Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@19:14:32 GMT

محمد سلیمانی قائم‌مقام وزیر علوم شد

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۷۲۹۲۹

محمد سلیمانی قائم‌مقام وزیر علوم شد

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از وزارت علوم، در حکم محمد علی زلفی گل آمده است:  بی شک، دهه پنجم انقلاب اسلامی ایجاب می‌کند که با تکیه بر تجربه‌ها و دستاوردهای چهار دهه گذشته، تحولی متناسب با نیازها و ضرورت‌های حوزه علوم، تحقیقات و فناوری صورت پذیرفته و دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزش عالی، پژوهشی و فناوری، دوران جدیدی را که زیبنده انقلاب اسلامی است، با هدف زمینه‌سازی برای تحقق "تمدن نوین اسلامی" و شعارمحوری دولت سیزدهم، "دولت مردمی، ایران قوی" را با جدیت آغاز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر علوم ابراز امیدواری کرده است: در مسیر تحقق این هدف متعالی و عملیاتی‌سازی راهبردهای طرح شده در "بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی" در حوزه علم و فناوری و برنامه ارائه شده به مجلس شورای اسلامی، با به کارگیری همه ظرفیت‌های نظام علم و فناوری کشور و همکاری و هم‌افزایی همکاران ستادی و دانشگاهی، موفق و سربلند باشید.  توفیق روزافزونتان را در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی،  از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

محمد سلیمانی نماینده تهران در دوره نهم مجلس شورای اسلامی و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت نهم بوده است. وی در سال ۱۳۵۷ لیسانس خود را در رشته مهندسی برق و الکترونیک  از دانشگاه شیراز کسب کرد و فوق لیسانس را در سال ۱۳۵۹ و مدرک دکترای خود را در سال ۱۳۶۱ از دانشگاه پیر و ماری کوری پاریس مدرسه عالی برق SUPELEC فرانسه در رشتهٔ مخابرات، با گرایش بسامد بالا دریافت کرد.

وزیری ارتباطات و فناوری اطلاعات،  معاون امور دانشجویی وزارت فرهنگ و آموزش عالی، معاون سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران،  معاون پژوهش، معاون امور جنگ، مدیر گروه مخابرات و مدیر امور اداری دانشگاه علم و صنعت ایران، مدیر صنعت سامانه‌های فضایی صنایع مخابرات ایران، و ریاست سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، از موارد مدیریتی است که او در کارنامه دارد.  

مشارکت در طراحی و ساخت ماهواره کوچک و ماهواره زهره و طرح‌های پوشش راداری و تألیف و ترجمه ۱۹ عنوان کتاب و ۸ متن پایه درسی چاپ شده از آثار اوست.

برچسب‌ها وزارت علوم تحقیقات و فناوری محمدعلی زلفی گل محمد سلیمانی سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری محمدعلی زلفی گل محمد سلیمانی وزارت علوم تحقیقات و فناوری محمدعلی زلفی گل محمد سلیمانی سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران دولت سیزدهم انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۲۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، از صبح شنبه و با حضور وزیر علوم در شهر یاسوج، چند پروژه زیرساختی حوزه دانشگاه یاسوج مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وزیر علوم تحقیقات فناوری در آئین افتتاح سردر دانشگاه یاسوج گفت: آموزش عالی توجه ویژه به علم و فناوری را در خود جای داده است.

محمدعلی زلفی گل افزود: این مهم از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تقدیر از دست اندرکاران احداث سردر دانشگاه یاسوج اظهار کرد: امید است این سردر نمادی برای دانشگاه یاسوج بوده و همچون خورشیدی بدرخشد.

رئیس دانشگاه یاسوج نیز در این آئین گفت: با ساخت این سردر ورودی دانشگاه از وضعیت مناسبی برخوردار شد.

بهادر کرمی با اشاره به اجرای چند پروژه عمرانی دیگر در دانشگاه افزود: با انجام محوطه سازی در کنار این سردر، بهره‌برداری از آن را شاهد بودیم.

کرمی افتتاح سردر دانشگاه یاسوج، کلنگ خوابگاه متاهلی و بازدید از چند پروژه را از برنامه‌های عمرانی این سفر دانست.

کد خبر 6089706

دیگر خبرها

  • نخستین فراخوان نیاز پژوهشی شرکت ملی حفاری ایران در سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی
  • دیدار نخست وزیر بورکینافاسو و معاون اول رئیس جمهور
  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم
  • همکاری اتاق‌های بازرگانی و پارک علم و فناوری بین‌المللی
  • جزئیات دیدار و گفتگوی مقام بلندپایه نظامی ایران با وزیر دفاع بلاروس
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 
  • استقرار اتاق‌های بازرگانی فناوری در پارک فناوری بین‌المللی ایران
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • سفر معاون وزیر خارجه آمریکا برای بررسی تحولات افغانستان