Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارسلونا سخت تلاش می کند یک مهاجم ارزان اما با کیفیت جذب کند

بارسلونا در ساعات پایانی نقل و انتقالات در تلاش است یک مهاجم نوک ارزان اما با کیفیت به خدمت گیرد و مدیران این تیم برای جذب ادینسون کاوانی، مهاجم 34 ساله منچستریونایتد تلاش می کنند.

به گزارش جرارد رومرو از رادیو کاتالونیا، بارسلونا برای جذب ادینسون کاوانی به توافق شخصی رسیده و این مهاجم اروگوئه ای پاسخ مثبت خود برای انتقال به بارسلونا را اعلام کرده است اما منچستریونایتد با وجود جذب کریستیانو رونالدو، چندان میلی برای از دست دادن کاوانی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر بارسلونا کار سختی برای جذب ادینسون کاوانی دارد چرا که منچستریونایتد موافق نیست و فرصت نقل و انتقالات رو به اتمام است اما به محض راضی شدن منچستریونایتد، انتقال تکمیل می شود. 

اخبار داغ 

شورت بدن نما و کوتاه این زن پارالمپیک را به هم ریخت + عکس برترین های قرن با محمد مومنی: ابراهیم قاسمپور بلایی سر من آورد که دیگر جرات نکردم سمتش بروم! پرسپولیس نمی تواند کی روش استنلی را به خدمت بگیرد طارمی بهترین بازیکن هفته شد/ تمجید رسانه پرتغالی از قدرت فیزیکی ستاره ایران بعد از منتفی شدن انتقال کونده؛ لشکرکشی مجازی هواداران چلسی به صفحه توییتر سویا! لحظه به لحظه با آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی اروپا (2021)؛‌ با طرفداری همراه باشید

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ادینسون کاوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۱۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظرسنجی: تجربه شخصی شما درباره سرعت اینترنت بعد از افزایش قیمت

 عصر ایران - دی سال گذشته، با وعده افزایش سرعت اینترنت، قیمت آن را 34 درصد افزایش دادند. منصفانه از تجربه خودتان درباره وضعیت سرعت اینترنت در این مدت بگویید. 
این عنوان نظرسنجی جدید عصر ایران است که اگر می خواهید در آن شرکت کنید، اینجا را کلیک کنید.


کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پیام مهم: تن‌هاخ حاضر نیست از یونایتد برود!
  • تکلیف لواندوفسکی در بارسلونا مشخص شد
  • اجرای جان باختن پدیده کنکور در ویلای شخصی
  • نظرسنجی: تجربه شخصی شما درباره سرعت اینترنت بعد از افزایش قیمت
  • سانچو قصد بازگشت به منچستریونایتد را ندارد؛ دورتموند به فکر یک انتقال قرضی دیگر
  • انتقال عجیب ستاره یووه به منچستریونایتد (عکس)
  • علاقه اریک تن هاخ به دی یونگ: برای بازی به سبک آژاکس، به بازیکنی مثل او نیاز دارید
  • بکوشیم بی‌جهت آبرو شخصی در جامعه را نریزیم
  • مایکل اولیسه، نامی محبوب در اولدترافورد و آنفیلد
  • با وجود علاقه منچستریونایتد و بایرن مونیخ؛ بارسلونا به فروش آرائوخو فکر نمی‌کند