Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@06:54:45 GMT

درآمد ارزی خود را به راحتی و با سرعت نقد کنید!

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۷۲۶۳۸

درآمد ارزی خود را به راحتی و با سرعت نقد کنید!

آیا نمیدانید که کجا و چگونه درامد دلاری را نقد کنید؟! جهت انجام خدمات نقد کردن درآمد ارزی و تبدیل دلار پی پال به ریال در کمترین زمان ممکن و با خیال راحت، می توانید از خدمات ارزی وب سایت arzipay.com استفاده کنید.

یکی از مشکلاتی که هموطنان ایرانی به دلیل تحریم های بانکی با آن دست و پنجه نرم می کنند تبدیل درآمد های خارج از کشور خود به ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یعنی افرادی که با توجه به زمینه ی کاری خود(مثلا هنرمندانی که در مسابقات هنری بین المللی شرکت می کنند،فریلنسرها، برنامه نویسان،طراحان و ...) درآمدی در آن سوی مرزها دارند برای انتقال درآمد خود به داخل کشور و تبدیل آن به پول رایج ایران دچار مشکلات فراوانی هستند.ما در ارزی پی این توانایی را داریم که درآمدهای ارزی شما را با بهترین نرخ تبدیل به ریال کنیم.

درآمد ارزی چیست؟

شاید این سوال را از خود بپرسید که اصلا درآمد ارزی چیست و شامل چه چیز هایی میشود؟ در عصر حاضر با وجود شهرهای بزرگ و شلوغ بیشتر افراد با مسئله داشتن شغل مناسب روبرو هستند. زیرا در شرایط کرونا، ترافیک و یا دور بودن مسیر انرژی افراد را گرفته و کارایی آن ها را پایین می آورد. در این میان ساده ترین و نزدیک ترین کار، مشغول شدن به کارهای اینترنتی و افزایش درآمد دلاری است. در این میان روش های گوناگوین برای کسب کردن درآمد دلاری در ایران وجود دارد که شامل موارد زیر است:

فریلنسرها فریلنسرهای مدام در سفر برنامه نویسان و طراحان وب کارشناسان تولید محتوای متنی و ویدیویی گیمرها گرافیست ها و طراح انیمیشن انواع نقد کردن درآمد ارزی: وب مانی (سیستم مالی نه چندان فراگیر ولی بدون تحریم) حواله ارزی (دریافت حواله های مانند وسترن یونیون یا مانی گرام) پی پال (امن ترین و پرسرعت ترین سیستم مالی) اسکریل (تبدیل درآمد به کمک سیستم مالی اسکرین) ویزا کارت و مستر کارت مشکلات نقد کردن درآمد ارزی در ایران چیست؟

متاسفانه کشور ما با تحریم های زیاد بانکی و غیر بانکی روبرو هستند که نقد کردن درآمد دلاری و ارزی را برای افراد مشکل می کند. بسیاری از صاحبان کسب و کارهای اینترنتی، فروشگاه های آنلاین و فریلنسرها و ... درآمد خود را به دلار دریافت می کنند. البته ممکن است با توجه به محل زندگی مشتری و کشور محل سکونت آن ممکن است نوع ارز آن یورو، پوند، ین و ... باشد. حال این سوال پیش می آید که اشخاص ساکن ایران که کسب درآمد دلاری از طریق فضای وب دارند، چگونه پول خود را به ریال نقد کرده و دریافت کنند؛ در ادامه شما را با جواب این سوال آشنا می کنیم.

چگونه درآمد دلاری را نقد کنیم؟

در پاسخ به سوال فوق باید گفت که گروه ارزی پی با تکیه بر تجربه فروان و استفاده از نیروهای جوان آموزش دیده و همچنین “پشتیبانی صرافی” سعی بر رفع موانع بر سر راه ارتباط هموطنان عزیزمان با سایر بانک ها، فروشگاه ها و مراکز دریافت و پرداخت وجوه ارزی دارد. در این میان شما به عنوان یکی از صاحبان کسب و کارهای اینترنتی که درآمد ارزی دارید برای نقد کردن آن می توانید به سایت این مجموعه به نشانی www.arzipay.com  مراجعه نمایید و از خدمات پی پال، تبدیل پی پال به ریال، نقد کردن مستر کارت و ویزا کارت و ... استفاده کنید.

کد خبر 1550335

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: درآمد دلاری درآمد ارزی پی پال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۲۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمش طلا با چه دلاری حراج شد؟‌ + نمودار

طی بیست مرحله حراج شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران بیش از ۲/۷ تن شمش طلا معامله شد که نرخ دلار محاسبه شده از قیمت شمش‌های طلا مبادله شده در مرکز مبادله اختلاف ۷ تا ۱۵ درصدی با قیمت روز دلار در بازار آزاد داشت.

به گزارش اکوایران، مرکز مبادله ایران بیست حراج حضوری شمش طلا طی سه ماه، ۲۷ دی تا ۴ اردیبهشت برگزار کرد و ۲۷۱۶ شمش طلای استاندارد با عیار حداقل ۹۹۵ در هزار معامله شد. میانگین قیمت شمش‌های طلای معامله‌شده طی این ۲۰ حراج مرکز مبادله، چهار میلیارد تومان به ثبت رسیده است.

علی سعیدی، مدیرعامل مرکز مبادله ارز و طلای ایران، در نخستین حراج شمش طلا عنوان کرد: قیمتی که در مرکز مبادله ایران مبنای مبادلات طلا خواهد بود، مبتنی بر عرضه و تقاضا است و مبادلات بر اساس پیشنهاد قیمت از سوی خریداران و پذیرفته شدن آن از سوی فروشندگان خواهد بود. او همچنین تاکید کرد که قیمت معاملات طلا در مرکز مبادله ایران به قیمت‌های روز نزدیک است.

بررسی نرخ دلار محاسبه شده از قیمت شمش‌های طلا معامله‌شده در مرکز مبادله و اختلاف آن با قیمت روز دلار در بازار آزاد نشان می‌دهد بیشترین اختلاف قیمت بین قیمت دلار در بازار آزاد (۶۶ هزار تومان) و نرخ دلار محاسبه شده از طریق قیمت شمش (حدود ۵۷ هزار و ۴۳۰ تومان) نیز با نزدیک به ۱۷ درصد در حراج هفدهم که در ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ برگزار شد، به ثبت رسید. 

 مرکز مبادله حراج شمش را با نرخ دلاری معادل ۵۰ هزار و ۵۷۰ تومان در ۲۷ دی ماه ۱۴۰۲ آغاز کرد که اختلاف نزدیک به ۷ درصدی با قیمت روز دلار در بازار آزاد (۵۴ هزار و ۵۰ تومان) در آن روز داشت؛ که کمترین اختلاف قیمت موجود بود.

در بیستمین حراج مرکز مبادله که در چهار اردیبهشت صورت گرفت نیز قیمت روز دلار بازار آزاد (۶۴ هزار و ۳۰۰ تومان) اختلاف ۱۳ درصدی با دلار محاسبه شده از قیمت شمش (حدود ۵۶ هزار و ۸۶۰ تومان) داشت. 

این در حالی است که نرخ دلار رسمی اعلام شده از سوی مرکز مبادله ارز و طلا در این مدت در نیمه اول کانال ۴۰ هزار دلاری نوسان داشت و امروز در کانال ۴۴ هزار تومانی قرار دارد.

قرار است بیست‌ویکمین حراج شمش طلای استاندارد فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت برگزار شود.

tags # طلا ، قیمت دلار سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • شمش طلا با چه دلاری حراج شد؟‌ + نمودار
  • درآمد میلیون دلاری شبکه‌های ماهواره‌ای از سینمای ایران! چرا و چگونه؟!
  • (ویدئو) نابودی سیستم موشکی ۱۰۰ میلیون دلاری روسیه در حمله اوکراین
  • میگل: ایران پادشاه فوتسال آسیاست اما به‌راحتی قبل نمی‌برد
  • ببینید | لحظه اصابت موشک ارتش یمن به پهپاد ۳۲ میلیون دلاری آمریکایی
  • واژگونی خودرو بر اثر سرعت غیر مجاز در بزرگراه تهران
  • استرس یکی از مهمترین عوامل از بین رفتن آرامش در کانون خانواده است
  • اسب آبی نر پس از ۷ سال ماده از آب درآمد! (فیلم)
  • «قرارداد سلف ارزی» چگونه به ثبات بازار ارز کمک می‌کند؟
  • خستگی و سرعت غیر مجاز دو عامل تصادفات پایتخت