Web Analytics Made Easy - Statcounter

با تلاش شبانه‌روزی کارشناسان بیمارستان آیت‌الله طالقانی پنجمین دستگاه اکسیژن‌ساز در بیمارستان آموزشی درمانی آیت‌الله طالقانی آبادان راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، با توجه به شرایط بحرانی کرونا و بستری بیش از یک و نیم برابر ظرفیت از پیش تعیین‌شده در بیمارستان طالقانی آبادان به عنوان بیمارستان مرکزی کرونا در جنوب غرب خوزستان، پرسنل تاسیسات این مرکز درمانی به صورت شبانه‌روزی در حال تلاش برای ایجاد زیرساخت مناسب و نصب و راه‌اندازی پنجمین دستگاه اکسیژن ۶۰۰ لیتری در این بیمارستان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اکسیژن‌ساز با رقمی بالغ بر سه و نیم میلیارد تومان بدون هیچ گونه حمایتی از سایر ارگان‌ها و سازمان ها و صرفا از درآمدهای اختصاصی دانشگاه علوم پزشکی آبادان در راستای تامین اکسیژن‌رسانی مناسب به بیماران خریداری شده است.

در حال حاضر بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان دارای چهار دستگاه ۶۰۰ لیتری و یک دستگاه ۳۰۰ لیتری تولید اکسیژن مدیکال است که مجموعا ۲۷۰۰ لیتر در دقیقه تولید اکسیژن دارند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان کرونا ویروس اکسیژن ساز بستری های کرونایی آیت الله طالقانی طالقانی آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۳۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفتر نظارت و ارزیابی ویژه استاندار در لرستان راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز سه‌شنبه در نخستین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه لرستان در سال جاری، اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی استان حداکثر تا پایان اردیبهشت‌ماه باید تبصره‌های قانون بودجه را به‌خوبی مطالعه کنند و سهم همه اعتبارات هزینه‌ای و عمرانی خود را از قانون بودجه احصا کنند و سازمان مدیریت موظف است با اولویت پروژه‌های استانی نیمه‌تمام جمع‌بندی کند که بتوانیم برای جذب منابع اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی با اشاره به راه‌اندازی دفتر نظارت و ارزیابی ویژه استاندار در استان، گفت: به‌زودی یک نفر در استان به‌عنوان مسئول تأمین منابع در استان و تهران معرفی خواهد شد که متعاقب این امر، دستگاه‌ها موظف هستند یک نفر را به‌عنوان مسئول تأمین منابع خود برای پیگیری و تسهیل امور معرفی کنند.

استاندار لرستان با تأکید بر اینکه برای جبران عقب‌افتادگی‌های استان باید تأمین منابع صورت بگیرد، افزود: بدون تأمین منابع، امکان انجام مدیریت جهادی برای اجرای پروژه‌ها و فعالیت‌های بزرگ نیست.

شفقت با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی استان هزینه‌های باقی‌مانده تملک دارایی را حداکثر تا ۳۱ تیرماه هزینه کنند، افزود: باتوجه‌به مهلت قانونی خرج کرد تملک دارایی تا ۳۱ شهریور در این صورت می‌توان از وزارتخانه‌ها درخواست منابع کرد.

وی با تأکید بر پاسخ‌گویی سریع بر استعلام‌های قانونی دستگاه‌ها، گفت: پاسخ کارشناسی برای رد استعلام و سرعت عمل برای پاسخ‌گویی به استعلام‌ها برای پیشبرد امور در استان ضروری است.

استاندار لرستان جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان را مهم‌ترین و کلیدی‌ترین جلسه استان برشمرد و افزود: حضور تمام اعضا در این جلسه الزامی است.

کد خبر 6093627

دیگر خبرها

  • کمبودهای درمانی استان بوشهر رفع شود
  • مراحل راه اندازی ابتدایی سامانه املاک و اسکان آغاز شده است
  • دفتر نظارت و ارزیابی ویژه استاندار در لرستان راه‌اندازی می‌شود
  • کشف دپوی ۲۵۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در جاسک
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • راه اندازی دوباره واحد پتروشیمی آبادان
  • راه اندازی نخستین مرکز موتور آمبولانس شهرستانی در مهاباد
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • امیدواریم جلسات باشگاه فولاد در خوزستان برگزار شود