Web Analytics Made Easy - Statcounter

حریف تیم ملی والیبال نشسته ایران در مرحله نیمه نهایی پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مرحله گروهی رقابت‌های والیبال نشسته در پارالمپیک 2020 توکیو امروز پیگیری شد و تیم‌های کمیته المپیک روسیه و بوسنی در گروه A و ایران و برزیل در گروه B مقابل حریفان‌شان به پیروزی دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان مرحله گروهی تیم روسیه با 3 برد پیاپی در صدر گروه نخست ایستاد. بوسنی نیز با 2 برد و یک باخت در رده دوم قرار گرفت.

همچنین در گروه B ایران با 3 پیروزی 3 بر صفر صدرنشین شد. برزیل نیز در شرایطی که به لحاظ تعداد برد و باخت شرایط مشابهی با آلمان و چین داشت، اما به دلیل معدل امتیازی بهتر توسط جواز صعود به نیمه نهایی را کسب کند.

بدین ترتیب در مرحله نیمه نهایی تیم ملی ایران روز پنج‌شنبه 11 شهریور ماه به مصاف بوسنی خواهد رفت. این دو تیم طی دوره‌های اخیر همواره برگزار کننده فینال بودند، اما این بار در نیمه نهایی با هم مواجه شدند. جدال ایران و بوسنی در فینال پارالمپیک 2016 ریو به پیروزی شاگردان هادی رضایی به پایان رسیده بود.

در دیگر دیدار نیمه نهایی نیز کمیته پارالمپیک روسیه و برزیل با هم جدال می‌کنند.

دیدارهای رده‌بندی و فینال این دوره از بازی‌ها روز شنبه 13 شهریور ماه برگزار می‌شود.

پارالمپیک 2020 توکیو| رضایی: داور بازی را به هم ریخت

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال نشسته پارالمپیک 2020 توکیو والیبال نشسته پارالمپیک 2020 توکیو نیمه نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۳۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال

تیم ملی فوتسال ایران در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا با برتری در ضربات پنالتی مقابل ازبکستان موفق شد به فینال این رقابت‌ها صعود کند. ملی‌پوشان ایران باید فردا از ساعت ۱۴:۳۰ مقابل تیم ملی تایلند، میزبان این رقابت‌ها قرار بگیرند. شاگردان وحید شمسایی با صعود به مرحله نیمه‌نهایی موفق شدند جواز حضور در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را نیز کسب کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدیو) حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال
  • تیم والیبال دانش آموزی ایران فینالیست شد
  • مقایسه آماری ایران و تایلند قبل از فینال فوتسال آسیا
  • مقایسه آماری ایران و تایلند قبل از فینال
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • مقایسه آماری ایران و تایلند قبل از فینال/ مورد عجیب تیم ملی ایران
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس
  • آکادمی پارالمپیک، مرجع اعلام وضعیت مصدومان والیبال نشسته
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس/سید طلا با تاکتیک نوین
  • خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)