Web Analytics Made Easy - Statcounter

آبی ها هنوز از جذب هافبک اسپانیایی روخی بلانکوس ناامید نشده اند.

سائول نیگز، هافبک 26 ساله و اسپانیایی باشگاه اتلتیکو مادرید هنوز هم شانس بازی برای چلسی را دارد.

به گزارش طرفداری و به نقل از مت لاو از تلگراف، چلسی هنوز هم از شانس اندکی برای به خدمت گیری سائول نیگز برخوردار است و طرفین معامله هنوز از انجام این انتقال ناامید نشده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیزار کینسلا از گل نیز ادعا می کند که در صورتی که این باشگاه اسپانیایی طی ساعات آتی گزینه جایگزین مناسبی را پیدا کند، اجازه انتقال قرضی سائول به چلسی را خواهد داد. روخی بلانکوس خواهان یک بند خرید در قرارداد سائول نیگز با آبی ها است.

اخبار داغ 

شورت بدن نما و کوتاه این زن پارالمپیک را به هم ریخت + عکس برترین های قرن با محمد مومنی: ابراهیم قاسمپور بلایی سر من آورد که دیگر جرات نکردم سمتش بروم! پرسپولیس نمی تواند کی روش استنلی را به خدمت بگیرد طارمی بهترین بازیکن هفته شد/ تمجید رسانه پرتغالی از قدرت فیزیکی ستاره ایران بعد از منتفی شدن انتقال کونده؛ لشکرکشی مجازی هواداران چلسی به صفحه توییتر سویا! لحظه به لحظه با آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی اروپا (2021)؛‌ با طرفداری همراه باشید

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سائول نیگز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۳۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل راجرز به چلسی (استون ویلا ۲-۰ چلسی)

گل راجرز به چلسی را مشاهده می کنید.

دانلود (6.3MB)

دیگر خبرها

  • ناتینگهام فارست در نقش رئال مادرید؛ رکورد عجیب پپ گواردیولا در آمار شوت
  • برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم
  • سرقت ژابی از رئال: کاپیتان در راه لورکوزن
  • آغاز جنگ مدعیان لیگ برتر برای این ستاره (عکس)
  • کمک داور ویدیویی مانع از کامل شدن بازگشت چلسی در ویلا پارک
  • گل مادوئکه به استون ویلا (استون ویلا ۲-۱ چلسی)
  • گل راجرز به چلسی (استون ویلا ۲-۰ چلسی)
  • هند به نمایشگاه کتاب تهران نرسید،‌ یمن جایگزین شد
  • چراغ سبز پپ به ستاره سیتی: به بارسا برو!
  • افزایش شانس خولین لوپتگی برای هدایت میلان