Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن برزیلی در دیدار برابر چلسی مصدوم شد.

ابتدای هفته لیورپول به مصاف چلسی رفت که در دقایق پایانی نیمه اول بابی فیریمینو به دلیل مصدومیت از زمین بازی بیرون آمد.

به گزارش تایمز، پس از مسابقه یورگن کلوپ سرمربی تیم اظهاراتی داشت که باعث نگرانی هواداران قرمزها شد. وی گفت:

چقدر مصدومیتش جدی بود؟ نمی دانم ولی به قدری جدی بود که او را از زمین بازی بیرون بکشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بابی حس می کردم مشکل از همسترینگش است.

امروز اما پل جویس خبرنگار تایمز در توئیتی اطلاعاتی کوتاهی از مصدومیت بازیکن برزیلی داد:

در مورد مصدومیت همسترینگ روبرتو فیرمینو باید آزمایشات و تست های بیشتری انجام شود اما تشخیص اولیه این است که این مصدومیت جدی نیست.

باشگاه لیورپول هنوز جزئیات بیشتری در مورد مصدومیت این بازیکن منتشر نکرده است.

اخبار داغ 

شورت بدن نما و کوتاه این زن پارالمپیک را به هم ریخت + عکس برترین های قرن با محمد مومنی: ابراهیم قاسمپور بلایی سر من آورد که دیگر جرات نکردم سمتش بروم! فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان و ارسلان مطهری در هوادار؟ محبوب دراگان اسکوچیچ در تیم استقلال کریستیانو رونالدو خودش را به بارسلونا پیشنهاد داده بود / رادیو کاتالونیا در روز ددلاین نقل و انتقالات فوتبال اروپا، همراه طرفداری باشید

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۰۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمیر نصری: رونالدینیو و نازاریو استعدادهای بزرگ‌تری نسبت به مسی و رونالدو بودند

بازیکن سابق تیم ملی فرانسه باور دارد که دو ستاره برزیلی سابق دنیای فوتبال، با سبک زندگی درست می توانستند جاودانه تر شوند.

طرفداری | پیش از سلطه کریستیانو رونالدو و لیونل مسی بر فوتبال، هواداران این ورزش فرصت تماشای هنرمندان بزرگی دیگری را داشتند. در میان آن‌ها، دو بازیکن برزیلی به نام های رونالدو نازاریو و رونالدینیو بودند که بر نسل مهمی از بازیکنان و هواداران تاثیر زیادی گذاشتند. 

این سوال مطرح می‌شود که آیا این دو جادوگر می‌توانستند بهتر از مسی و رونالدو که در مجموع ۱۳ توپ طلا دارند، عمل کنند؟ سمیر نصری مطمئن است که با سبک زندگی بهتر، این دو بازنشسته می‌توانستند عملکرد بهتری داشته باشند. او در توییچ گفت:

رونالدو و رونالدینیو از نظر استعداد ناب، به راحتی بالاتر از کریستیانو رونالدو و لیونل مسی قرار می گرفتند، البته اگر در کارشان جدی می بودند. کارهایی که رونالدینیو کارهایی با توپ انجام می‌داد که نظیر آنها را ندیده بودیم.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • آخر بدشانسی: دومین تلفات بایرن برای بازی با رئال
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!‏
  • دو غایب بزرگ سپاهان در بازی حساس با پرسپولیس
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • سمیر نصری: رونالدینیو و نازاریو استعدادهای بزرگ‌تری نسبت به مسی و رونالدو بودند
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • اوسمار: در دفاع مشکل داشتیم نه حمله
  • ورود PSG: رقابت با آرسنال و سیتی برای ستاره برزیلی
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید