Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@18:10:57 GMT

عنایتی تیم لیگ‌برتری خود را فروخت و سرمربی شد

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۷۲۴۷۳

تمامی سهام باشگاه فرهنگی ورزشی هوادار واگذار شد.

به گزارش تابناک ورزشی، اساس اعلام باشگاه هوادار، در پی توافق رضا عنایتی و علیرضا معصومی، مالکیت باشگاه هوادار رسما به هولدینگ بازرگانی معصومی واگذار شد.

همچنین به پیشنهاد مالک جدید باشگاه و با توافق طرفین، رضا عنایتی سرمربی بنفش‌ها در فصل پیش روی لیگ برتر فوتبال ایران خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مالک باشگاه هوادار همچنین وحید لواسانی را رسما به عنوان نماینده خود در این مجموعه معرفی کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم طالبان محسن رضایی محمد اسلامی وزرای دولت سیزدهم پارالمپیک اربعین 1400 غلامرضا عنایتی واگذاری امتیاز هوادار تهران محرم طالبان محسن رضایی محمد اسلامی وزرای دولت سیزدهم پارالمپیک اربعین 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۲۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در ضربات آخر تمرکز نداشتیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری به ارائه توضیحاتی پرداخت.

حمید مطهری در نشست خبری اظهار کرد: با توجه به فوت هوادار عزیزمان دوست داشتم بازی را ببریم و تقدیم روح آن مرحوم کنیم. از اول گفتم اولویت ما هوادار باشد. ما برای هواداران بازی می‌کنیم. بچه های من جانانه جنگیدند.

وی افزود: با توجه فشاری که روی تیم بود عدم تمرکز در ضربات آخر وجود داشت. این برای من مهم است که بچه‌ها جانانه بازی کردند و نشان دادند تیم هستیم.

سرمربی تراکتور ادامه داد: بازی پویا بود و هر دو تیم خوب بودند. بعد از گلی که زدیم ذوب آهن تغییراتی ایجاد کرد و پلن های مختلفی داشت و بازی را عوض می‌کرد. تیم ذوب آهن هم تیم خوبی است و در نهایت این برد را به هواداران و خانواده لاله (هوادار) تقدیم می‌کنم.

این گزارش تکمیل می شود...

دیگر خبرها

  • هدیه نکونام به هوادار خاص/ دختر آبی پوش در آغوش سرمربی استقلال
  • برگزاری تمرین امروز استقلال با حضور یک میهمان خاص
  • ماجرای دست‌بند پر سروصدای مربی لیگ برتری
  • توافق نهایی کونته با ناپولی
  • سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است
  • در ضربات آخر تمرکز نداشتیم
  • صعود شاگردان اوزونیدوس با برتری برابر فجر سپاسی
  • صعود شاگردان شجاعی با شکست تیم دسته اولی
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • آرنه اسلوت: دوست دارم سرمربی جدید لیورپول شوم؛ منتظر توافق دو باشگاه هستم