Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@19:08:28 GMT

مهدوی‌کیا حکم سرمربیگری تیم امید را دریافت کرد

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۷۲۷۹۵

مهدوی‌کیا حکم سرمربیگری تیم امید را دریافت کرد

به گزارش ایرنا، بدنبال اعلام انتخاب مهدی مهدوی کیا به عنوان سرمربی تیم فوتبال امید، وی پس از ورود به ایران در محل فدراسیون فوتبال حاضر شد و با شهاب‌الدین عزیزی خادم دیدار کرد.

طی این دیدار مهدوی کیا حکم سرمربی‌گری تیم ملی امید را از رییس فدراسیون فوتبال دریافت کرد. علاوه بر این، مقرر شد مهدوی کیا به عنوان مشاور فنی فدراسیون فوتبال نیز فعالیت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فدراسیون فوتبال برچسب‌ها تیم فوتبال امید شهاب الدین عزیزی خادم مهدی مهدوی کیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم فوتبال امید شهاب الدین عزیزی خادم مهدی مهدوی کیا تیم فوتبال امید شهاب الدین عزیزی خادم مهدی مهدوی کیا فدراسیون فوتبال مهدوی کیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۲۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛در یکی از دیدارهای حساس هفته بیست و پنجم لیگ برتر تیم‌های مس رفسنجان و گل گهر سیرجان به مصاف یکدیگر می‌روند. کمیته داوران فدراسیون فوتبال قضاوت این بازی که در رفسنجان برگزار می‌شود را به سیدرضا مهدوی سپرده است.

در گزارش ورزش سه آمده است:مهدوی که اصالتا کرمانی است حالا دربی استان کرمان را میان مس رفسنجان و گل گهر سیرجان سوت می‌زند که اتفاق جالبی است.

البته انتخاب مهدوی برای دربی کرمان یک سود هم برای کمیته داوران داشته است. از آنجایی که پروازها به شهر کرمان به سختی صورت می‌گیرد و معمولا در همه هفته‌ها فدراسیون فوتبال برای اعزام داوران به رفسنجان و سیرجان به مشکل می‌خورد، حالا دربی کرمان این فرصت را به خداداد افشاریان و همکارانش داده تا به‌صورت موقت دغدغه‌ای بابت اعزام داور به کرمان نداشته باشند.

قضاوت تیم داوری از استان کرمان دیگر نیازی به خرید بلیت هواپیما برای آنها ندارد و به‌نوعی صرفه‌جویی مالی نیز برای کمیته داوران و فدراسیون انجام می‌شود.

گفتنی است؛ بازی مس و گل گهر ساعت 17:45 روز چهارشنبه در ورزشگاه اختصاصی مس رفسنجان برگزار می‌شود.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901022

دیگر خبرها

  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده
  • علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • (عکس‌) علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!