Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@03:27:28 GMT

افتتاح هشت طرح کار آفرینی در استان یزد

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۷۱۶۰۱

افتتاح هشت طرح کار آفرینی در استان یزد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، نورالله زاده گفت: همزمان با هفته دولت، هشت طرح کارآفرینی در استان با ۵۹ میلیارد ریال اعتبار افتتاح و ۷۱ فرصت شغلی به صورت ویدیوکنفرانس ایجاد شد، که یکی از این طرح‌ها با ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات کارآفرینی امید و ۱۴ فرصت شغلی در شهرستان میبد بود.

وی افزود: حمایت‌های فرماندار و آیت الله اعرافی امام جمعه میبد همیشه موجب رونق فعالیت‌های صندوق بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نورالله زاده با بیان اینکه ایده اولیه انتخاب مدیر منطقه ای، استقرار همکاران ما در مناطق کمتر توسعه یافته با هدف شناخت ظرفیت‌های این مناطق بوده است گفت: مدیریت منطقه‌ای یزد و کرمان در میبد مستقر خواهد بود و به این ترتیب هدف ما در توسعه مناطق کمتر برخوردار برآورده خواهد شد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور تصریح کرد: امیدوارم همکاران ما در یزد کمک کنند این فعالیت‌ها رشد بیشتر و بالاتری داشته باشد.

حسین فلاح فرماندار میبد نیز به پایداری صنعت کاشی در میبد اشاره کرد و گفت: توسعه منطقه و صنایع جانبی از نقاط قوت راه اندازی مشاغل پایدار در این منطقه است.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی استان در این مراسم گفت: صندوق کارآفرینی امید مبتنی بر وضعیت نسبی و رقابتی هر شهرستان طرح‌هایی را که بازار محور است و می‌تواند اشتغال مولد ایجاد کند را شناسایی و حمایت می‌کند.

شهبازی با بیان اینکه این طرح در ناحیه صنعتی شمس آباد میبد قرار دارد و صندوق کارآفرینی امید توانست با ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه حمایت خودش را از این واحد انجام و تامین مالی کند گفت: متقاضی هم به ازای آن زمینه اشتغال ۱۴ نفر را به صورت مستقیم در این واحد فراهم کرد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی استان تصریح کرد: سعی ما بر این است که در آینده طرح‌هایی که در راستای توسعه محصول و ایجاد اشتغال پایدار تهیه شده را شناسایی و درصورت لزوم درجهت توانمندسازی و آموزش حمایت و همراهی کنیم و در نهایت تامین مالی و حمایت مان را انجام دهیم.

شهبازی خاطرنشان کرد: پس از پرداخت و حمایت مالی که صندوق انجام داد می‌توانیم در راستای شبکه فروش و تقویت بازار حمایت و همراهی‌های لازم را داشته باشیم.

مدیر صندوق کارآفرینی استان یزد گفت: طرح تولید رول نایلون با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال افتتاح شده و برای ۱۴ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

وی با اشاره به صنعتی بودن میبد گفت: این طرح با توجه به مزیت منطقه‌ای شهرستان تهیه شده است، تولیدات کاشی و سایر محصولات صنعتی در منطقه نشان می‌دهد تولیدات این کارگاه چقدر بازار فروش دارد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان پس از اشاره به تلاش‌های کارآفرین طرح در خرید دستگاه‌ها و تهیه سرمایه در گردش گفت: مجری طرح علاوه بر تعهدات خود، دستگاهی به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان خریداری کرده و چنانچه صندوق بتواند یک و نیم میلیارد تومان برای تامین سرمایه در گردش به او بپردازد، یازده فرصت شغلی جدید دیگر ایجاد خواهد شد.

46

کد خبر 1550311

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان یزد صندوق کارآفرینی امید میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۱۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود

شهردار کهریزک گفت: فضای ورزشی شهر کهریزک با کمبود ۳۰ درصدی مواجه است که این کمبود در سالن‌های ورزشی بسیار محسوس است و خانه کشتی در این راستا افتتاح خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، علی کلهر در آئین کلنگ‌زنی خانه کشتی کهریزک با اشاره به لزوم افزایش سرانه ورزشی در کهریزک گفت: با توجه به توسعه شهر کهریزک و جمعیت ساکن در این منطقه فضای ورزشی شهر کهریزک با کمبود 30 درصدی مواجه است که این کمبود در سالن‌های ورزشی بسیار محسوس است.

وی افزود: با توجه به اعلام نیاز در حوزه ورزش، در جلسات متعددی هماهنگی‌های لازم برای احداث خانه کشتی با مساحتی در حدود 3 هزار مترمربع با دسترسی مناسب برای علاقه‌مندان و مراجعان صورت گرفت.

شهردار کهریزک در ادامه گفت: این پروژه در دو مرحله اجرایی می‌شود که اعتبار فاز نخست این پروژه 25 میلیارد تومان و مرحله دوم نیز با اعتباری در حدود 30 میلیارد تومان از امروز آغاز خواهد شد و تلاش می‌کنیم تا دهه فجر امسال افتتاح شود.

کلهر تصریح کرد: کهریزک مهد ورزش‌های پهلوانی، کشتی، کاراته و ... است، لذا در این مجموعه تمهیدات لازم جهت این ورزش‌ها اندیشیده شده و مجهز خواهد شد.

شهردار کهریزک خاطرنشان کرد: در این مجموعه علاوه بر فضای ورزشی، سالن اجتماعات و خوابگاه ورزشی نیز طراحی شده و تلاش می‌کنیم این فضا را در جهت ورزش قهرمانی و پهلوانی تجهیز کنیم تا فضایی مناسب برای افتخار آفرینی جوانان شهر کهریزک فراهم شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری نیز با اشاره به لزوم ارتقای خدمات ورزشی در بخش کهریزک گفت: سرانه بخش کهریزک بسیار پایین است و نیاز است که در این منطقه پروژه‌های ورزشی تعریف و اجرایی شود.

حسن یوسف‌زاده افزود: امیدواریم با هم‌افزایی دستگاه‌های خدمات‌رسانی بخشی از کمبودهای ورزشی کاهش و سرانه ورزشی این منطقه ارتقا یابد.

کشف انبار 10 میلیاردی بلور قاچاق در کهریزک

یوسف زاده خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه کهریزک استعدادهای زیادی در بخش کشتی و رزمی دارد، با افتتاح این پروژه در آینده‌ای نه چندان دور شاهد بروز و ظهور استعدادهای زیادی در این حوزه خواهیم بود که موجب افتخار آفرینی در شهر و کشور خواهند شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صنایع پیشرفته برای صادرات تامین مالی می‌شوند
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • تفاهم‌نامه همکاری صندوق‌های حمایت از صنایع پیشرفته و ضمانت صادرات امضا شد
  • تفاهم‌نامه همکاری مشترک صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات امضا شد
  • سازمان اوقاف از جهش اقتصادی و مؤسسات دانش‌بنیان حمایت می‌کند
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • حمایت دانشجویان و استادان دانشگاه میبد از ملت مظلوم غزه
  • نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور