Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های صهیونیستی گزارش داده‌اند ده‌ها موسسه یهودی در نیویورک به آزار جنسی کودکان متهم شده‌اند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، یک رسانه صهیونیستی روز دوشنبه گزارش داده طی دو سال گذشته دست‌کم 150 مورد شکایت با موضوع آزار جنسی کودکان علیه موسسات یهودی فعال در نیویورک مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

روزنامه تایمز اسرائیل نوشته این شکایت‌ها بعد از آن طرح شده که امکان استناد به صورت عطف به ماسبق به «قانون کودکان قربانی» مصوب سال 2019 فراهم شده است. این امکان باعث افزایش شدید تعداد پرونده‌های شکایات در موضوع آزار جنسی کودکان شده است. سابقاً مطرح کردن دعوی حقوقی بر اساس ادعاهای گذشته امکان‌پذیر نبود. 

روزنامه تایمز اسرائیل نوشته از میان کل شکایات مطرح شده بخش اندکی به مؤسسه‌های یهودی مربوط می شوند، اما همین تعداد نیز به اندازه کافی زیاد هست تا آزاردیدگان بخواهند مقامات را برای پاسخگویی و افشای سیاست‌های زمینه‌ساز سوءاستفاده تحت فشار قرار دهند.   

حدود دو میلیون یهودی در نیویورک زندگی می‌کنند که این تعداد بسیار بیشتر از هر ایالت دیگر است. دفتر مرکزی تقریباً تمام مؤسسه‌های مهم یهودی در نیویورک قرار دارد. بخش اعظم پرونده های دادخواستِ مربوط به مؤسسه‌های یهودی در دو منطقه بروکلین و مَنهَتَن در شهر نیویورک، طرح شده‌اند. 

به نظر می‌رسد برای برخی از مؤسسه‌های یهودی این نخستین بار است که چنین شکایت‌هایی مطرح می‌شود، اما بسیاری دیگر از این موسسه‌ها در گذشته نیز با اتهامات مشابهی مواجه بوده‌‌اند. مثلاْ دست‌کم 11 پرونده علیه «آکادمی سار» مطرح است که در  دهه‌های 1970 و 1980، سال‌ها درگیر اتهاماتی مبنی بر آزار جنسی دانش‌آموزان توسط دو معلم بود. 

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آزار جنسی کودکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۲۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملحق شدن اساتید دانشگاه نیویورک به جمع حامیان فلسطین + ویدئو |‌ برخورد خشن پلیس آمریکا را ببینید

دریافت 1 MB دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، در اینجا تصاویری از سرکوب حامیان فلسطین در دانشگاه ایلینوی آمریکا را می‌بینید.

کد خبر 847429 منبع: فرهیختگان برچسب‌ها دانشگاه - دانشجو اسرائیل خبر ویژه ایالات متحده آمریکا فلسطین

دیگر خبرها

  • بازیگر سرشناس به اتهام تعرض جنسی بازداشت شد
  • عذرخواهی ناشر هندی بابت توهین‌ به امام (ره)
  • آلومینیومی‌ها در کنار کودکان مبتلا به سرطان
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد
  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • واکنش رضا جباری بابت شکایت باشگاه پرسپولیس
  • حکم سینماگر مطرح لغو شد ؛ صدور دستور محاکمه جدید
  • فعال مطرح یهودی: ما به یک مهاجرت دسته جمعی از «صهیونیسم» نیاز داریم
  • ملحق شدن اساتید دانشگاه نیویورک به جمع حامیان فلسطین + ویدئو |‌ برخورد خشن پلیس آمریکا را ببینید