Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،عباس شمس اللهی مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از آغاز واکسیناسیون کارکنان این شرکت در هفته دولت خبر داد و گفت: با هدف ریشه کنی ویروس کرونا و کاهش شیوع آن در شرکت و نیز ارائه خدمات ایمن و مطلوب‌تر به مشترکین و ارباب رجوع، طرح واکسیناسیون کارکنان شرکت گاز استان ایلام با اولویت کارکنان عملیاتی و واحد‌های مرتبط با امور مشترکین آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس شمس اللهی افزود: طرح مذکور از هفته دولت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایلام و سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور، همزمان در مرکز استان و کلیه شهرستان‌ها آغاز شده است.

او با بیان اینکه شرکت گاز استان ایلام حدود ۵۰۰ نفر شاغل در حوزه‌های عملیاتی و غیر‌عملیاتی دارد، اظهار داشت: این طرح بر اساس برنامه زمانبندی و اولویت‌های تعریف شده برای کارکنان در حال انجام است.

شمس اللهی به مکاتبات و پیگیری‌های انجام شده با نهاد‌های حوزه سلامت استان برای اجرای هرچه سریع‌تر طرح واکسیناسیون کارکنان شرکت گاز استان ایلام اشاره و عنوان کرد: بی شک با اجرای این طرح، ضمن حفظ سلامت و صیانت از منابع انسانی شرکت، روند ارائه خدمات به مشترکین و مراجعین گرامی بنحو شایسته‌تری صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت گاز تزریق واکسن شرکت گاز استان ایلام واکسیناسیون کارکنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۲۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه دیت دختران و پسران حزب اللهی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 پس از پخش برنامه بلایند دیت یک شخصی به نام وینی که با پیگیرد وی همراه شد، حالا برنامه دیت دختران و پسران حزب اللهی منتشر شده که آنها از شرایط شان برای ازدواج می‌گویند. بخشی از این برنامه که در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • برنامه دیت دختران و پسران حزب اللهی
  • تجمع اساتید و کارکنان دانشگاه ایلام در محکومیت آمریکا در سرکوب اساتید و دانشجویان حامی فلسطین
  • بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار
  • مبارزه بیولوژیک با آفات، در مزارع دیم ایلام آغاز شد
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • بهره‌مندی اهالی روستای سرپله آبدانان ایلام از آب سالم
  • ایمنی هوانوردی در ایران در حد استاندارهای جهانی است
  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰ هزار مشترک جدید در مناطق شهری و روستایی ایلام