Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@19:42:57 GMT

محمود عباس خشم فلسطینیان را برانگیخت

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۷۳۲۷۶

محمود عباس خشم فلسطینیان را برانگیخت

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین که دیدار اخیر وی با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی خشم فلسطینیان را برانگیخته است، این بار مرگ تک‌تیرانداز این رژیم در مرز غزه را تسلیت گفت.

به گزارش مشرق، «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با ارسال پیامی به «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی، مرگ تک‌تیرانداز صهیونیست که برای کشتار فلسطینیان به مرز غزه اعزام شده بود، تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس در پیام خود آورده «جان باختن بارئیل شموئیلی که قربانی خشونت در مرز غزه شد، تسلیت می‌گویم».

بیشتر بخوانید: واکنش جهاد اسلامی به دیدار «محمود عباس» با «بنی گانتز»

به نوشته روزنامه «رأی الیوم»، این پیام عباس باعث خشم فلسطینیان شده است و در همین ارتباط دکتر «مکرم خوری مخول» استاد دانشگاه فلسطین در حساب شخصی خود در توئیتر نوشت: چه چیزی باعث شده که عباس برای مرگ تک‌تیرانداز صهیونیست اشغالگر که برای کشتار ملت فلسطین در نوار غزه اعزام شده بود، تسلیت بگوید.

این نخستین بار نیست که عباس برای رئیس رژیم صهیونیستی پیام تسلیت می‌فرستد و در ماه آوریل گذشته نیز با ارسال پیامی کشته شدن شماری از صهیونیست‌ها به دلیل ازدحام جمعیت در مراسمی در الجلیل را تسلیت گفت.

از سوی دیگر «عاموس گیلعاد» ژنرال بازنشسته رژیم صهیونیستی در مصاحبه با رادیو ارتش این رژیم گفت که تشکیلات خودگردان بخشی از نظام امنیتی اسرائیل است.

وی در واکنش به دیدار اخیرا عباس با «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، این دیدار را مهم توصیف کرد و گفت که همکاری بین تشکیلات خودگردان فلسطین و این رژیم در طول سال‌های گذشته به منزله «گنج استراتژیک» برای این رژیم بوده است چرا که تشکیلات خودگردان در خنثی‌سازی «عملیات تروریستی» علیه اسرائیل و جلوگیری از بحرانی شدن اوضاع کرانه باختری، نقش بسزایی داشته است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان محمود عباس تشکیلات خودگردان فلسطین رژیم صهیونیستی صهیونیست اسراییل فلسطینیان جنگ رژیم صهیونیستی تشکیلات خودگردان رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۳۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربات جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی

به گزارش جام جم آنلاین، منابع فلسطینی از حمله خمپاره‌ای قسام به نیروهای اشغالگر در نتساریم خبر دادند.

گردان‌ های قسام اعلام کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی را در محور نتساریم در جنوب شهر غزه با گلوله‌های خمپاره در هم کوبیده است.

از سوی دیگر گردان های شهدای الاقصی نیز از حمله پایگاه زیکیم رژیم صهیونیستی خبر داد.

در بیانیه کتائب شهدا الاقصی آمده است: مبارزان ما به همراه نیروهای شهید عمر القاسم و کتائب شهید عبدالقادر الحسینی، پایگاه زیکیم را هدف قرار دادند.

گفتنی است که گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و تل آویو برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم صهیونیستی حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

دیگر خبرها

  • ولیعهد عربستان: با کوچ اجباری فلسطینیان مخالفیم
  • ضربات جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی
  • ضربه‌های جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی
  • سابقه سیاه تشکیلات خودگردان از «انتفاضه فلسطین» تا «طوفان الاقصی»
  • محمود عباس: در صورت حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • در صورت حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • با حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • تشکیلات خودگردان؛ از مهار اعتراضات ضد صهیونیستی تا سرکوب آن
  • هشدار تشکیلات خودگردان درباره پیامدهای حمله صهیونیست‌ها به رفح
  • محمود عباس: حمله به رفح بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ فلسطین خواهد بود