز واکسن کرونا به گروه‌های هدف تزریق می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نیروهای مرکز یادشده از کادر درمانی بازنشسته سپاه پاسداران هستند، اضافه کرد: البته مرکز یادشده توانایی و ظرفیت تزریق روزانه هزار دوز واکسن کرونا را به افراد واجد شرایط دارد که در حال حاضر به دلیل سهمیه واکسن فقط 20 درصد ظرفیت آن فعال شده است. ضمن اینکه تاکنون 24 هزار نفر را در مرکز تجمیعی اول واکسیناسیون سپاه واکسینه کردیم.

مراجعه به مراکز غربالگری سپاه کم نشده است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت صاحب‌الأمر(عج)  همچنین به فعالیت مرکز غربالگری کرونایی در مرکز منتخب کووید-19 پاکروان اشاره کرد و گفت: در این مرکز روزانه 230 تا 240 نفر برای تست کرونا حضور پیدا می‌کنند و هیچ تغییری از نظر میزان مراجعه موارد محتمل و مشکوک به ابتلا مشاهده نشده است. ضمن اینکه تا امروز 22 هزار و 250 نفر در مراکز غربالگری سپاه قزوین مورد غربالگری کرونایی قرار گرفتند.

طاهرخانی ادامه داد: همچنین در مرکز بستری موقت پاکروان هم تاکنون 1200 نفر را بستری کرده و به آنها خدمات مراقبتی ارائه دادیم که بعد از حدود 5 ساعت مراقبت و تزریق داروهایی مانند رمدیسیویر از این مرکز مرخص شده‌اند.

برپایی 6 مرحله رزمایش کمک مؤمنانه تا پایان شهریور

جانشین فرمانده سپاه استان قزوین در بخش دیگری از سخنانش به آغاز گام پنجم طرح محله‌محور شهید حاج‌ قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: در راستای اجرای این طرح همه پایگاه‌های بسیج در سراسر استان به پایگاه سلامت تبدیل شده‌اند و اولویت آمران سلامت بسیج و سپاه رهگیری بیماران کرونایی در سطح محلات است.

طاهرخانی تأمین اکسیژن، ضد عفونی منازل و دستگیری از افراد بیمار را 3 اولویت دیگر آمران سلامت بسیج دانست و افزود: همچنین به افراد فقیر و مستمند درگیر با بیماری کرونا هم کمک‌هایی برای تهیه ارزاق عمومی و دارو خواهیم کرد.

54 درصد تست‌های کرونا در پایگاه‌های سپاه قزوین مثبت شدورود سپاه قزوین برای مقابله با کرونا /کمک‌های مؤمنانه ادامه می‌یابدسپاه پاسداران استان قزوین 2 مرکز جدید واکسیناسیون راه‌اندازی می‌کند

وی از برپایی مرحله رزمایش کمک مؤمنانه تا پایان شهریورماه خبر داد و گفت: هر هفته 2 رزمایش را در شهرستان‌های استان انجام خواهیم داد که مرحله نخست آن در سپاه ناحیه امام‌حسن مجتبی(ع) شهرستان قزوین برگزار شده و امروز هم مرحله دوم این رزمایش‌ها در شهرستان تاکستان برپا می‌شود.

انتهای پیام/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری قزوین ویروس کرونا استانداری قزوین ویروس کرونا واکسیناسیون سپاه راه اندازی سپاه قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۰۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان در دانشگاه شهرکرد

یاسر پیرعلی رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: با توجه به دشواری‌های دریافت این مجوز از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و تعداد محدود این مراکز در سطح کشور، با تعاملات و پیگیری‌های انجام شده، مجوز راه‌اندازی و فعالیت مرکز آموزش زبان فارسی به غیر فارسی‌زبانان (آزفا)، در اردیبهشت‌ماه از سوی مدیرکل امور دانشجویان بین‌المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، به دانشگاه شهرکرد اعطا شد.

وی افزود: نظر به سیاست‌های گسترش زبان فارسی در تمامی کشو‌رهای منطقه و جهان، دانشگاه شهرکرد با ایجاد و گسترش این مرکز، می‌تواند به یکی از محور‌های اصلی جذب و آموزش زبان فارسی به اتباع خارجی و دانشجویان بین‌المللی در استان و کشور تبدیل شود.

بیشتر بخوانید

ارسال ۲۱۰ مقاله به نخستین همایش ملی دانش سنتی محیط‌زیست در شهرکرد

پیرعلی اضافه کرد: مرکز آموزش زبان فارسی به غیر فارسی‌زبانان فرصتی را فراهم می‌آورد که فارسی‌آموزان برای دستیابی به اهداف شغلی و ادامه تحصیل در ایران، زبان فارسی را در زمانی کوتاه یاد بگیرند. در انتهای هر دوره به زبان‌آموزان مدرک بین‌المللی ارائه می‌شود که مورد تأیید وزات علوم، تحقیقات و فناوری ایران است.

وی گفت: هم اکنون بیش از ۳۰۰ دانشجوی بین الملل در دانشگاه شهرکرد مشغول به تحصیل هستند و دانشگاه شهرکرد در تلاش است که با ارائه خدمات مناسب پذیرای تعداد بیشتری از دانشجویان بین الملل در آینده باشد.

پیرعلی بیان داشت: سایر دانشگاه‌های استان و کشور هم می‌توانند از خدمات مرکز آموزش زبان فارسی به غیر فارسی‌زبانان (آزفا) دانشگاه شهرکرد بهره‌مند شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها
  • راه‌اندازی مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان در دانشگاه شهرکرد
  • راه اندازی مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج
  • آغاز به کار ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری
  • تولد اولین نوزاد طرح نفس در کوهدشت
  • راه‌اندازی مرکز زنجیره سرمای واکسن با اعتبار ۱۳ میلیارد در زاهدان
  • رونمایی از طرح مرکز رشد و نوآوری اتاق بازرگانی سنندج
  • افتتاح پایگاه تجمیعی سلامت خانواده شماره یک تالش
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی