Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-08@23:33:07 GMT

منبع آلودگی در واکسن‌های کرونا مشخص شد

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۷۲۴۹۹

منبع آلودگی در واکسن‌های کرونا مشخص شد

وزیر بهداشت ژاپن امروز (سه شنبه) اعلام کرد: به احتمال زیاد آلودگی موجود در واکسن‌های مدرنای توزیع شده در استان جنوبی اوکیناوا در هنگام تماس سرنگ‌های آلوده با ویال‌های واکسن ایجاد شده است.

به گزارش ایسنا، رسانه‌های ملی این کشور اعلام کردند: پس از مشاهده مواردی از آلودگی‌های موجود در ویال‌ها و سرنگ‌های واکسن مدرنا در محموله‌های تحویل شده به مراکز بهداشتی ژاپن، تزریق این واکسن از روز یکشنبه (دو روز قبل) در اوکیناوا متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت بهداشت ژاپن اعلام کرد: سوزن سرنگ‌ها احتمالا به درستی وارد ویال‌ها نشده و در نتیجه، درپوش لاستیکی ویال را شکسته و باعث نشت آلودگی از سرنگ به داخل شیشه ویال شده است.

نوریهیسا تامورا، وزیر بهداشت ژاپن در جمع خبرنگاران گفت: دلیل آلودگی واکسن‌ها هرچه که بوده، شنیده ایم که هیچگونه مشکل ایمنی یا مشکلات احتمالی دیگر ایجاد نمی‌کند.

وی افزود: ما همچنان به جمع آوری اطلاعات و ارائه گزارش در این زمینه ادامه می‌دهیم.

بر اساس گزارشات، در حال حاضر ژاپن با بزرگترین موج شیوع کووید ۱۹ در تمام طول همه گیری این ویروس مواجه است که ناشی از سویه بسیار مسری دلتا است.

روند واکسیناسیون در این کشور با تاخیر در دریافت واکسن‌های وارداتی و کشف آلاینده‌ها در سه دسته از دز‌های واکسن مدرنا با کاهش طی هفته گذشته مواجه شد.

به گزارش رویترز، تارو کُنو، رئیس مسوول واکسیناسیون در ژاپن در گفتگو با خبرنگاران گفت که دولت این کشور در حال بررسی زمان و چگونگی ارائه دز‌های تقویتی واکسن کروناست که ممکن است برای حفظ ایمنی در برابر کووید ۱۹ مورد نیاز باشد، اما در حال حاضر بر تکمیل دو دز واکسن برای عموم متمرکز است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: واکسن کرونا ژاپن واکسن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۲۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین تونی کروس در رئال مادرید مشخص شد

باشگاه رئال مادرید اکنون به عنوان محتمل‌ترین مقصد فلوریان ویرتس در سال ۲۰۲۵ مطرح شده است.

به گزارش مشرق، درخشش ویرتس در لورکوزن طی چند فصل اخیر، توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ را به او جلب کرده است. ویرتس مهره‌ای کلیدی در تیم تحت هدایت ژابی آلونسو بوده که در این فصل به قهرمانی بوندسلیگا رسیده و در تمامی رقابت‌ها بدون شکست باقی مانده است.

گمانه‌زنی‌هایی در مورد آینده این هافبک جوان آلمانی وجود دارد، اما به نظر می‌رسد او تا سال ۲۰۲۵ در لورکوزن خواهد ماند و سپس قدم بعدی را در دوران حرفه‌ای خود برخواهد داشت.

طبق گزارش بیلد، رئال مادرید به شدت خواهان فلوریان ویرتس است و او را جانشینی ایده‌آل برای تونی کروس می‌بیند. فیلیپه مارتین، یکی از برترین استعدادیاب‌های رئال مادرید که در گذشته نقش مهمی در کشف جود بلینگام داشت، مأمور شده تا تمامی بازی‌های ویرتس از نزدیک نظاره‌گر او باشد.

این اقدام نشان‌دهنده جدیت و عزم بالای باشگاه مادریدی برای جذب این بازیکن آینده‌دار است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • جانشین تونی کروس در رئال مادرید مشخص شد
  • آسترازنکا واکسن کرونای خود را از بازار جمع می‌کند
  • واکسن‌های آسترازنکا از سراسر جهان جمع‌آوری می‌شوند
  • کسانی که واکسن آسترازنکا تزریق کرده‌اند بخوانند | این واکسن کرونا خونمان را لخته کرده است؟
  • واکسن های کرونا آسترازنکا از بازار جهانی جمع شد
  • تکلیف دومفریس در اینتر تا ۲ هفته دیگر مشخص می‌شود
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • اپل تراشه‌‎های هوش مصنوعی را برای مراکز داده توسعه می‌دهد
  • اپل تراشه‌‎های هوش مصنوعی خود را برای مراکز داده توسعه می‌دهد
  • میزبانان لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ مشخص شدند