Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@10:46:17 GMT

رونمایی از سرمربی قهرمان آسیا، کمتر از 45 روز دیگر

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۷۲۷۲۰

رونمایی از سرمربی قهرمان آسیا، کمتر از 45 روز دیگر

در حاشیه برگزاری مراسم قرعه‌کشی فصل جدید لیگ برتر فوتسال زنان اعلام شده است که به‌زودی پروسه انتخاب سرمربی تیم ملی هم نهایی خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مهم‌ترین چالش‌های فدراسیون فوتبال تحت مدیریت شهاب‌الدین عزیزی‌خادم در ماه‌های گذشته، انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال زنان بوده است؛ تیمی که دو دوره متوالی قهرمان آسیا شده اما بیش از یکسال است که تمرینات آن تعطیل بوده و رقبای دیگر همچون ژاپن، چین و کویت مشغول آماده‌سازی بودند و این مسئله کار دفاع از قهرمانی و هت‌تریک در ایستادن بر بام آسیا را بسیار دشوار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با این‌حال در طی یک ماه گذشته، موضوع انتخاب سرمربی تیم ملی به یک مسئله اولویت‌دار در فدراسیون فوتبال تبدیل شد و مذاکرات فشرده‌ای با گزینه‌های مختلف صورت پذیرفت؛ از طرفی جبهه‌گیری و دو دستگی در میان اعضای هیات‌رئیسه برای انتخاب سرمربی باعث شد تا کار کمیته زنان فدراسیون فوتبال و در رأس آن، شهره موسوی نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال بسیار دشوارتر شود.

با این‌که چند نوبت وعده اعلام سرمربی جدید از سوی فدراسیون فوتبال مطرح شد، اما هیچ‌گاه عملیاتی نشد و گویا در مراسم قرعه‌کشی امروز لیگ برتر فوتسال زنان، شهره موسوی نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال از زمان جدیدی برای انتخاب سرمربی یاد کرده و این‌چنین اعلام کرده که تا پیش از شروع فصل جدید لیگ برتر که 24 مهرماه است (در واقع فاصله 45 روز آینده) سرمربی جدید تیم ملی فوتسال زنان از سوی فدراسیون فوتبال اعلام خواهد شد.

 

نکته حائزاهمیت دیگری که در جلسه امروز از سوی نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال مطرح شده، بازخوانی مصوبه هیات‌رئیسه فدراسیون بوده که در آن حضور همزمان یک سرمربی در یک تیم باشگاهی و تیم ملی منع شده و موسوی با ذکر این نکته، اعلام کرده است که سرمربی تیم ملی حق حضور در جمع سرمربیان لیگ برتری را نخواهد داشت و این مسئله منع قانونی دارد.

 

با این وصف، باید دید سرانجام این پروسه چالش‌برانگیز برای فدراسیون فوتبال، انتخاب نهایی چه کسی خواهد بود و در فاصله 45 روز آینده، چه کسی به عنوان سکاندار جدید تیم ملی فوتسال زنان انتخاب می‌شود؛ آن‌هم در شرایطی که براساس آخرین برنامه‌ریزی‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا، 6 ماه دیگر تیم ملی فوتسال زنان ایران باید در رقابت‌های داخل سالن آسیا به میدان برود و شهریورماه سال آینده، در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا از دو دوره متوالی قهرمانی خود دفاع نماید.

فوتسال بانوان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتسال بانوان زنان فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتسال زنان سرمربی تیم ملی انتخاب سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۲۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!

در اقدامی عجیب و بی‌سابقه، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و انجام صحبت های غیرمسئولانه ۲ میلیارد تومان جریمه شد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت سازمان لیگ، عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و خارج از حوزه مسئولیت خود و اظهار نظر غیرمسئولانه و غیرحرفه ای علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبلغ ۲ میلیارد تومان جریمه نقدی شد.

مبلغ جریمه نقدی باید ظرف مدت یک هفته پرداخت شود. ادامه فعالیت این مربی در لیگ برتر منوط به پرداخت جریمه است.

ویسی در یک مصاحبه جنجالی گفته بود اگر فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق نمی توانند بازی‌ها را رصد کنند، این کار را به حفاظت اطلاعات و شورای امنیت ملی بسپارند. 

عبدالله ویسی در واکنش به جریمه 2 میلیارد تومانی ، ابتدا فکر می‌کرد مبلغ حکم صادر به ریال است! و فقط 200 میلیون تومان جریمه شده است.

ویسی بعداز اطمینان از جریمه سنگین و تاریخی خود گفت: گواردیولا و مورینیو و آنچلوتی هم این را می‌گویند. هنوز به کمیته انضباطی نرفته‌ام برایم حکم می‌زنند. می‌گویند چوب را برداری دزد فرار می‌کند

 

دیگر خبرها

  • برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم تاریخ فوتبال ایران!
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم در تاریخ فوتبال ایران!
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • زیر ساختهای استان کرمان اماده برگزاری مسابقات بین‌المللی
  • امیدهای ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا شدند
  • تیم فوتبال امیدهای ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا شد