Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-28@19:18:51 GMT

سه شکایت از حسن روحانی

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۷۰۷۴۱

سه شکایت از حسن روحانی

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از ارجاع سه شکایت این کمیسیون از رئیس‌جمهور سابق به قوه قضائیه خبر داد.

به گزارش تسنیم، نصرالله پژمان‌فر نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس، درباره ورود این کمیسیون به بحث ترک فعل مسئولان، گفت: در کمیسیون پرونده‌های متعددی در این زمینه تشکیل شده که برخی از آن‌ها به دستگاه قضا برای رسیدگی بیشتر ارجاع شده و برخی نیز در حال تکمیل شدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تاکنون دو پرونده درباره این موضوع از سوی کمیسیون به قوه قضائیه ارسال شده است، ادامه داد: اولین پرونده درباره موضوع بورس و دومین پرونده درباره مداخلات ارزی از سوی برخی افراد در دولت گذشته و به ویژه آقای روحانی رئیس‌جمهور سابق بود.

نماینده مشهد در مجلس تصریح کرد: پرونده دیگری در کمیسیون درخصوص بحث مسکن و ترک فعل‌های که از سوی مسئولان دولت گذشته رخ داده تشکیل شده که در روز‌های آینده با اتمام کار‌های کارشناسی بر روی این پرونده آن را به قوه قضائیه ارجاع خواهیم داد.

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با بیان اینکه در این پرونده‌ها کمیسیون از رئیس جمهور سابق شکایت کرده و پرونده‌ها به دادستان کل ارسال شده است، اظهار داشت: در پرونده مسکن کل سیاست‌هایی که در این حوزه قرار به اجرا بوده را بررسی کرده‌ایم و از رئیس‌جمهور سابق (روحانی) به دلیل ترک فعل‌های که داشته شکایت کرده‌ایم.

پژمان‌فر عنوان کرد: قطعاً پرداختن به ترک فعل مسئولین می‌تواند تبعات مثبتی در جامعه داشته باشد لذا ورود قوه قضائیه به مبحث ترک فعل مسئولین امری بسیار مطلوب است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: نصرالله پژمانفر حسن روحانی مجلس شورای اسلامی رئیس جمهور سابق قوه قضائیه ترک فعل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۰۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد

به گزارش قدس آنلاین، طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی تمام داورانی که در کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کرسی دارند و قصد حضور در المپیک پاریس را دارند باید در مسابقات قاره‌ای، گزینشی قاره‌ای و جهانی شرکت کنند.

محمد مصلایی پور رئیس کمیسیون داوری طبق قانون اتحادیه جهانی باید در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می‌کرد که او اعلام کرد به دلیل برخی مشکلات حضور در این مسابقات را از دست داد.

غیبت او در این مسابقات باعث شد تا محمد مصلایی پور حضور در المپیک پاریس را از دست بدهد. طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی کامران سلطانی، مهدی بشیرزاد و نیما صادقی جهت شرکت در رقابت‌های کشتی گزینشی المپیک که در روزهای ۲۰ تا ۲۳ اردیبهشت در استانبول ترکیه برگزار می‌شوند، دعوت شدند.

دیگر خبرها

  • گزارش سالانه کمیسیون حقوق بشر کانادا منتشر شد
  • قیمت گذاری پرونده زمینهای تغییر کاربری یافته در آمل
  • مجلس پیگیر اجرای سند تحول رئیس‌جمهور در حوزه ارز است
  • رئیس انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی ایران : آزمایشگاه‌های تشخیص‌طبی در بین گروه‌های پزشکی دارای کمترین شکایت هستند
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد
  • بررسی ۹ هزار پرونده شکایت کارگران در کردستان
  • کاهش ۲.۹۳ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • کاهش ۲.۹ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری