Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@23:50:56 GMT

پارکینگ اهالی گیشا، پاتوق خودروهای کسبه

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۷۰۹۲۱

پارکینگ اهالی گیشا، پاتوق خودروهای کسبه

به گزارشگروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، گیشا نام یکی از محله‌های تهران واقع در منطقه ۲ است.این مکان یکی از محله‌های پرتردد در شمال غرب تهران است که به دلیل وجود پاساژ‌های تجاری و بوستان گفتگو در این منطقه، توانسته عنوان یکی از محله‌های گردشگری پایتخت را از آن خود کند.

برای آنکه ترافیک این منطقه کمتر شود، بنا شد تا پل معروف گیشا برچیده و زیرگذری جای آن را بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرچه، این معضل نه تنها حل نشد بلکه اهالی و کسبه این منطقه را هم در دردسر بزرگی انداخت؛ ساعت ها انتظار برای رسیدن به منزل یا محل کار.

این مشکل به گونه ای وسعت گرفت که کسبه،  درب ورود منازل اهالی آن منطقه را  جایگزین پارکینگ خودروهای خود کردند.  

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی از مسئولان درخواست رسیدگی دارد.

 

دغدغه روز

خبرنگاران گرامی سلام لطفا در مورد مزاحمت‌های کسبه مرکز خرید نصر در گیشا در تهران هم گزارش تهیه کنید. مشکل اینجاست، اینجا اصلا جای پارک نیست، مردم و کسبه دائم می‌آیند داخل پیاده رو  و ورودی پارکینگ خانه مردم  پارک می‌کنند. حتی داخل منزل شخصی مردم هم پارک می‌کنند. آن قدر است که حتی موتور هم پارک نمی‌شود و نمی‌توان به راحتی از پیاده رو عبور کرد.

به راهور گزارش دادیم رسیدگی نمی‌شود. همین چند روز پیش یک ماشین ورودی پارکینگ یک خونه را ۳ ساعت مسدود کرده بود چند بار زنگ زدیم ۱۱۰ و ۱۹۷ هیچ کاری نکردند مامور نیامد. از طرفی میله که در این محل قرار می‌دهید، سد معبر شهرداری جمع آوری می‌کند و می‌گوید مزاحم هستید. سوال اینجاست دستفروشان سد معبر نیستند، این مغازه دار‌ها که تو پیاده رو بار خالی میکنند سد معبر نیستند، خواهشا یک گزارش تهیه کنید و پیگیری کنید. به خدا این کسبه دیوانه‌ام کردند.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ترافیک شهری دغدغه روز شهروندخبرنگار مشکلات مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۰۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض مردم خوی به بوی نامطبوع تصفیه خانه فاضلاب 

ایسنا/آذربایجان غربی اهالی روستای شوراب، زیباشهر،گلشهر و مناطق اطراف تصفیه خانه فاضلاب خوی سال‌هاست نسبت به بوی نامطبوع این تصفیه خانه اعتراص دارند و بعدازظهر، ۱۶ اردیبهشت امروز اهالی مناطق اطراف تصفیه‌خانه فاضلاب در تجمعی اعتراضی خواستار حل مشکل به‌ وجود آمده شدند. 

علی از ساکنان روستای شوراب به ایسنا گفت: چندین سال است که این بوی بد زندگی ما را مختل کرده است و به‌خاطر استنشاق بوی بسیار بد و نامطبوع تصفیه خانه خوی حالمان بد می‌شود.

رضا از اهالی گلشهر خوی نیز که در این جمع اعتراضی حضور دارد با بیان اینکه نمی‌توانیم در خانه خودمان بخاطر این بوی نامطبوع نفس بکشیم، ادامه داد: نمی‌دانم چرا مسئولین شهر کاری نمی کنند و زندگی ما بخاطر این بوی ناخوشایند مختل شده است. 

جواد صاحب قطعه زمینی در منطقه گلشهر نیز با اظهار ناراحتی می‌گوید: به‌خاطر بوی نامطبوع تصفیه خانه فاضلاب خوی نمی‌توانم زمینم را بسازم و مستاجر هستم. این بوی بسیار بد و غیر قابل تحمل در همه فصل‌های سال وجود دارد و امان مردم را بریده است. 

رمضان یکی از دیگر اهالی اطراف تصفیه خانه فاضلاب اظهار کرد: چرا با وجودی که اعضای شورا و مسئولین می دانستند بوی بد و نامطبوع تصفیه خانه فاضلاب خوی غیر قابل تحمل و غیرقابل حل است اقدام به تفکیک و واگذاری زمین‌های گلشهر کردند و سر مردم بیچاره کلاه رفت.

وی تصریح کرد: اکنون نمی‌توانیم بخاطر بوی بد فاضلاب نه در منطقه گلشهر خانه بسازیم و نه بفروشیم!

سلطان زاده، مدیر عامل آب و فاضلاب خوی در این‌خصوص به ایسنا گفت: این بوی نامطبوع مربوط به فصل‌های خاص سال است که بخاطر وزش بادهای غالب بیشتر می‌شود و در فصل‌های دیگر بوی کمتری وجود دارد.

به گزارش ایسنا؛ حال با توجه به اینکه بوی نامطبوع و بد چندین سال زندگی هزاران نفر از ساکنان این اطراف تصفیه‌خانه فاضلاب خوی را مختل کرده است. انتظار داریم مسئولین شهرستان به‌خصوص مدیریت شهری خوی اقدامات لازم را برای حل مشکل موجود، انجام دهند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعتراض مردم خوی به بوی نامطبوع تصفیه خانه فاضلاب 
  • معارضات پروژه بزرگ بسط شرقی حرم مطهر برطرف شد
  • ایجاد ۳۰هزار پارک حاشیه‌ای در مناطق یک، ۴ و ۵ | ۱۰ پارکینگ جدید در تهران ساخته می‌شود
  • کارزار نجات انجیلسی در مازندران
  • احداث ۲۰ پروژه جدید در جنوب تهران/ ساخت پارکینگ زیرسطحی در محله جوادیه
  • ارتقاء ایمنی اهالی رشت با آموزش در پارک‌ها و بوستان‌ها
  • کسبه بردسکن به احترام امام صادق (ع) محل کسب خود را تعطیل کردند
  • نجات ۷ نفر از اهالی بومی منطقه در ارتفاعات شهرستان خوی
  • حادثه آتش‌سوزی امامزاده‌ابراهیم شفت؛ علت و نقص‌ها
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه | امروز پاتوق معتادان متجاهر در تهران نداریم