Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@12:38:08 GMT

آب به ۳۰ روستا در ریگان می‌رسد

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۷۱۷۳۳

آب به ۳۰ روستا در ریگان می‌رسد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، امین باقری، فرماندار ریگان امروز در بازدید از روند آبرسانی به روستا‌های فاقد آب آشامیدنی گفت: یکی از مشکلاتی که در شهرستان ریگان وجود دارد، مشکل آب اشامیدنی در روستا‌های این شهرستان  است. 

باقری با بیان اینکه با احداث ۴ مجتمع آبرسانی، ۳۰ روستای ریگان از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار خواهند شد، افزود: با احداث مجتمع آبرسانی حمیدآباد با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال، ۵۰۰  خانوار از مزایای آب آشامیدنی سالم برخوردار خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او بیان داشت: با راه اندازی مجتمع آبرسانی علی آباد پشت ریگ که با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد ریال احداث می شود، هزار و ۲۰۰ خانوار از نعمت  آب آشامیدنی سالم برخوردار می شوند. 

فرماندار ریگان تصریح کرد: با ساخت مجتمع کهور خشک با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال، ۴۰۰ خانوار از آب آشامیدنی بهره مند می شوند. 

او از احداث مخزن ۳ هزار متر مکعبی شهر گنبکی خبر داد و بیان داشت: این مخزن نیز با اعتبار ۳۵ میلیارد ریالی آماده بهره‌برداری است. 

فرماندار ریگان با اشاره به اینکه آبرسانی به ۱۰ روستای شهرستان ریگان  با جمعیت هزار نفری به همت سپاه شهرستان ریگان در حال انجام است، تصریح کرد: روستا‌های مناطق کوهستانی در اولویت آبرسانی هستند. 

 انتهای پیام/ م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آبرسانی به روستاها سپاه پاسداران آب آشامیدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۱۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح شبکه فرسوده آبرسانی روستای برآباد خواف وارد فاز عملیاتی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن چهکندی اظهار کرد: اصلاح شبکه فرسوده آبرسانی روستای برآباد خواف با لوله‌های سایز ۶۳ تا ۳۱۵ میلی متری پلی اتیلن در مسیرهای پر اتفاق و فرسوده این روستا با مشارکت دهیاری اجرا می‌شود.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان خواف ادامه داد: اجرای پروژه اصلاح شبکه توزیع در این روستا باعث کاهش حوادث شبکه آبرسانی، مدیریت و جلوگیری از هدر رفت آب خواهد شد.

وی افزود: طی یکسال گذشته، ۱۳۴ فقره اتفاق و حادثه در شبکه توزیع روستای برآباد خواف رخ داده که با تلاش اکیپ اتفاقات و تعمیرات این بخش برطرف شده است.

چهکندی بیان کرد: طول شبکه آب شرب روستای برآباد ۲۲ کیلومتر است و با پنج هزار و ۴۰۰ نفر جمعیت به عنوان بزرگترین روستای شهرستان مرزی خواف شناخته می‌شود.

کد خبر 6100568

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اصلاح شبکه آبرسانی شهرستان مرزی خواف
  • اصلاح شبکه فرسوده آبرسانی روستای برآباد خواف وارد فاز عملیاتی شد
  • وارد مدار شدن خط انتقال مجتمع آبرسانی حسین زائری دشتی
  • منبع تغذیه طرح آبرسانی غدیر از دز به کرخه تغییر یافت
  • آبرسانی به ۳۰ روستا توسط بسیج سازندگی استان البرز
  • ۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • آغاز طرح آبرسانی به روستای کم رضوان بندرلنگه
  • طرح ملی جهاد آبرسانی امیدبخش روستا‌های تشنه خراسان شمالی
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار