Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@12:31:41 GMT

واکسیناسیون ۵۰ درصد از کارکنان شهرداری اراک

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۷۱۲۳۳

واکسیناسیون ۵۰ درصد از کارکنان شهرداری اراک

مسئول ایمنی و بهداشت شهرداری اراک گفت: واکسیناسیون پرسنل شهرداری و سازمان های تابعه شهرداری اراک علیه ویروس کرونا آغاز شد.

ابوالفضل تکلو در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در راستای خدمات رسانی بیشتر به پرسنل شهرداری و سازمان‌های تابعه در جهت ارائه خدمات به شهر و شهروندان، فرآیند واکسیناسیون ۵۰ درصد از پرسنل و نیروهای این مجموعه خدمات رسان شامل نیروهای اجراییات و پلیس ساختمانی، پاکبانان، پرسنل آرامستان، رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی (تاکسی، اتوبوس، آژانس‌ها)، نمایندگان ایمنی و بهداشت سازمان‌ها و مناطق شهرداری، پرسنل سازمان مدیریت و حمل و نقل بار و مسافر و نیروهای سازمان آتش نشانی از امروز دوشنبه آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به واکسیناسیون ۵۰ درصد از پرسنل و نیروهای شهرداری اراک خاطرنشان کرد: با رایزنی‌های صورت گرفته با دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی، واکسیناسیون نیروها و پرسنل اداری و ستادی و شهرداری‌های مناطق نیز به زودی انجام می‌شود.

کد خبر 518498

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کرونا اراک کلانشهر اراک شهرداری اراک شورای اسلامی شهر اراک واکسیناسیون واکسیناسیون کرونا آمار کرونا در اراک شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرداری اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۱۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اردبیل از راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، دلاور زارعی اظهار کرد: با توجه به ارتقای خدمات شهری و بهبود وضعیت ترافیکی با همکاری سازمان‌های مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل و فاوای شهرداری اردبیل، سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو، راه‌اندازی شد.

وی افزود: همشهریان عزیز می‌توانند با مراجعه به آدرس https://ardabilman.ir و بخش حمل‌ونقل و ترافیک از خدمات پارک حاشیه‌ای استفاده کنند.

زارعی بیان کرد: با توجه به اینکه همه خدمات شهری در سامانه جامع خدمات شهروندی (اردبیل من) تجمیع شده است، شهروندان محترم با مراجعه به آدرس فوق و نصب این اپلیکیشن از قسمت صفحات، بدون نصب سایر نرم‌افزارها می‌توانند از همه خدمات شهرداری اردبیل بهره‌مند شوند.

کد خبر 748840

دیگر خبرها

  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • معتادان متجاهر بهبودیافته پاکبان می‌شوند
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند
  • آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد
  • آتش سوزی دو انبار کالا در شهر ری