Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور اداری دانشگاه فنی حرفه‌ای کشور اعلام کرد: تعداد ۴۴۷ نفر از کارکنان دانشگاه مشمول مصوبه تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران هستند که تاکنون ۱۴۱ پرونده آن‌ها به وزارت علوم ارسال شده است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه فنی و حرفه‌ای، سید حسن حسینی با اشاره بر اینکه تعداد ۴۴۷ نفر از کارکنان دانشگاه مشمول مصوبه تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران هستند افزود: تاکنون تعداد ۱۴۱ پرونده به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جهت معرفی به سازمان امور اداری و استخدامی ارسال شده است که پس از تأیید این سازمان در اسرع وقت احکام پرسنلی صادر خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: تعداد ۲۳۵ پرونده هم در حال انجام و آماده سازی جهت ارسال به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که با هماهنگی انجام شده تا پایان هفته در سامانه مذکور بارگذاری می‌گردد.

مدیر کل امور اداری دانشگاه فنی حرفه‌ای کشور خاطرنشان کرد: همچنین تعداد ۷۱ پرونده در مرحله گزینش و استعلامات مربوط قرار دارند که در دست بررسی می‌باشد که پس از تأیید به وزارت عتف ارسال می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه قانون فوق لازم الاجرا بوده و احکام کلیه مشمولین به زودی صادر خواهد شد خاطر نشان کرد: نزدیک به نیمی از همکاران دانشگاه فنی حرفه‌ای قراردادی بوده و از این تعداد تقریباً ۲۰ درصد همکاران تبدیل وضعیت خواهند شد.

حسینی ابراز امیدواری کرد: با توجه به گستردگی دانشگاه در سطح کشور و لزوم توسعه آموزش‌های مهارتی، با پیگیری‌های مستمر انجام روند تبدیل وضعیت همکاران قراردادی طی یک دوره چهار ساله صورت خواهد پذیرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه فنی و حرفه ای وضعیت استخدام ایثارگران هیات علمی دانشگاه فنی تبدیل وضعیت حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۲۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ۷۹۰ پرونده در کمیسیون صلاحیت ساخت و ورود دارو

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدحیدر محمدی، ضمن تاکید بر پویایی ارسال پرونده از طرف شرکت‌ها به اداره کل امور فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل، گفت: در راستای تحقق شعار سال با همت کارشناسان و رؤسای ادارات ثبت فرآورده‌های تحت نظارت، تمام پرونده‌های PMF باقیمانده از سال ۱۴۰۲ که نقص مستندات نداشته اند، بررسی و اعلام نتیجه شده اند و از تاریخ ۱۵/‏۰۲/‏۱۴۰۳‬ پرونده‌های مربوط به سال ۱۴۰۳ در دست اقدام و بررسی قرار گرفته اند.

وی افزود: مواردی که نیاز به اصلاح داشته اند نیز به کارتابل مسئولین فنی شرکت‌ها عودت شده و پس از رفع نقص فوراً به مرحله بعد بررسی ارجاع خواهند شد. از ابتدای اسفند سال گذشته تعداد ۷۹۰ پرونده جهت اخذ رأی به کمیسیون قانونی تشخیص (صلاحیت ساخت و ورود دارو و مواد بیولوژیک) ارسال و نتایج آن در تارنمای سازمان بارگذاری شده و صدور کد ثبت / پروانه‌های آنها انجام و به اتمام رسیده و تعداد ۳۳۳ کد ثبت (IRC) نیز برای مواد اولیه مورد استفاده در تولید فرآورده‌های نهایی تحت نظارت صادر شده است.

محمدی گفت: میانگین تعداد پرونده بررسی شده ۱۴۴ فقره در ماه بوده که در حال حاضر به ۴۳۷ فقره افزایش یافته است و حاکی از تلاش شبانه روزی همکارانمان در اداره کل مربوطه بوده است.

وی افزود: برای تحقق شعار سال، از هیچ اقدامی دریغ نخواهیم کرد. امید است با ادامه این روند نقش به سزایی در رونق هرچه بیشتر تولید و جهش انقلابی آن ایفا نمائیم.

کد خبر 6099969 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • اعتبارات بنیاد شهید در حوزه درمان به ۱۸ هزار میلیارد تومان رسید
  • بازداشت فیشینگ‌کار حرفه‌ای در استان البرز
  • بررسی ۷۹۰ پرونده در کمیسیون صلاحیت ساخت و ورود دارو
  • هیچکس قدر پاس‌های رزاق‌پور را ندانست!(عکس)
  • ۱۶۲ پرونده تخلف به تعزیرات کهگیلویه ارسال شد
  • آغاز ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی صندوق تامین خسارت های بدنی
  • بارسلونا فقط به یک بازیکن در خط حمله‌ خود اعتماد دارد
  • ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از چهارشنبه/۲۴۰ هزار ردیف استخدامی معلمان در دولت سیزدهم
  • ادغام ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ
  • ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ ادغام شد